Kieltämättä kivitalo on AINA ruma/moukkamainen ja se piha ei kummempi ole, mutta livenä se näyttää paremmalta kuin telkkarissa. Eikös julkkisten nimmarit ole kysyttyjä? Eikö voisi kysyä samaa, että miksi jonottamaan vaikka Barack Obaman nimmaria? Itse en jaksa jonotella kenenkään nimmareita pitkään. Ralleissa sain Ogierin nimmarin korttiin, mutta nyt en muista missä kortti on. Kyllähän tuossa ohjelmassa on läpileikkaus Suomalaisista ja meitähän on moneksi. Samanlaisia rytkyjä on kaikki kaupat täynä, mutta ihmiset menevät tuuriin vaikka mikä olisi. Työkaluja yms saa halvemmalla ihan Jyväskylästä ja ei tarvitse lähteä ajelemaan huomoa tietä pitkin pohjanmaalle. Tuosta fanittamisesta. Eikös jokaisella ole idoli? Onhan tietenkin Matti Nykänen kovempi jannu kuin Keskinen tai Räikkönen ja hävettäisi edes muuta myöntää Keski-Suomalaisena.Anniel kirjoitti:Tuosta Tuurin kaupasta en osaa sanoa mitään kun en ole koskaan käynyt (enkä kyllä tiedä miksi sinne pitäisi lähteä) mutta nuo ihmiset tuossa ohjelmassa ovat jotenkin järkyttäviä. Ohjelman alussa taidettiin mainita jotain tyyliin "Tuurissa on läpileikkaus suomalaisista" mutta kai minä en sitten ole suomalainen kun en noiden haastattelujen perusteella pysty hyvällä tahdollakaan löytämään mitään yhteistä näiden "perisuomalaisten" kanssa. Kauheita rytkyjä ja hilavitkuttimia lapataan kärryyn silmät kiiluen ja joka toinen lause on että "voi kun on halpaa" ja kuitenkin kassalla loppulasku on monta sataa. Toinen asia mitä en ymmärrä on tuon Vesa Keskisen fanitus. Viime jaksossa pidettiin hänen synttärit ja ihmiset jonottivat innoissaan hänen nimikirjoitustaan. Öö, miksi? Onhan Vesa ihan hyvin rahaa tehnyt mutta itse en kyllä näe hänessä oikein mitään, isoksi venähtänyt keskenkasvuinen poika, jonka estetiikan käsitys ei puhuttele mua mitenkään. Sen ohjelmassakin kehuttu ja ihailtu talo ja piha on mun mielestä yksinkertaisesti ruma ja mauton. Ihan hyvä tuo on viihdeohjelmana, sillä onhan se ihan viihdyttävää miettiä että onko noi ihmiset ihan oikeasti tollaisia vai onko ohjelmaan valittu vain tietyntyyppisiä "persoonia".
Ohjelmaan haettiin henkilöitä netin kautta ja kohta tulee varmaan uusi haku, jos ohjelma saa näkyvyyttä. Saakohan sinne mennä hopeisenomenan paita päällä, että tuntisitte? Voisi hakea ensi tuotantokaudelle, että näkisitte ihan ikkuna shoppailijan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)