Kai sentään paukut otit suosiolla vastaan eiku vatsaan?Carde kirjoitti:Palasin kotiin kanssa, yksin. Vaino on jostain syystä tyytyväinen ratkaisuuni vaikka naiset tarjosivat paukkuja sekä paikkojaan...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kai sentään paukut otit suosiolla vastaan eiku vatsaan?Carde kirjoitti:Palasin kotiin kanssa, yksin. Vaino on jostain syystä tyytyväinen ratkaisuuni vaikka naiset tarjosivat paukkuja sekä paikkojaan...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei talvella ole kiva päristellä kun on kylmä ja liukasta. Ja turhaa moottorin rääkkäystähän se olisi jatkuvasti käynnistellä pakkasilla.hatey kirjoitti:Olisit ostanut siihen nastakumekset, niin olisit voinut päristellä talven yli.
Pistä toppapuku päälle ja kunnon tuulta läpäisemättömät vanttuut, niin ei tule vilpo. Eikä se moottori mihnä rääkkäänny jos sen esilämmittää ensin. Peitoilla peittelee ja pöhöttimellä lämpöä tovi. Kun pata lämmin, peitot pois ja käyntiin.tuomaril kirjoitti:Ei talvella ole kiva päristellä kun on kylmä ja liukasta. Ja turhaa moottorin rääkkäystähän se olisi jatkuvasti käynnistellä pakkasilla.hatey kirjoitti:Olisit ostanut siihen nastakumekset, niin olisit voinut päristellä talven yli.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Mikähän sutenööri tuo Teuvo on oikealta ammatiltaan?Tauvo kirjoitti:Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minäpä työnsin suuhuni patonkiaTauvo kirjoitti:Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Niin varmaan. Oikeasti söit suklaarusinoita niin että ruskea kuola valui suustasi, samalla kuunnellen Faith no Moren biisiä "Be Aggressive".Tauvo kirjoitti:Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
Eikä kun piparia ja torttua! Hyvää oli. Uunimakkaraa tarjoilin sitä ennen ruokana...Thoth kirjoitti:Niin varmaan. Oikeasti söit suklaarusinoita niin että ruskea kuola valui suustasi, samalla kuunnellen Faith no Moren biisiä "Be Aggressive".Tauvo kirjoitti:Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
http://www.youtube.com/watch?v=HEvPwWjRyg8
Minua jos tarkoitat, en suinkaan ole sutenööri. Enkä usko, että he söisivät omasta piparikuormasta...redhat kirjoitti:Mikähän sutenööri tuo Teuvo on oikealta ammatiltaan?Tauvo kirjoitti:Minäpäs sain suuhuni piparia jo eilen. Myös tortut olivat pöydällä odottamassa minua...hatey kirjoitti:En äsken, vaan joitain tunteja sitten, söin ensimmäiset semmoiset joulujutut, en sano joulutorttu, koska heti alkasisi se vinoilu. Vaan söin semmoiseiset joulujutut, niissä ei ollut ökköä luumua vaan raikasta onppohilloa.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Et sit löytänt mitään nakkikiskaa matkalla kotiinThoth kirjoitti:Laitoin nuudeleita valmistumaan. Vielä nälkä.
Jooh, ihan hyvässä hapessa ollaan. Tättärää! Voisi laittaa tässä vielä bileet pystyyn. Tättärää! Laitoin juuri Kotiteollisuutta soimaan. Tättärr *haukotus* ää.. mjoo.. ehkä kohta pitäisi mennä untenmaille.kerabit kirjoitti:Et sit löytänt mitään nakkikiskaa matkalla kotiinThoth kirjoitti:Laitoin nuudeleita valmistumaan. Vielä nälkä.Hyvässä hapessa oot kyllä. Ois luullu jonkun puuman tarttuneen matkaan.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja darthmother »