pretz kirjoitti:Ei ollu vaikutusta parvekkeella. Ja pitäskö nyt tyytyä siihen, ettei sonera saa tänne verkkoa? Alkaa kyllä v*tuttamaan, jos 12e kuussa maksaa tuo netti, ja niiden sivujen mukaan tänne tulee sitä 3G:tä, mutta ei kuitenkaan tule. Pitäskö mennä asiakaspalveluun vikisemään?
Katso vielä huomenna jos liikut siinä lähialueella että löytääkö puhelin 3G-verkon siinä lähialueella.
Noniin. Pihalla se antaa sentään Edgeä.. Nyt ihan vielä vaan kysymys : Riittääkö tuo sopimuksen purkuun, siis se ettei minulla täällä toimi, kuin GPRS?
MacBook Pro | Macbook Pro Retina | Macbook Air MD760K/D & iMac 24" |
pretz kirjoitti:Noniin. Pihalla se antaa sentään Edgeä.. Nyt ihan vielä vaan kysymys : Riittääkö tuo sopimuksen purkuun, siis se ettei minulla täällä toimi, kuin GPRS?
Siis meinaatko nyt koko iPhonen kytkysopimuksen purkamista vai vaan datapaketin poistamista liittymästä?
pretz kirjoitti:Noniin. Pihalla se antaa sentään Edgeä.. Nyt ihan vielä vaan kysymys : Riittääkö tuo sopimuksen purkuun, siis se ettei minulla täällä toimi, kuin GPRS?
Siis meinaatko nyt koko iPhonen kytkysopimuksen purkamista vai vaan datapaketin poistamista liittymästä?
Molempia. Mitä teen lukitulla iPhonella Soneralle, jossei Soneran verkko toimi täällä? Pistin heille kyllä asiasta viestiä.. Harmittaa. Tosin, ei tuota 3G:tä varmaan paljoa himassa tule käytettyä, mutta olisi se nyt hyvä olla..
Huomenna lähden kiikuttamaan puhelinta Elisa shopittiin ja sieltä lähettävät huoltoon.
Tullut nyt tarpeeksi kuunneltua kaikuna omaa ääntäni puheluiden aikana ja toiset kuulevat väliajoin minun ääneni kaikuna puhuttaessa. Toivottavasti korjaavat vain tuon vian tästä luurista ja saan saman luurin huollosta takaisin, koska muuten on puhelin ollut hyvä kaikinpuolin. Tämä vika vaan ärsyttää kovasti. Ja ei ole väliä soittaako minkä operaattorin liittymään, se on aina jommin kummin; joko minä kuulen oman ääneni kaikuna tai vastapuoli.
dem0 kirjoitti:Huomenna lähden kiikuttamaan puhelinta Elisa shopittiin ja sieltä lähettävät huoltoon.
Tullut nyt tarpeeksi kuunneltua kaikuna omaa ääntäni puheluiden aikana ja toiset kuulevat väliajoin minun ääneni kaikuna puhuttaessa. Toivottavasti korjaavat vain tuon vian tästä luurista ja saan saman luurin huollosta takaisin, koska muuten on puhelin ollut hyvä kaikinpuolin. Tämä vika vaan ärsyttää kovasti. Ja ei ole väliä soittaako minkä operaattorin liittymään, se on aina jommin kummin; joko minä kuulen oman ääneni kaikuna tai vastapuoli.
Et saa samaa puhelinta takaisin vaan tehdaskorjatunpuhelimen.
dem0 kirjoitti:^ No niinpä tietysti. Toivottavasti on akkukestoltaan ja muutenkin tän veroinen, ilman lisävikoja.
Tehdaskorjatut luurit on ulkosesti ja akultaan uudenveroisia.
Liekö ulkoisestikin? Jos on takuukorjattu luuri, joka on kuitenkin jo ollut jollakin käytössä niin voihan siinä käytönjälkiä jo olla. Oma kummiskin on suojattu kalvoilla joka puolelta, niin suorastaan pelottaa tää koko vaihtohomma. Mutta toivotaan parasta siltikin, ei pidä manailla etukäteen.
dem0 kirjoitti:^ No niinpä tietysti. Toivottavasti on akkukestoltaan ja muutenkin tän veroinen, ilman lisävikoja.
Liekö ulkoisestikin? Jos on takuukorjattu luuri, joka on kuitenkin jo ollut jollakin käytössä niin voihan siinä käytönjälkiä jo olla. Oma kummiskin on suojattu kalvoilla joka puolelta, niin suorastaan pelottaa tää koko vaihtohomma. Mutta toivotaan parasta siltikin, ei pidä manailla etukäteen.
Niihin on vaihdettu uudet kuoret, akku ja kaikki ns. Kuluvat osa.
Niihin on vaihdettu uudet kuoret, akku ja kaikki ns. Kuluvat osa.
