Safari 1.3.1 päivitys
-
Safari 1.3.1 päivitys
Viesti Kirjoittaja BrianJohnson »
4G iPod Nano 8GB
1G iPod Shuffle 512MB
-
Re: Safari 1.3.1 päivitys
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Hyvin on Safari pelittänyt tähänkin asti, mutta ainahan hyvääkin voi parantaa...
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
-
No IE on koko Windowsin pohjalla (valitettavasti), joten ei ihme siinä käyttiksessä. Kaipa tuo päivitys korjasi jotain oleellista sitten ihan kernel tasolta.kermit kirjoitti:Miten halvatussa tuokin päivitys voi vaatia bootin? Ihan kuin wintturassa päivittäisi IE:tä.[:@]
-
Re: Safari 1.3.1 ja 2.0.1 päivitys
Viesti Kirjoittaja MVi »
Jep. Pelaa.MacAntti kirjoitti:Ja näytti olevan myös 2.0.1. Jotain yhteensopivuusongelmia ilmeisesti korjattu.
Hyvin on Safari pelittänyt tähänkin asti, mutta ainahan hyvääkin voi parantaa...
Päälle päin ei näy mitään uutta, vakautta ja yhteensopivuutta lisää.
-
-
Viesti Kirjoittaja T-P »
Mites tuon Safarin saa Downgreidattua vanhaan takaisin?
Mahtaako ongelmat johtua siitä että mulla on Panther, ei Tiger?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja Macacc »
T-P kirjoitti:Mulla ainakin päivityksen myötä Safari muuttui hitaaksi eli lähes käyttökelvottomaksi. Oikeuksia olen korjaillut ja Janitoria pyöritellyt, mutta mulla ainakin meni huonompaan suuntaan. Harmi, täytyy varmaan asentaa Firefox.
Hihhei!
Mulla on Pantterin viimeinen versio ja tuon paholainen Safaripäivityksen myötä ohjelma kaatuu välittömästi kun yrittää avata kirjanmerkkikansion. Ihan sama avaako kirjanmerkkinapista vai valikosta.
-
Viesti Kirjoittaja jazzi »
Täällä Pantteri (10.3.9) ja Safari 1.3.1 (v312.3). Ei mitään ongelmia, itse asiassa ei minkään maailman muutosta aikaisempaan. Aivan sama olisiko päivittänyt tai ei. Tehkääpä ne huoltotoimet ja Safarin asetustiedostojen poistot! Ehkä saattaa auttaa?Macacc kirjoitti:T-P kirjoitti:Mulla ainakin päivityksen myötä Safari muuttui hitaaksi eli lähes käyttökelvottomaksi. Oikeuksia olen korjaillut ja Janitoria pyöritellyt, mutta mulla ainakin meni huonompaan suuntaan. Harmi, täytyy varmaan asentaa Firefox.
Hihhei!
Mulla on Pantterin viimeinen versio ja tuon paholainen Safaripäivityksen myötä ohjelma kaatuu välittömästi kun yrittää avata kirjanmerkkikansion. Ihan sama avaako kirjanmerkkinapista vai valikosta.
-
Viesti Kirjoittaja ville »
Juttua tuolla toisella alueella ketjussa hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=125462.
Voi jatkaa tähän tai tuonne toiseen, jos jollain on parempaa tietoa asiasta. Itseäni hämmästyttää suuresti ko. asia.
-
Viesti Kirjoittaja Ensio »
Miten Safarissa saa linkeistä alleviivauksen pois? Sehän on ihan tarpeeton juttu.
Miten Safarin saa muistamaan sivustojen käyttäjätunnukset ja salasanat?
-
Ja linkkien alleviivausta ei ilman kikkailua taida saada päältä.
-
Viesti Kirjoittaja MacDaddy »
http://www.lordofthecows.com/safari_enhancer.php
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Safarin asetuksissahan on tuo Lisävalinnat ja siellä Tyylisivu. En ole kokeillut mutta luulisin että kyse on omasta CSS tyylisivusta johon voi määritellä jotain default-ulkoasuja CSS:n mukaan, eli siis myös noille linkeille. Voisikin vaikka ajankuluksi kokeilla, kun asiakas ei tunnu saavan taittoaineistoa mulle vaikka repropäivä on keskiviikkona jo. Kyllähän viitisenkymmentä sivua nyt päivässä taittaa, vai mitä.kallekilponen kirjoitti:Ja linkkien alleviivausta ei ilman kikkailua taida saada päältä.
Tuntuu juu pelittävän. Pitää vaan Safari käynnistää kai t uudelleen jotta päivittyisi..

-
Viesti Kirjoittaja T-P »
Mistäs nettiyhteyden saa kunnolla konfiguroitua? Epäilen että safarin päivitys on vaihtanut joitakin tärkeitä asetuksia, joten netti on siksi hidastunut.
-
Viesti Kirjoittaja at »
Monet päivitykset ajetaan tiedostoihin bootin yhteydessä, kun niitä ei ole ladattu muistiin. Silloin mikään ei ole voinut varata tiedostoa itselleen. Siksi bootti on niin yleinen. Lisäksi toiset päivitykset ei toimi, jos väärän version kirjastoja on käytössä. Eli putsataan muisti ja lukitukset päivitystä varten.kermit kirjoitti:Miten halvatussa tuokin päivitys voi vaatia bootin? Ihan kuin wintturassa päivittäisi IE:tä.[:@]
-
Luulenpa että vika on ennemmin palveluntarjoajan päässä...ei Safarin pitäisi mitään sellaista voida muutella että netti hjyytyisi.T-P kirjoitti:Mulla tosiaan Safarin päivityksen jälkeen netti hidastui järkyttävästi ja on edelleen hidas. Mutta se on hidas myös muilla selaimilla ja ohjelmapäivitys aikakatkaistaan, kestää liaan kauan. Samalla modeemin ADSL ja RDY valot vilkkuvat samaan aikaan, kuin yhteyttä ei olisi.
Mistäs nettiyhteyden saa kunnolla konfiguroitua? Epäilen että safarin päivitys on vaihtanut joitakin tärkeitä asetuksia, joten netti on siksi hidastunut.
-
Viesti Kirjoittaja Mac1 »
Samoin mulla. Pelittää ihan kuten ennenkin.jazzi kirjoitti: Täällä Pantteri (10.3.9) ja Safari 1.3.1 (v312.3). Ei mitään ongelmia, itse asiassa ei minkään maailman muutosta aikaisempaan.
-
Viesti Kirjoittaja T-P »
Jeps, mutta kun meidän taloudessa onkin myös Windows kone, jossa netti toimii moitteetta , mutta macin kanssa on ongelmia. Modeemiko olis mennyt rikki noin vain, sattumalta samaan aikaan safarin päivityksen kanssa?kallekilponen kirjoitti:Luulenpa että vika on ennemmin palveluntarjoajan päässä...ei Safarin pitäisi mitään sellaista voida muutella että netti hjyytyisi.
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Windowsin menetelmiä... Eihän Linuxiakaan tarvitse bootata kuin lähinnä kernelin päivityksen jälkeen.at kirjoitti:Monet päivitykset ajetaan tiedostoihin bootin yhteydessä, kun niitä ei ole ladattu muistiin. Silloin mikään ei ole voinut varata tiedostoa itselleen. Siksi bootti on niin yleinen. Lisäksi toiset päivitykset ei toimi, jos väärän version kirjastoja on käytössä. Eli putsataan muisti ja lukitukset päivitystä varten.kermit kirjoitti:Miten halvatussa tuokin päivitys voi vaatia bootin? Ihan kuin wintturassa päivittäisi IE:tä.[:@]
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olisiko kyse kuitenkin WebCoren päivittymisestä, eli käyttistason HTML-moottorin muutoskista. Ei ihme että vaatii päivittymisen. Em. tapauksessa päivitys vaikuttaa muuallekin, Mail:iin, Widgetteihin jne..kermit kirjoitti:Miten halvatussa tuokin päivitys voi vaatia bootin? Ihan kuin wintturassa päivittäisi IE:tä.[:@]
-
Viesti Kirjoittaja Macacc »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka