Huonoin Apple-tuotteesi?
-
Re: Huonoin Apple-tuotteesi?
Viesti Kirjoittaja janosh »
Olisvat saaneet vaikka jättää kokonaan pois.
Mä olen pilannut korvani jo vuosia sitten tekemällä sitä musiikkia, eli mulle riittää kyllä halpojen sennheisereitten tarjoama äänen laatu, eli äänen laatupuoleen en sano mittään.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mutta koska tuommoista vaaditaan kunnon ääneen, on tainnut tosiaan muotoilu mennä toiminnan edelle. Valitettavasti. Itse en noita alkuperäisiä kuulokkeita paljoa ole käyttänyt.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mulla on yhdet otettu paketista ja todettu, etteivät pysy korvassani. Kahdet taitaa olla vielä avaamattomana, ellen antanut niistä toisia pois...kallekilponen kirjoitti: Mutta koska tuommoista vaaditaan kunnon ääneen, on tainnut tosiaan muotoilu mennä toiminnan edelle. Valitettavasti. Itse en noita alkuperäisiä kuulokkeita paljoa ole käyttänyt.
-
Viesti Kirjoittaja Onkel Echo »
Pistätkö Tauvo minulle tulemaan jos niitä ihan joutilaana makaa? Käytän niitä päivittäin ja eivät tahdo mitkään kuulokkeet hyvin pitkään kestää tällaista käyttöä.Tauvo kirjoitti:Mulla on yhdet otettu paketista ja todettu, etteivät pysy korvassani. Kahdet taitaa olla vielä avaamattomana, ellen antanut niistä toisia pois...kallekilponen kirjoitti: Mutta koska tuommoista vaaditaan kunnon ääneen, on tainnut tosiaan muotoilu mennä toiminnan edelle. Valitettavasti. Itse en noita alkuperäisiä kuulokkeita paljoa ole käyttänyt.
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
mie oon aina ostanu kohalle sattuessa (viimeks vuosi sitten pariisilaisesta puodista) muutamalla eurolla satsin semmosia vaahtomuovisia spärdyjä, jotka ujutetaan nokkelasti noitten pääle. Sitten kun survoo napukat korvakäytävän suulle niin siinähän kitkoitse pysyvät kunis entinen psska Junttilan tuvan seinässä! Eikä oo tinnituksesta vastusta Diolle, jumankevita!Tauvo kirjoitti:Mulla on yhdet otettu paketista ja todettu, etteivät pysy korvassani. Kahdet taitaa olla vielä avaamattomana, ellen antanut niistä toisia pois...kallekilponen kirjoitti: Mutta koska tuommoista vaaditaan kunnon ääneen, on tainnut tosiaan muotoilu mennä toiminnan edelle. Valitettavasti. Itse en noita alkuperäisiä kuulokkeita paljoa ole käyttänyt.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja janie79 »
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/2372/jcvf
iPhone XS 256 GB Space Gray
iPad mini 4 128Gb wifi+cell
iPad Pro 10,5"
Apple TV / Apple Watch 4
ilmakuvat.net / EWD.fi
-
Viesti Kirjoittaja Naavanka_ »
Nuista vaan tahtoo muutaman kuukauden käytöllä katketa joku karva plugin päästä johtoa.janie79 kirjoitti:Koss:n Sparkplugit on juoksijan napit.. Pysyy takuuvarmasti paikallaan.
Mulla on viimesen muutaman vuoden aikana mennyt takuuseen ainakin 15 kappaletta nuita.
Kitararomut
-
Viesti Kirjoittaja janie79 »
Joo, tosi juttu! Mulla on mennyt muutamat juoksulenkki/kuntosalikäytössä. Näissä on 24kk takuu, kannattaa pitää kuitti tallella. Sinänsä ei haittaa minua, koska jälleenmyyjä on naapurissa mutta postimyynnin päässä olevaa saattaa harmittaa. Toisaalta hinta ei ole niin paha, etteikö voisi ottaa kahdet niin onpahan sitten varalla..Naavanka_ kirjoitti:Nuista vaan tahtoo muutaman kuukauden käytöllä katketa joku karva plugin päästä johtoa.janie79 kirjoitti:Koss:n Sparkplugit on juoksijan napit.. Pysyy takuuvarmasti paikallaan.
Mulla on viimesen muutaman vuoden aikana mennyt takuuseen ainakin 15 kappaletta nuita.
iPhone XS 256 GB Space Gray
iPad mini 4 128Gb wifi+cell
iPad Pro 10,5"
Apple TV / Apple Watch 4
ilmakuvat.net / EWD.fi
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kun olis vielä vastaus- ja muut säätimet tuossa piuhassa niin ottaisin heti kokeiluun.janie79 kirjoitti:Koss:n Sparkplugit on juoksijan napit.. Pysyy takuuvarmasti paikallaan.
-
Viesti Kirjoittaja Qrre »
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Onhan noita useammallakin valmistajalla: http://www.amazon.com/Earphone-Adapters ... pd_sim_e_1Anniel kirjoitti:Mun korviin noi Applen standardinapit on vaan yksinkertaisesti liian isot. Kävellessä ne yleensä pysyy korvissa mutta juostessa on pakko käyttää esim bandanaa päässä pitämässä napit paikoillaan. Joku mainitsi aikaisemmin jotkut silikonitutit, mikäs systeemi niissä on?
Ne siis ohjaavat äänen paremmin korvaan silikonitöttörön kautta.
-
Viesti Kirjoittaja opa84 »
iPod nano 2g: näyttö hajosi
iPod touch 2g: kuoli
Time Capsule 2g: virtalähde poksahti
MacBook alumiini: akku kuoli
Siinä mun huonoimmat tähän mennessä. Onneksi kaikki mennyt takuuseen tai virhevastuuseen. Turhan monta vikaa samalle käyttäjälle, mutta vielä riittää luottoa... Josko nää uudemmat toimis!

