Mutta Macco, tämä on kunniallinen foorumi!Macco kirjoitti:Mulle kans hoito!Anniel kirjoitti:Mä haluan kanssa!Hieno kirjoitti:Kasvo-hoitoon lähden..

Viesti Kirjoittaja amanita »
Mutta Macco, tämä on kunniallinen foorumi!Macco kirjoitti:Mulle kans hoito!Anniel kirjoitti:Mä haluan kanssa!Hieno kirjoitti:Kasvo-hoitoon lähden..
Viesti Kirjoittaja Lare »
Paitsi Perjantaisin.amanita kirjoitti:Mutta Macco, tämä on kunniallinen foorumi!
Viesti Kirjoittaja jomppa »
No ehdin jo ilahtua, että täältä saisi hoitoja.amanita kirjoitti:Mutta Macco, tämä on kunniallinen foorumi!Macco kirjoitti:Mulle kans hoito!Anniel kirjoitti:Mä haluan kanssa!Hieno kirjoitti:Kasvo-hoitoon lähden..
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei tämä perjantaisinkaan ole kunniallinen foorumi.Lare kirjoitti:Paitsi Perjantaisin.amanita kirjoitti:Mutta Macco, tämä on kunniallinen foorumi!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sillälailla.Macco kirjoitti:Minä sain hoidon viikko sitten. Oli maksullinen. Kokovartalohieronta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mäkin voisin saada. Tai siis ottaa. Siis sen hieronnan.Lare kirjoitti:Sillälailla.Macco kirjoitti:Minä sain hoidon viikko sitten. Oli maksullinen. Kokovartalohieronta.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Parasta siinä on se loppu...Lare kirjoitti:Sillälailla.Macco kirjoitti:Minä sain hoidon viikko sitten. Oli maksullinen. Kokovartalohieronta.
Oli muistaakseni sormihieronta.Tauvo kirjoitti:Parasta siinä on se loppu...Lare kirjoitti:Sillälailla.Macco kirjoitti:Minä sain hoidon viikko sitten. Oli maksullinen. Kokovartalohieronta.
Olen aina luullut, että olette mies...Macco kirjoitti:Oli muistaakseni sormihieronta.Tauvo kirjoitti:Parasta siinä on se loppu...Lare kirjoitti:Sillälailla.Macco kirjoitti:Minä sain hoidon viikko sitten. Oli maksullinen. Kokovartalohieronta.
Niin minäkinTauvo kirjoitti:Olen aina luullut, että olette mies...Macco kirjoitti:Oli muistaakseni sormihieronta.Tauvo kirjoitti: Parasta siinä on se loppu...
Jaa... Sormia käyttäen. Kuivanako vispasi,vai oliko rfsu:n hieromaöljyä pikkukätösissä?Macco kirjoitti:Niin minäkinTauvo kirjoitti:Olen aina luullut, että olette mies...Macco kirjoitti:Oli muistaakseni sormihieronta.Tauvo kirjoitti: Parasta siinä on se loppu...![]()
Ulokkeeni siis hierottiin viimeiseksi.
Hieromaöljyä käytettiin niin että litisi.Tauvo kirjoitti:Jaa... Sormia käyttäen. Kuivanako vispasi,vai oliko rfsu:n hieromaöljyä pikkukätösissä?Macco kirjoitti:Niin minäkinTauvo kirjoitti:Olen aina luullut, että olette mies...Macco kirjoitti: Oli muistaakseni sormihieronta.![]()
Ulokkeeni siis hierottiin viimeiseksi.
Isot pojat oli kerran ollut yhdessä paikassa, jossa täti olisi myös hieronut. Sillä oli varmaan öljy lopussa, kun oli ehdottanut suullista hierontaa.Macco kirjoitti:Hieromaöljyä käytettiin niin että litisi.Tauvo kirjoitti:Jaa... Sormia käyttäen. Kuivanako vispasi,vai oliko rfsu:n hieromaöljyä pikkukätösissä?Macco kirjoitti: Ulokkeeni siis hierottiin viimeiseksi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei sinne Helsinkiin menemisessä ole mitään hehkutettavaa. Nyt on vaan vähän pakko mennä sinne etsimään äitille lahjaa kun sillä on huomenna syntymäpäivä.Thoth kirjoitti:Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Eipä siinä mitään hehkuttamista ole.....?Thoth kirjoitti:Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hyvä ettei jää viimetinkaan.tuomaril kirjoitti:Ei sinne Helsinkiin menemisessä ole mitään hehkutettavaa. Nyt on vaan vähän pakko mennä sinne etsimään äitille lahjaa kun sillä on huomenna syntymäpäivä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kuulin tuon ekan kerran. Joitain ihan hauskoja kohtia, joitain noloja. Luulin, että olen ihan pihalla noista suomalaisista räpäyttäjistä, mutta tunnistin noista ainakin nuo Stigin, Davon ja Junon.TR8 kirjoitti:Eipä siinä mitään hehkuttamista ole.....?Thoth kirjoitti:Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.![]()
Varsinkaan tämän jälkeen.....
http://www.youtube.com/watch?v=S-EcUYZZYSs
Edit: Miinustetaan tosta biisistä Stig Dogg, Davo ja Juno.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tuon biisin kuultuaan, ei kehtaa sanoa olevansa Helsinkiläinen. Meinaa sellasta paskaa että oksat pois.TR8 kirjoitti:Eipä siinä mitään hehkuttamista ole.....?Thoth kirjoitti:Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.![]()
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Näin on. Paras kohta tossa biisissähän on tuossa 4.55->redhat kirjoitti:Tuon biisin kuultuaan, ei kehtaa sanoa olevansa Helsinkiläinen. Meinaa sellasta paskaa että oksat pois.TR8 kirjoitti:Eipä siinä mitään hehkuttamista ole.....?Thoth kirjoitti:Eikös tämän kuuluisi olla Hehkutustopicissa?tuomaril kirjoitti:Lähteä Helzinkiin.![]()