Hyi olkoon. Äitisi ei taida paljoa välittää sinusta, kun päästää syömään tuollaista moskaa.tuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hyi olkoon. Äitisi ei taida paljoa välittää sinusta, kun päästää syömään tuollaista moskaa.tuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Yäk, no melkein kuin ruokaa mutta ei sinne päinkään... Sämpylä jossa jokin väsynyt kuiva pakaste pihvin jämä, vähän talon majoa ja hikiset palat jotain rehuja....tuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mulla on tässä parempi resepti.Mikael K. kirjoitti:Tässä on oma suosikkini. Kenties ohje on ollut esillä joskus aiemminkin. Kaupallisten pizzojen eduksi on laskettava kunnolliset uunit, jotka saa riittävän kuumiksi. Kotonakin pärjää jos soveltaa adelen pizzavinkkejä.
Pizza alla Sisciliana (Sisilialainen pizza):
*Pizzaohjeet*.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Nyt olen unohtanut nimen, mutta suomeen on kuulemma rantautumassa jenkkiläinen ketju, joka tekee premiumhampparia. Ei siis McDonalndin pakastesämpylöitä ja -pihvejä.Kaupunki apina kirjoitti:Yäk, no melkein kuin ruokaa mutta ei sinne päinkään... Sämpylä jossa jokin väsynyt kuiva pakaste pihvin jämä, vähän talon majoa ja hikiset palat jotain rehuja....Itse skruudaan juuri tekemiäni uunijuureksia, broiskun rintafilettä ja aurajuustosoosiatuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Burger King.eskofot kirjoitti:Nyt olen unohtanut nimen, mutta suomeen on kuulemma rantautumassa jenkkiläinen ketju, joka tekee premiumhampparia. Ei siis McDonalndin pakastesämpylöitä ja -pihvejä.Kaupunki apina kirjoitti:Yäk, no melkein kuin ruokaa mutta ei sinne päinkään... Sämpylä jossa jokin väsynyt kuiva pakaste pihvin jämä, vähän talon majoa ja hikiset palat jotain rehuja....Itse skruudaan juuri tekemiäni uunijuureksia, broiskun rintafilettä ja aurajuustosoosiatuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Burger Kunkkuhan (Kaisaniemenkatu, Pukevaa vastapäätä) käväisi jo 80 luvun alussa Suomessa, häipyi tosin vähin äänin.Kain kirjoitti:Burger King.eskofot kirjoitti:Nyt olen unohtanut nimen, mutta suomeen on kuulemma rantautumassa jenkkiläinen ketju, joka tekee premiumhampparia. Ei siis McDonalndin pakastesämpylöitä ja -pihvejä.Kaupunki apina kirjoitti:Yäk, no melkein kuin ruokaa mutta ei sinne päinkään... Sämpylä jossa jokin väsynyt kuiva pakaste pihvin jämä, vähän talon majoa ja hikiset palat jotain rehuja....Itse skruudaan juuri tekemiäni uunijuureksia, broiskun rintafilettä ja aurajuustosoosiatuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Carl´s Jr. se oli.Kain kirjoitti:Burger King.eskofot kirjoitti:Nyt olen unohtanut nimen, mutta suomeen on kuulemma rantautumassa jenkkiläinen ketju, joka tekee premiumhampparia. Ei siis McDonalndin pakastesämpylöitä ja -pihvejä.Kaupunki apina kirjoitti:Yäk, no melkein kuin ruokaa mutta ei sinne päinkään... Sämpylä jossa jokin väsynyt kuiva pakaste pihvin jämä, vähän talon majoa ja hikiset palat jotain rehuja....Itse skruudaan juuri tekemiäni uunijuureksia, broiskun rintafilettä ja aurajuustosoosiatuomaril kirjoitti:Big Mac-ateriaa täällä mässytän...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Eihän sieltä saa kun prinssinakkejaPeitsamo kirjoitti:Ääh. Minun pippeli on suurempi kuin teidän pippeli yhteensäJärvilehdon Grilli
Viesti Kirjoittaja redhat »
McDonalds Suomi ei paljoa hampurilaisia myy, se on ulkoistanut sen kauppiaille, jotka ovat varmasti voitollisia, ei niitä muten olisi.arisel kirjoitti:^ ... ^^^ Selvisipä samantein miksi McDonalds tekee Suomessa tappiota - joka kylässä on oma mättöpaikka jo valmiina! [:P
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Kieltämättä tuolta saa varsin hyviä hamppareita, vaikken karppina niitä niin syökään. Bataattiranskalaiset ovat varsin suuri plussa. Onneksi lietsun dineri on kävelymatkan päässä.redhat kirjoitti:American Diner Tampereella on paras hampurilaispaikka. Voisin lähteä Tampereelle pelkästään syömään
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Onko tämä se ns. "turpaanvetogrilli"?Tauvo kirjoitti:Martinsillan grillin hodarit
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jaa-a... Ei kai siellä nyt turpakäräjille pääse? Itse olen vierestä seurannut tappelua useasti Suomen oudoimman nimisen grillin (Semi Burger) jonossa. Joskus joku on Mantunkin jonossa yrittänyt haastaa riitaa, mutta kyllä Martinsillan Grilli on, ainakin silloin kun minä olen siellä käynyt, ollut tosi rauhallinen.vinouma kirjoitti:Onko tämä se ns. "turpaanvetogrilli"?Tauvo kirjoitti:Martinsillan grillin hodarit
/V
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei se ole se. Turpaanverogrilli eli tutummin Haluuks turpaan -grilli on Semi Burger Eerikinkadulla. Ja Mantun grillihän tunnetaan omistajansa sydämellisen asiakaspalvelun takia Haist päivänkakkara -grilliksi. Martinsillan grilli on mutterigrilli, joka oli taannoin Kolmen mummon grilli. Yksi paistoi perunat, toinen maustoi ja kolmas kippasi ne rasiaan. Ensimmäisen mummon kuoltua grilli meni myyntiin. Ei ketju toiminut enää. Tuomiokirkon vieressä oleva grilli tunnetaan yleisesti krematoriona.vinouma kirjoitti:Onko tämä se ns. "turpaanvetogrilli"?Tauvo kirjoitti:Martinsillan grillin hodarit
/V