iDock kirjoitti:Lapsia me ollaan 18-vuotiaiksi asti, ja periaateessa vielä pitkälle parikymppisiksi. Joten ihan skidi olet sinäkin. Yleensähän nuorilla on tapana tehdä itsestään isompia kuin mitä olevat...
Itse pidän vieläkin 90-luvulla syntyneitä lapsina. 86-syntyneetkin tuntuvat vielä lapsilta, mutta sitten muistan karun totuuden "En ole enää itse se 20v"
Jamac kirjoitti:Siksi naisilla ei kasva parta, ne on aina niin nuoria.
Jos naiset eivät hoitaisi kasvojaan niin kyllä niillä aika moni karva naamassa kasvaisi 50v. Olisi se aika järkkyä kuvitella nainen jolla on parta.
amanita kirjoitti:Pyh, me tätit ollaan kokeneita ja viisaita, ja tiedämme jo kaiken muita paremmin, näillä ominaisuuksilla peittoamme kaiken maailman pikkupimut ihan tosta vaan. Me Super-tätit olemme sitä paitsi ikinuoria! Hah!

Niinpä. Se on mukavaa täyttää monta kertaa se 25v. Sitten kun se ilo loppuu niin ollaankin jo vanhainkodissa. Kyllä iäkkäämpi nainen peittoaa pikkupimut kaikessa, koska elämänkokemusta löytyy.
Tuossa tulikin muutama lainaus otettua ja nyt tuli vuodattamisen aihetta.
- Tunnen itseni liian vanhaksi ja tahtoisin olla vielä se 20v. Tahtoisi elää sen nuoruuden uudelleen nykyisellä elämänkokemuksella. Miksei vaikka se peruskoulun 9-luokka uudelleen. En olisi enää se ujo poika etupenkiltä.
- Nyt muuten särkee päätä ja hermot kiristyy. Täytyy toivoa, ettei tieraivo pääse valloilleen kun hyppään autoon.
- Keittiössä on taas kaaos. Eilen oli siistiä ja nyt taas sotkuista. Ei se vaan pysy päivääkään siistinä. Aaargh.
- Eikö elämässä voi olla muuta kuin työ, nukkuminen, syöminen ja kodin ylläpito. Työ vie kaikesta muutenkin ihan liikaa. Se max 6h töitä voisi riittää.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.