Ahaa, kiitos tiedosta! Helpottipa paljon oloa, voi huokaista helpotuksesta. Mitenköhän muuten elisalla toimitaan; saako heiltä lainapuhelinta siksi aikaa kunnes saa uuden iPhonen käteen? Muuten ei mietityttäisi, mutta kun on tuo microSim-kortti, niin eihän se mihinkään minulla olevaan luuriin käy. Vai täytyykö jostain hankkia adapteri ihan vain tuon takia, että saa oman puhelimen käyttöön?
Edit. Kuulema tulee sittenkin tuo oma puhelin sieltä huollosta takaisin. Passaa minulle oikein hyvin. Ja microSim-kortin sain ujutettua vanhaan noksuun ja pelittää hyvin siinä.
Viimeksi muokannut dem0, 5.12.2011 klo 15.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ouzi kirjoitti:Muuten ollut tyytyväinen 4S puhelimeen. Mutta ajoittain häiritsee kun kuullokkeesta kuulu sähköistä sirinää tai en ole ihan sata varma tuleeko se ääni kuullokkeesta vai puhelimen sisältä. Sen äänen kuulee myös kun laittaa luurin korvaan takalasi naamaa vasten. Ääni on melkein sellainen et se vois tulla jostain lähettimestä,antennista.
Minulla on parissa eri 4S:ässä ollut tätä samaa, vaikea sanoa että mistä johtuu. Ei tosin häiritse puhelua sen enempää, enemmänkin vain veemäinen pieni sirinä joka tulee sillon tällöin.
Onko kukaan tuon takia vienyt luuria huoltoon ? Alkaa jo v..ttuaa tuo sirinä. Mut jotenkin ei jaksais. Jos tähän vaikka tulis jotain lisä vikaa...
iPhone 16 Pro 256 GB
iMac 21,5 Late 2009
iPad 64GB Wi-Fi Space Gray 2021
dem0 kirjoitti:Edit. Kuulema tulee sittenkin tuo oma puhelin sieltä huollosta takaisin. Passaa minulle oikein hyvin. Ja microSim-kortin sain ujutettua vanhaan noksuun ja pelittää hyvin siinä.
Tuo tarkoittaa kaiketi sitä, että luurille on annettu valohoitoa ja korkeintaan palautettu ohjelmisto. Toisaalta, jos se ratkaisi ongelman, niin sehän on hyvä homma.
dem0 kirjoitti:Huomenna lähden kiikuttamaan puhelinta Elisa shopittiin ja sieltä lähettävät huoltoon.
Kerro myös lopputulos tästä viasta. Itellä samaa vikaa, tosiaanko pelkällä ohjemisto palautuksella lähtis tuo kaikuminen pois ? Jos kerran oman puhelimen saat takaisin.
Minulla kaikki on toiminut hyvin, lukuun ottamatta äsken huomaamaani pikku feelua: iPhonen kuvakkeet katosivat, mutta toimivat silti. Esimerkiksi Musiikki-kuvake katosi, mutta teksti jäi kuvakkeen alle ja toimi, kun klikkasin siitä, missä kuvake oli ollut. Ongelma poistui, eli kuvake palasi, kun siirryin välilehdeltä toiselle. Hyppäys 3 G:stä 4 S:n käyttäjäksi oli melkoinen. Nyt on hyvä fiilis, sillä näinhän tuon iPhonen tuleekin toimia. Kuvavirta skulaa ja iMessage on mielenkiintoinen uutuus. Olen oikein tyytyväinen. Mitään ongelmia ei ole ollut, lukuun ottamatta tuota kuvakehässäkkää. Kai näissä masiinoissa on välillä maanantaikappaleita, mutta onneksi *kop kop* omani taitaa olla tiistaina valmistettu.
Macbook Pro 2,3 Ghz (early 2011), iPhone 4 S 16 Gb, iPad 1st gen.
dem0 kirjoitti:Edit. Kuulema tulee sittenkin tuo oma puhelin sieltä huollosta takaisin. Passaa minulle oikein hyvin. Ja microSim-kortin sain ujutettua vanhaan noksuun ja pelittää hyvin siinä.
Tuo tarkoittaa kaiketi sitä, että luurille on annettu valohoitoa ja korkeintaan palautettu ohjelmisto. Toisaalta, jos se ratkaisi ongelman, niin sehän on hyvä homma.
Näin siis sanoivat shopitissa kun vein luurin sinne. En tiedä mitä tekevät huollossa sille, kun ei vielä tänäkään päivänä ole luuri tietään löytänyt sinne saakka.
Bumpula kirjoitti:Kerro myös lopputulos tästä viasta. Itellä samaa vikaa, tosiaanko pelkällä ohjemisto palautuksella lähtis tuo kaikuminen pois ? Jos kerran oman puhelimen saat takaisin.
Itse kokeilin palauttaa iTunesin kautta ohjelmistoa, mutta se ei auttanut mitenkään. Tuohon ns. huoltolähetteeseen vielä merkkasivat että vain tiettyjen puhelujen aikana ääni kuuluu kaikuna minulle tai sitten toiselle puhelun osapuolelle, joten täytyy vielä sekin tieto korjauttaa jotain kautta.
dem0 kirjoitti:Näin siis sanoivat shopitissa kun vein luurin sinne. En tiedä mitä tekevät huollossa sille, kun ei vielä tänäkään päivänä ole luuri tietään löytänyt sinne saakka.
Siellä on taas ollut joku asiantuntija palveluksessasi. Varaudu siihen, ettei puhelimelle ole tehty mitään järkevää, jos saat saman kapulan kouraan
Nyt vähän v*tuttaa. Kaksi sentin mittaista naarmua näytössä. Eivät näy, kuin tosi kovaa valoa vasten. Harmittaa kuitenkin. Alle viikon vanha puhelin, edessä ei ole kyllä ollut mitään suojaa. Onko yhtään suojaa, joka tuntuisi lasiselta/ei menettäisi tuota hyvää tuntuvuutta näytössä?
pretz kirjoitti:Nyt vähän v*tuttaa. Kaksi sentin mittaista naarmua näytössä. Eivät näy, kuin tosi kovaa valoa vasten. Harmittaa kuitenkin. Alle viikon vanha puhelin, edessä ei ole kyllä ollut mitään suojaa. Onko yhtään suojaa, joka tuntuisi lasiselta/ei menettäisi tuota hyvää tuntuvuutta näytössä?
Itsellä kävi samalla tavalla, mutta nyt kun laitoin suojakalvon puhelimeen, niin naarmuja ei enää näy edes valoa vasten. Näyttö tuntuu samalta kuin ennenkin.
dem0 kirjoitti:Näin siis sanoivat shopitissa kun vein luurin sinne. En tiedä mitä tekevät huollossa sille, kun ei vielä tänäkään päivänä ole luuri tietään löytänyt sinne saakka.
Siellä on taas ollut joku asiantuntija palveluksessasi. Varaudu siihen, ettei puhelimelle ole tehty mitään järkevää, jos saat saman kapulan kouraan
Jos sama vika edelleen vaivaa puhelinta niin kiikutan takaisin huoltoon. En ala siihen että maksan puhelimesta maltaita ja sitten jotain vikaa joka on selvä eikä siihen mikään palautus tms., auta, ei korjata asianmukaisesti. Sain huollon puhelinnumeron ja selitän mikä puhelinta vaivaa, kun eivät sitä osanneet oikein tuohon lähetteeseenkään shopitissa kirjata.
Joo. Veikolle huomenna viestiä, eka yritän suostutella vaihtamaan tän kännykän (näytössä naarmuja, lupasivat lähetettää postissa suojan, ei oo tullu) ja puhelinta pidetty "kuin kukkaa kämmenellä". Jossei suostu, niin sopimus purkuun ja otan ton puhelimen sitten jostain muualta. Omena on tosiaan pakko saada, ei tuosta enää paluuta muihin käyttöliittymiin ole. Ei kyllä hyvin alkanut tämäkään.
pretz kirjoitti:Joo. Veikolle huomenna viestiä, eka yritän suostutella vaihtamaan tän kännykän (näytössä naarmuja, lupasivat lähetettää postissa suojan, ei oo tullu) ja puhelinta pidetty "kuin kukkaa kämmenellä". Jossei suostu, niin sopimus purkuun ja otan ton puhelimen sitten jostain muualta. Omena on tosiaan pakko saada, ei tuosta enää paluuta muihin käyttöliittymiin ole. Ei kyllä hyvin alkanut tämäkään.
Noniin, miksipä hyvää vaihtamaan? Itse käytin Androidia puoli vuotta enkä siihen enään kajoa. Nyt iP4ässä Jouluksi pukinkonttiin!
pretz kirjoitti:Joo. Veikolle huomenna viestiä, eka yritän suostutella vaihtamaan tän kännykän (näytössä naarmuja, lupasivat lähetettää postissa suojan, ei oo tullu) ja puhelinta pidetty "kuin kukkaa kämmenellä". Jossei suostu, niin sopimus purkuun ja otan ton puhelimen sitten jostain muualta. Omena on tosiaan pakko saada, ei tuosta enää paluuta muihin käyttöliittymiin ole. Ei kyllä hyvin alkanut tämäkään.
Noniin, miksipä hyvää vaihtamaan? Itse käytin Androidia puoli vuotta enkä siihen enään kajoa. Nyt iP4ässä Jouluksi pukinkonttiin!
Joo. En kyllä saa päähäni, miten noi 2 naarmua on tiensä tohon näyttöön löytäny.. Luin vielä applen sivuilta, piti olla jotain erityiskestävää lasia.. Tosiaan. Toivon, että oli huonoa tuuria =)