Kyllä sieltä aika pitkälle kaikki löytyy....M.P.T kirjoitti:En jaksa ladata sitä koneelle ja tuskin sieltä edes löytyy kaikkea.
Harrastatko piratismia??
-
tuomaril
Re: Harrastatko piratismia??
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Taidan olla tylsä ihminen.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
mikaw_
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outojahatey kirjoitti:Joskus minua tietoteknisesti valveutuneempi ystäväni waretti minulle jotain ohjelmia ja elokuvia (itse en osaa), mutta sittemmin lopetin "laittomien" ohjelmien käytön ja elokuvatkin olen ihan ostanut halppislaareista marketeista. Pelejä minulla on ollut tasan yksi, sekin ostettu.
Taidan olla tylsä ihminen.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Siis kaikki miehet, jotka omistavat Macin ovat outoja?mikaw_ kirjoitti: Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulla on xBox 360mikaw_ kirjoitti:Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outojahatey kirjoitti:Joskus minua tietoteknisesti valveutuneempi ystäväni waretti minulle jotain ohjelmia ja elokuvia (itse en osaa), mutta sittemmin lopetin "laittomien" ohjelmien käytön ja elokuvatkin olen ihan ostanut halppislaareista marketeista. Pelejä minulla on ollut tasan yksi, sekin ostettu.
Taidan olla tylsä ihminen.. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
Ostan kerran vuodessa uusimman EA:n NHL:n ja siinä kaikki. On minulla konsolin mukana tullut ajopelikin, mutten ole ottanut sitä vielä näiden vuosien aikana pois muoveista.
-
mikaw_
Ne voi pelata konsolilla.Kain kirjoitti:Siis kaikki miehet, jotka omistavat Macin ovat outoja?mikaw_ kirjoitti: Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä Macillä voi pelata. Mullakin on tässä läppärillä Angry Birds.mikaw_ kirjoitti:Ne voi pelata konsolilla.Kain kirjoitti:Siis kaikki miehet, jotka omistavat Macin ovat outoja?mikaw_ kirjoitti: Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Entä jos on yhtä samanlainen, kuin minä, jotka ovat myyneet pelikonsolinsa pois ylimääräisenä turhakkeena.mikaw_ kirjoitti:Ne voi pelata konsolilla.Kain kirjoitti:Siis kaikki miehet, jotka omistavat Macin ovat outoja?mikaw_ kirjoitti: Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
Minusta kaikki pelaajat ovat omituisia. Kuluttavat kaiken aikansa pelaten jotakin turhaa ja lapsellista, kun voi tehdä jotakin paljon järkevämpää.
-
mikaw_
No joo kaikkea tulee tehdä kohtuudella. Mutta emmä siihen usko, että pelaaminen on sen turhempaa kuin mikään muukaan harrastus, tai ajanviete. Tuli vielä sellainenkin mieleen, että pelien avulla pääsee tutustumaan tietotekniikan kehittymiseen graafisessa muodossa. "Holokantta" odottaessaKain kirjoitti:Entä jos on yhtä samanlainen, kuin minä, jotka ovat myyneet pelikonsolinsa pois ylimääräisenä turhakkeena.mikaw_ kirjoitti:Ne voi pelata konsolilla.Kain kirjoitti:Siis kaikki miehet, jotka omistavat Macin ovat outoja?mikaw_ kirjoitti: Pikemminkin outo. Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
Minusta kaikki pelaajat ovat omituisia. Kuluttavat kaiken aikansa pelaten jotakin turhaa ja lapsellista, kun voi tehdä jotakin paljon järkevämpää.
-
hatey
-
eskofot
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Minusta pelaamista ei pitäisi katsoa yhtenä kappaleena. Ihmiset jotka aikoinaan pelasivat simona Doomia, olivat minusta vähintäänkin omituisia elleivät suorastaan pöljäkkeitä, olivat sitten kastraatteja, naisia tai miehiä. Mutta Mythiä pelanneet, he olivat hienoja ihmisiä.Kain kirjoitti: Minusta kaikki pelaajat ovat omituisia. Kuluttavat kaiken aikansa pelaten jotakin turhaa ja lapsellista, kun voi tehdä jotakin paljon järkevämpää.
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Meitä kutsutaan aikuisiksi. 8)mikaw_ kirjoitti:Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja.
Kyllä minäkin lapsena 8-bittistä Nintendoa hakkasin. Duck Hunt oli parhautta.
-
heppikepo
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
kaikki teinien nykypop-gaga-bieber löytyy kyllä juu varmasti.tuomaril kirjoitti:Kyllä sieltä aika pitkälle kaikki löytyy....M.P.T kirjoitti:En jaksa ladata sitä koneelle ja tuskin sieltä edes löytyy kaikkea.
-
janosh
Viesti Kirjoittaja janosh »
Tuosta tulee jotenkin mieleen että.. Aikuisuus=tyyylsäää.MacMees kirjoitti:Meitä kutsutaan aikuisiksi. 8)mikaw_ kirjoitti:Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja.
Kyllä minäkin lapsena 8-bittistä Nintendoa hakkasin. Duck Hunt oli parhautta.
Minä en sitten kasva koskaan aikuiseksi, en kyllä ole aikonutkaan.. Meillä on Wii, Xbox, Pleikkari, ja on Vähän keskusteltu Pleikka3kin ostamisesta.. Nyt lähi aikana kun meidän remontti valmistuu ja saan taas kotiteatteri systeemit pystyyn ( purin ne viimeviikolla pois) nin nää peli vehkeet ktketään projektoriin.. Vähä hyvä pelata 106" vai oliks se vielä enempi? valkokankaalta!! etenki niitä kinect pelejä! paras tapa ohjata peliä on kyllä kinect! Olis vaan parempia pelejä..
Isompi poika on kyllä kehunu jotn silent hilliä tai semmosta... Jospas joulupukki tois semmosen.. Tää on kai hyvä paikka kirjoittaa pukille, kun luulisin että pukkikin käyttää Applea? eiks nii????
-
hatey
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pitää kokeilla, mutta tulen kyllä pettymäänheppikepo kirjoitti:kaikki teinien nykypop-gaga-bieber löytyy kyllä juu varmasti.tuomaril kirjoitti:Kyllä sieltä aika pitkälle kaikki löytyy....M.P.T kirjoitti:En jaksa ladata sitä koneelle ja tuskin sieltä edes löytyy kaikkea.
-
janosh
Viesti Kirjoittaja janosh »
Mie vähä kade.. Halusin aina pienenä lentämään, mut en päässy ko maksamalla huimaavia summia, erilaisille lentoyhtiöille. Oli aika karua kun neljännellä luokalla tajusin ettei rillipäät sää lentolupakirjaa. Edelleen haaveilen jostain ultrakevyestä, tai edes riippuliitimestä. Toisaalta ehkäpä mä pelkäisin liikaahatey kirjoitti:Toisaalta minäkin pidän lentopeleistä ja FPV-ammuntapeleistä...mutta kummatkin ihan IRL, ei mitään bittitauhkaa sohvalla nörtteillen, vaan ulos raittiiseen ilmaan ja oikeaa meininkiä.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minä pelaan lentopalloa!mikaw_ kirjoitti:Minusta kaikki miehet jotka eivät pelaa ovat jotenkin outoja. Siitä syystä mulla on Windows Custom PC. Pelit ja vehkeet jne. iMac on surkea pelikone.
-
Jon^^
Viesti Kirjoittaja Jon^^ »
Kyllä jonkun sortin teknojumputusremixraitoja tulee otettua ja elokuvien ottamisesta oon siirtynyt katselemaan niitä enemmän tai vähemmän internettiin 8)
Ja en pelaa. No joskus saatan. Assyillä pelasin 2 tuntia ja lähdin baariin. Kotona pelailin Opsia ja wowia. Boxilla ja PC:llä. Ei oikein innosta istua pelaamassa pelejä kun mun kärsivällisyys ei koskaan riitä niihin ja turhaudun
-
mikaw_
Kärsitkö keskittymishäiriöstä?Jon^^ kirjoitti:kummasti kääntynyt vähän aihe, mutta ei se mitään, vastataan tähänkin sitten
Kyllä jonkun sortin teknojumputusremixraitoja tulee otettua ja elokuvien ottamisesta oon siirtynyt katselemaan niitä enemmän tai vähemmän internettiin 8)
Ja en pelaa. No joskus saatan. Assyillä pelasin 2 tuntia ja lähdin baariin. Kotona pelailin Opsia ja wowia. Boxilla ja PC:llä. Ei oikein innosta istua pelaamassa pelejä kun mun kärsivällisyys ei koskaan riitä niihin ja turhaudun
-
Jon^^
Viesti Kirjoittaja Jon^^ »
Se diagnoosi puuttuumikaw_ kirjoitti:Kärsitkö keskittymishäiriöstä?Jon^^ kirjoitti:kummasti kääntynyt vähän aihe, mutta ei se mitään, vastataan tähänkin sitten
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Juttu aiheutti itkun ja hihittelyn sekaisia tunteita. Kovaa hommaa tuo muutoksen vastustaminen.

-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-
adele
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka