Eli iphone 4 ios 4.3.3 ja välillä kun puhelin soi, niin vaikka siirtää liukunäppäintä oikealle niin se ei vaan jää sinne...
Eli puheluun ei voi vastata. Kun taas itse heti perään soitan, niin kaikki toimii loistavasti. Olen asentanut softan montakertaa uudestaan muttei auta Eli onko muilla samanlaista ongelmaa ja onko siihen mitään fiksausta??
Viimeksi muokannut kallekilponen, 30.11.2011 klo 20.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tekee puhtaalla asennuksella samaa!! Mikä ohjelma se muuten oli jolla sai tuon liukunäppäimen pois ja tilalle tulee vihreä ja punainen vastausnäppäin ?? Vois kokeilla sillä, jos vaikka toimis paremmin !!
Tokihan siitä irti pitää päästää että puheluun vastataan. Mutta kuulostaisi että puhelimessa on nyt kyllä jotain vialla, jos ei palautusten jälkeenkään ole alkanut toimia. Huolto voisi olla paikallaan.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
mihkeli kirjoitti:Ei Huvittaisi huoltoon viedä kun on jo yli vuoden vanha luuri!! Ei mee takuuseen, ja laittavat kuitenkin uusimman iOS 5:n sisään mitä en halua!!
Virhevastuuseen vedoten saat luurin takuuhuoltoon.
Kuluttajansuoja toki jatkuu takuun jälkeenkin. Ja yleensä huollossa vaihdetaan laite kokonaan toimivaan, eli uusin käyttis kyllä tulee…tosin itse pidän iOS 5:n parannuksista kuin hullu puurosta.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Ei sitä huoltoon voi viedä. Ekana kysyvät onko se palautettu ja siihen ei voi vastata kyllä, koska luurissa on iOS 4. Vika on vielä tuollainen softaan liittyvä tai ainakin kuulostaa ihan sille.
Pitää päivittää, kunhan 5: seen tulee untetherned jailbreak !! Jos ei toimi tämänkään jälkeen, niin pitää viedä huoltoon !! Tänään taas toiminut moitteetta... Se tekee sitä silloin kun itse haluaa...
mihkeli kirjoitti:Pitää päivittää, kunhan 5: seen tulee untetherned jailbreak !! Jos ei toimi tämänkään jälkeen, niin pitää viedä huoltoon !! Tänään taas toiminut moitteetta... Se tekee sitä silloin kun itse haluaa...
Onko näyttösuoja? Mahdollisesti "privacy protector" paksu tummennusversio? Itse huomasin 3GS:n kanssa tuota kosketusnäytön nirsoilua kun oli _paksu_ tummentava suoja lasin päällä. Vaikutti satunnaisvialta, mutta huomasin semmoisen, että jos piti metallireunasta kiinni niin toimi moitteetta.
Toinen jutu, itseltä meni takuuvaihtoon juuri iPhone 4 kosketusnäytön sekoilun takia. Alareunaan tuli alue joka ei tunnistanut kosketusta ollenkaan, ja osa ala-alueesta tunnisti kosketuksen, mutta kohdisti "minne sattui". Ja tuohon hoitona oli todellakin laitevaihto...
Tuo liukujuttu on ihan 4.XX iOS oma bugi, välillä se tekee tuota ja joskus kun painat virta-nappia niin voit saada puheluunkin vastattua. Kannattaa päivittää iOS 5, se korjaan tuon aika monella.
Itselläni on luuri toisinaan urheillessa sellaisessa käteen kiinnitettävässä suojakotelossa, ja iPhonea siis painellaan ohuen kalvon läpi. Kaikki toimii muuten ihan normaalisti, mutta juuri tuo puheluun vastaaminen/näppäinlukon avaaminen on jostain syystä aivan järkyttävän hankalaa, se vetonappi ei millään meinaa jäädä sinne oikealle vaan pompsahtaa aina takaisin.
Ilman suojakoteloa ei ongelmaa esiinny.
edit: kappas, nimimerkki ssulti näyttää myös törmänneen samantyyppiseen "ominaisuuteen" suojakalvon kanssa.
Viimeksi muokannut Lebako, 1.12.2011 klo 9.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On mullakin välillä vaikeaa saada lukitusnäyttöä auki / puheluun vastattua liu'ulla..
Vaikka kuinka repii sitä slideria loppuun asti niin mitään ei tapahdu..
Toisinaan joku mutettaminen saattaa tuon ongelman laukasta, välillä joutuu heittää takas nukkumaa luurin ja avata sit uudelleen ja soittaa takas..
EDIT: Mitään suojia mulla ei ole käytössä, naku vekotin
Viimeksi muokannut MasBe, 1.12.2011 klo 15.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
laitteessa nyt uusin ios ja edelleen alkoi tekemään tuota samaa Välillä toimii just niinkuin pitääkin, mutta joskus taas ei pysty vastaamaan millään!!! Eli muistaako joku jonkun tweakin jolla saisin tuon slide liukunäppäimen pois ja tilalle vastaa/hylkää napit!!?? Takuuseen on vissiin turha edes kokeilla näin vanhaa luuria!!