Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
-
Lauri tai Pertti, mitä eroa?Macco kirjoitti:Lauria muuten sanotaan Pertiksi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Äiti.Tauvo kirjoitti:Lauri tai Pertti, mitä eroa?Macco kirjoitti:Lauria muuten sanotaan Pertiksi.
-
Ei välttämättä.Macco kirjoitti:Äiti.Tauvo kirjoitti:Lauri tai Pertti, mitä eroa?Macco kirjoitti:Lauria muuten sanotaan Pertiksi.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Radoilla taitaa olla kallistukset kohdallaan ja puuttuu urat, joita vastaavasti maanteillä syntyy. Vesiliirtoon tarvitaan vettä enemmän kuin se että tie on vain märkä.kerabit kirjoitti:En tiedä mistä johtuu. Mutta miehet jotka ovat ajaneet radalla pyörillä sadekelillä sanovat notta melkein yhtä hyvä pito kuin kuivalla. Autossa taas leveillä gummeilla vesiliirron riski vaan kasvaa ainakin perstuntumalla huomannu.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kaveri oli poistanut kaikki omat kommentit yöllä, niin siitä väittelystä taisi tulla monologi.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Periaatteessa näin, mutta ei suoraan päde rengasasioissa. Mitä isompi pinta-ala, sen enemmän kumi on kiinni pinnan epätasaisuuksissa, ja ikäänkuin kasvattaa kitkakerrointa. Koulussahan opettiin, että pinta-alalla ei ole vaikutusta, kun vedettiin puupökkylöitä mittarin kanssa. Kuitenkin autossa kulutus kasvaa (ja pito) kun renkaat levenee. Vesiliirto on sitten vielä oma juttunsa.jjpeltola kirjoitti:Haluan korjata, ettei sillä pinta-alalla ole mitään merkitystä (poislukien vesiliirto) vaan ainoastaan kitkakertoimella.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitäs nykyisessä jaksossa sitten tapahtui? Suosittelen jokaista kuitenkin käymään siellä kerran elämässään. On muuten parempi paikka kuin stockmanni ja hinnatkin halvempia. En kuitenkaan näe mitään järkeä lähteä ostamaan niitä tarjous makarooneja yms sieltä. Matkaan menee muutenkin rahaaa, jos sinne lähtee. Itse elämyksenä se on ihan kokemus sinänsä ja ei maksa mitään, jos ei osta mitään. Onko siinä sitten järkeä? Missä sitten on? Mitä järkeä on viedä turisti esimerkiksi helsinkiin? Tuuriin ajaessa näkeekin enemmän kaikkeaAnniel kirjoitti:Onks ton Tuuri-ohjelman ihmiset ihan tosissaan?
- Kuulin, että helsingissä asui joku nainen joka ei ole käynyt lahtea pohjoisemmassa. Tälläistä ihmetystä voisi mennä katsomaan vaikka pääsymaksun maksamalla. Ihmettelen

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana! Sain sieltä vesipyssynkin. 8)M.P.T kirjoitti:Mitäs nykyisessä jaksossa sitten tapahtui? Suosittelen jokaista kuitenkin käymään siellä kerran elämässään. On muuten parempi paikka kuin stockmanni ja hinnatkin halvempia. En kuitenkaan näe mitään järkeä lähteä ostamaan niitä tarjous makarooneja yms sieltä. Matkaan menee muutenkin rahaaa, jos sinne lähtee. Itse elämyksenä se on ihan kokemus sinänsä ja ei maksa mitään, jos ei osta mitään. Onko siinä sitten järkeä? Missä sitten on? Mitä järkeä on viedä turisti esimerkiksi helsinkiin? Tuuriin ajaessa näkeekin enemmän kaikkeaAnniel kirjoitti:Onks ton Tuuri-ohjelman ihmiset ihan tosissaan?
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Öö, siis viime syksynä?tuomaril kirjoitti: Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
/V
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
itse olen käynyt siellä parin vuoden välein ihan kesäloman kunniaksi. Aina sinne joku on mennyt ja pitäähän sitten mukaan tunkea. Ostin UPS:in sieltä viimeksi kun kävin.tuomaril kirjoitti:Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana! Sain sieltä vesipyssynkin. 8)
-
Juuri niin.vinouma kirjoitti:Öö, siis viime syksynä?tuomaril kirjoitti: Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana!![]()
/V
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Unohdit kertoa, että menitte Volvolla.tuomaril kirjoitti: Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana! Sain sieltä vesipyssynkin. 8)
-
Juu, se tosiaan unohtui mainita.Tauvo kirjoitti:Unohdit kertoa, että menitte Volvolla.tuomaril kirjoitti: Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana! Sain sieltä vesipyssynkin. 8)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ei menty tuolla nykyisellä XC70:llä vaan V70:llä.
Eli tälläsellä:

-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Menitte siis traktorillatuomaril kirjoitti:Juu, se tosiaan unohtui mainita.Tauvo kirjoitti:Unohdit kertoa, että menitte Volvolla.tuomaril kirjoitti: Minä olen ollut tuolla Tuurissa 4-vuotiaana! Sain sieltä vesipyssynkin. 8)![]()
Ei menty tuolla nykyisellä XC70:llä vaan V70:llä.
http://sisainenaani.com
-
Kyllä Volvoissa löytyy ihan hienojakin ajokkeja, kuten kuvassa...redhat kirjoitti:
Tuossa traktorissa on kylläkin enemmän munaa kuin noissa amerikkalaisille perheäideille suunnitelluissa sardiinipurkeissa.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuo ei kylläkään ole traktori.redhat kirjoitti:Volvo-L180E,0e55755e.jpgTuossa traktorissa on kylläkin enemmän munaa kuin noissa amerikkalaisille perheäideille suunnitelluissa sardiinipurkeissa.

-
Se on vähän järeämpi lusikka/haarukka...KunkkuJ kirjoitti:Tuo ei kylläkään ole traktori.redhat kirjoitti:Volvo-L180E,0e55755e.jpgTuossa traktorissa on kylläkin enemmän munaa kuin noissa amerikkalaisille perheäideille suunnitelluissa sardiinipurkeissa.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
En ole ohjelmaa katsonut, muuta kuin mitä mainoksen siitä nähnyt. Jo se mainos on aivan luotaantyöntävä: Vyölaukkukansa on aivan täpinöissään asuntovaunuineen picknikillä parkkialueella. Kerran olen käynyt tuolla paikan päällä, kun olin matkalla Mikkelistä Vaasaan, eikä Vaasasta saanut interwebin kautta varattua hotellihuonetta, niin muistn että tuollahan on hotelli, niin sitten matkan varrella poikkesin tuonne. Järkytys oli valtaisa kun näin tuon muovisen kitsch-maailman ja Keskisen mauttoman asunnon ja ne muoviset adoniksen patsaat pihallaan siitä kaupan parkkikselta. Jo se kaupparakennus oli kuin huono pila, joka yritti näyttää joltain linnalta. Aulassa kävin ja vaikutelma vain paheni, en voinut kuvitellakaan jääväni sinne muovimaailmaan hotelliin. Ajoin sitten Vaasaan ihmettelemään hotelleja jotka olivat täynnä, yötä myöten sitten ajoin Ouluun, josta löytyi majapaikka. Mutta tosiaan tuo Keskisen rihkamamaailma oli jotain käsityskyvyn tuolla puolen, kuin paha uni.Anniel kirjoitti:Tuosta Tuurin kaupasta en osaa sanoa mitään kun en ole koskaan käynyt (enkä kyllä tiedä miksi sinne pitäisi lähteä) mutta nuo ihmiset tuossa ohjelmassa ovat jotenkin järkyttäviä. Ohjelman alussa taidettiin mainita jotain tyyliin "Tuurissa on läpileikkaus suomalaisista" mutta kai minä en sitten ole suomalainen kun en noiden haastattelujen perusteella pysty hyvällä tahdollakaan löytämään mitään yhteistä näiden "perisuomalaisten" kanssa. Kauheita rytkyjä ja hilavitkuttimia lapataan kärryyn silmät kiiluen ja joka toinen lause on että "voi kun on halpaa" ja kuitenkin kassalla loppulasku on monta sataa. Toinen asia mitä en ymmärrä on tuon Vesa Keskisen fanitus. Viime jaksossa pidettiin hänen synttärit ja ihmiset jonottivat innoissaan hänen nimikirjoitustaan. Öö, miksi? Onhan Vesa ihan hyvin rahaa tehnyt mutta itse en kyllä näe hänessä oikein mitään, isoksi venähtänyt keskenkasvuinen poika, jonka estetiikan käsitys ei puhuttele mua mitenkään. Sen ohjelmassakin kehuttu ja ihailtu talo ja piha on mun mielestä yksinkertaisesti ruma ja mauton. Ihan hyvä tuo on viihdeohjelmana, sillä onhan se ihan viihdyttävää miettiä että onko noi ihmiset ihan oikeasti tollaisia vai onko ohjelmaan valittu vain tietyntyyppisiä "persoonia".
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka