Citruuna kirjoitti:Auton raiskaamista on kammottavat teinituuningit

Missä menee sitten järkevän tuunauksen raja? Itse vaihdoin kirkkaat vilkut ja erikoisvalot taakse. Siinä minun tuninkini. Uudemmassa mallissa on kirkkaat vilkut, joten se passaa. Takavalot on vähän lexus tyyliä, mutta elämä on. Uuden radion asentaminen ei ole mielestänni tuunausta. Pitäisi sellainenkin autoon vaihtaa ja enää ei typeriä CD-levyjä autoon kun ei enää uudessa soittimessa kiekonpyöritintä ole.
Autoilu alkaa olemaan niin kallista, että ihmisiä pakotetaan epä-heteromaisiin tekoihin eli ajelemaan linkillä (bussi) Mikä ihmeen vimma siinäkin on, että ihmiset pakotetaan muuttamaan keskustaan ja kulkemaan bussilla (tämä on vuodatus myös) Onhan portterikin minulle rakas, mutta autokin on joskus PAKKO vaihtaa. Tiedä sitten millainen seuraavaksi. Olisi C180 mersua, Seat Cordobaa, vw golf type 3 ja monta muuta mukavaa tiedossa. Vai pitäisikö hommata miehekäs lada niva? Tiedä sitten opinko ikinä ajamaan bensalla, koska niissä ei ole vaans sitä vääntöä tarpeeksi. Autot sammuu joka risteykseen ja liikkeellä ollessakin meinaavat hyytyä. Onhan tuo 1.6GTI lupokin tiedossa, mutta en viitsi ehkä laittaa autoon niin paljon. Suomessa ei pysty käymään töissä ilman autoa tai edes elämään normaalia elämää. En tiedä sitten minkä hommaisi seuraavaksi ja vanhempaa ei varmaan ole järkevää hankkia. Halvempaa autoilua pitäisi kuitenkin löytää. Ei enää trafin isoja laskuja kiitos.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.