-
vesku kirjoitti:Sitten kun survoo napukat korvakäytävän suulle niin siinähän kitkoitse pysyvät kunis entinen psska Junttilan tuvan seinässä! Eikä oo tinnituksesta vastusta Diolle, jumankevita!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ei pöllömpi idea ja hyvä musiikkimakukin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mulla on itsellä sellainen tilanne, että lääkäri on kieltänyt noiden korvaan tungettavien kuulokkeiden käytön, no oikeastaa vähän kaikkien kuulokkeiden, mutta vähän pitää sääntöjä venyttää...
-
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Kiinostaa tietää, että miksi on kieltänytTauvo kirjoitti:vesku kirjoitti:Sitten kun survoo napukat korvakäytävän suulle niin siinähän kitkoitse pysyvät kunis entinen psska Junttilan tuvan seinässä! Eikä oo tinnituksesta vastusta Diolle, jumankevita!![]()
Ei pöllömpi idea ja hyvä musiikkimakukin.![]()
Mulla on itsellä sellainen tilanne, että lääkäri on kieltänyt noiden korvaan tungettavien kuulokkeiden käytön, no oikeastaa vähän kaikkien kuulokkeiden, mutta vähän pitää sääntöjä venyttää...

-
Ongelmia kuulon kanssa vasemmassa korvassa.Nikon kirjoitti:Kiinostaa tietää, että miksi on kieltänytTauvo kirjoitti:vesku kirjoitti:Sitten kun survoo napukat korvakäytävän suulle niin siinähän kitkoitse pysyvät kunis entinen psska Junttilan tuvan seinässä! Eikä oo tinnituksesta vastusta Diolle, jumankevita!![]()
Ei pöllömpi idea ja hyvä musiikkimakukin.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
... Kestänyt sentään sen verran, että sait ne kytkettyä. Toisin kuin minä.Rooivalk kirjoitti:Airport Express, pari tuommoista mennyt rikki, tuntuu kestävän kolmisen vuotta ja senkin pätkien.
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Minusta noissakin on ollut laatueroja. 3 gen iPod Nanossa on tähän mennessä ollu parhaimmat kuulokkeet. Muita kuulokkeita on tullut ainakin 2 gen iPod Touchissa, 4 gen ipod Nanossa ja jälkikäteen ostetut kuulokkeet originaali kuulokkeet.kallekilponen kirjoitti:Sellaisenaan nuo kuulokkeet ovat tosiaan aika luokattomat. Niiden äänenlaatu ilmeisesti on kuitenkin ihan kohtuullinen, kun päälle sovittaa tarkoitukseen myytävän silikonisukan, joka ohjaa ääntä paremmin korvaan.
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
Viesti Kirjoittaja Jeeves »
Samma här.Anniel kirjoitti:Mun korviin noi Applen standardinapit on vaan yksinkertaisesti liian isot.
Käytössä jostain mukaan tarttuneet skullcandyn plugit silikoneineen. En valita.
Toisaalta iPhone & handsfree käyttöön ne Applen omat on myös ihan hanurista. Autoilessa pitää olla langaton, koska mikään ei ole viheliäisempää kuin että kädet sotkeutuu lankoihin mutkassa.
Pekka
-
Viesti Kirjoittaja Torax »
-
Viesti Kirjoittaja phiit »
toraxi kirjoitti:1st gen macbook. On rampannut huollossa varmaan sen seitsemän kertaa, enää ei jaksa tapella applen kanssa ja kiikutella sitä huoltoon.
Täällä 2nd gen Macbook, kansi halki, näyttö vilkkuu, 3 romppuasema menossa (joka taas paskana), prossun tuuletin hajonnu, akku vaihdettu 2 kertaa.. kuitenkin vuodesta 2006 asti hyrrännyt, huoltoon en ole kertaakaan vienyt vaan korjannut mokoman aina itse 8)
-
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
iPhone 3g kuulokkeet
iPhone 3g latauspiuha, hävisi saakutti! luokatonta
Apple langaton näppäimistö (iMac 2010). Sanoi tööt vuoden käytön jälkeen ja apple totesi, että kuluva tuote, osta uusi.
Applen takuu vie voiton huonoimmasta tuotteesta ever
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
No kuitenkin tuo iPadin Safari on tämän hetken ainoa inhokki. Joka pirun kerta se kaatuu, kun koittaa tovin surffata. Täysi restore on tehty ja ei auttanut. Kytkin jopa epätoivoissani sen virheraportoinnin päälle, jos niitä logeja joku insinööri joskus lukisi ja korjaisi asian. Fat chance.
-
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Komppaan täysin, Safari ja pelit kaatuu kokoajan eikä oikein mikään auta. On vissiin kakkoseen päivitettävä.Hanttapuli kirjoitti:En kyllä ny muista (enkä kehtaa kattoa), että olenko tästä marmattanut aiemmin. Varmaankin...
No kuitenkin tuo iPadin Safari on tämän hetken ainoa inhokki. Joka pirun kerta se kaatuu, kun koittaa tovin surffata. Täysi restore on tehty ja ei auttanut. Kytkin jopa epätoivoissani sen virheraportoinnin päälle, jos niitä logeja joku insinööri joskus lukisi ja korjaisi asian. Fat chance.
Huonoksi lasken myös kaksi iPod Touchia, 2 & 3gen. Molemmat hukkuivat edes yrittämättä selvitä kuivattelusta huolimatta.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-hiljaisuus-
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka