En saanut sitten nukuttua yhtään koko yönä, mutta onneksi se aamuvuoro alkaa vasta huomenna, koska tänään on torstai. Jotain valoa tähän synkkyyteen ja epäonneen. Toivotaan, että tänään illalla saa unta ja ei haittaa vaikka 18.00 kaadun sänkyyn.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Kain kirjoitti:
Mutta juuh, parempi kait heräillä aamulla aikasee, jos se herätyskello on päällä.
Nuku vaan rauhassa ja kun heräät, mene ostamaan itsellesi nokialainen ja aloita uusi elämä. Iluurin katoaminen on varmasti korkeimman johdatusta, haluaa sinut pois tuon paholaisen koukuttavan kirouksen lumoista.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kain kirjoitti:
Mutta juuh, parempi kait heräillä aamulla aikasee, jos se herätyskello on päällä.
Nuku vaan rauhassa ja kun heräät, mene ostamaan itsellesi nokialainen ja aloita uusi elämä. Iluurin katoaminen on varmasti korkeimman johdatusta, haluaa sinut pois tuon paholaisen koukuttavan kirouksen lumoista.
Onneksi tuo "Iluuri" on pelkkä mp3-soitin, mutta voisin kylläkin ostaa uuden noksun tämän nykyisen noksun tilalle.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Itella vie vielä minut hautaan toiminnallaan ja hölmöilyllään. Miksi sille ei voi olla kilpailijaa? Postit on AINA myöhässä nykyään ja ollut pidemmän aikaa. Paketti lähetetty minulle Suomesta maanantaina ja ei ole saapunut edes tälle suunnallekkaan. Pitää varmaan siirtyä matkahuoltoon tai taksikyytiin paketeissa. On suoranainen ihme, jos kirjeen saa seuraavaksi päiväksi edes perille. Sitä voisi sitten ihmetellä ihmettelyketjussa, että posti teki tempun mikä on mahdoton. Muutenkin ärsyttää kun kauppaan siirretään noita posteja. Palvelut hidastuu yms. Toivottavasti SmartPost saadaan lähemmäksi minua, ettei tarvitse jonnekkin cittariin lähteä ajelemaan (tulee kalliiksi)
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:Itella vie vielä minut hautaan toiminnallaan ja hölmöilyllään. Miksi sille ei voi olla kilpailijaa? Postit on AINA myöhässä nykyään ja ollut pidemmän aikaa. Paketti lähetetty minulle Suomesta maanantaina ja ei ole saapunut edes tälle suunnallekkaan. Pitää varmaan siirtyä matkahuoltoon tai taksikyytiin paketeissa. On suoranainen ihme, jos kirjeen saa seuraavaksi päiväksi edes perille. Sitä voisi sitten ihmetellä ihmettelyketjussa, että posti teki tempun mikä on mahdoton. Muutenkin ärsyttää kun kauppaan siirretään noita posteja. Palvelut hidastuu yms. Toivottavasti SmartPost saadaan lähemmäksi minua, ettei tarvitse jonnekkin cittariin lähteä ajelemaan (tulee kalliiksi)
Ihan käsittämätöntä tuo itellan touhu. Tilasin eBaystä iPhoneen takakuoren ja se tuli postilaatikkoon kolmessa päivässä Lontoosta ja täällä Suomessa kestää perus paketin tulemisessa neljä päivää, vaikken kyllä missään suurkaupungissa asukkaan.
M.P.T kirjoitti:Itella vie vielä minut hautaan toiminnallaan ja hölmöilyllään. Miksi sille ei voi olla kilpailijaa? Postit on AINA myöhässä nykyään ja ollut pidemmän aikaa. Paketti lähetetty minulle Suomesta maanantaina ja ei ole saapunut edes tälle suunnallekkaan. Pitää varmaan siirtyä matkahuoltoon tai taksikyytiin paketeissa. On suoranainen ihme, jos kirjeen saa seuraavaksi päiväksi edes perille. Sitä voisi sitten ihmetellä ihmettelyketjussa, että posti teki tempun mikä on mahdoton. Muutenkin ärsyttää kun kauppaan siirretään noita posteja. Palvelut hidastuu yms. Toivottavasti SmartPost saadaan lähemmäksi minua, ettei tarvitse jonnekkin cittariin lähteä ajelemaan (tulee kalliiksi)
Ihan käsittämätöntä tuo itellan touhu. Tilasin eBaystä iPhoneen takakuoren ja se tuli postilaatikkoon kolmessa päivässä Lontoosta ja täällä Suomessa kestää perus paketin tulemisessa neljä päivää, vaikken kyllä missään suurkaupungissa asukkaan.
Muistaakseni, kun tilasin nipun julisteita Kiinasta, niin ne julisteet saapuivat 3 päivässä Suomeen ja 5 päivää kesti Itellalla tuoda ne minulle.
Mitä nyt muutamista päivistä, jotka postit viipyy Itellan varastoissa, mutta kun hävittivät kokonaan ostamani SSD-levyn!!
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kyllä Hongkongista tulee nopeesti posti tänne meillekin. Ei oikein huvita tilata ainakaan mitään keräilyjuttuja Itellan kuljettamana, pari kertaa on tullut perille tosi repaleisessa kuoressa, ja pari lehteä tullut myös täysin repaleisina lootaan. Ja jos joku lähettää ihan maapostitse joukukorteja, ei kannata käyttää sitä punaista kuorta. Olen kuullut parilta kolmelta hlöltä että koko kuori on hukkunut jonnekin Itellan kätköihin
Kieltämättä ulkomailta tuo tavara tulee nopeammin. Monesti hehkuttanut DHL:n tilausta Saksasta. Tilasin kännykkään 2 laturia perjantaisena iltana ja maanantaina aamulla rekkakuski soittaa, että oletko kotona. Tilasin taas itellalta autoon varaosia. Oliko se liike nyt raumalla. Noh paketti siirtyy siitä helsinkiin ja helsingistä mennään ouluun ja oulusta jyväskylän pääpostiin ja sieltä tuohon viereiseen postiin mikä silloin vielä oli olemassa. KO postin rekka ajoi vielä 2krt taloni ohitse ja nyt moni kysyy mistä sen tiedän? Noh. Tuota E75 ne kulki ja minun piti vielä käydä hakemassa paketti postista.
Tilaat postista kotiin kuljetuksen. Näet postin auton kaartavan pihaan, mutta ei kuski odota 10sekkaa pidempään vaikka kuinka huudat, että " Täältä tullaan" Kuski vielä varmasti näki minut kun juoksin pihamaata pitkin häntä kohti. Jos minun karjaisua ei kuule niin täytyy olla kuuro, koska moni sanoo minulle muutenkin äänenkäytöstäni. Ennen oli myös päiväposti laatikossa 9-12 välillä. Nyt se menee monesti 14-16 välille. Posti myös hukkaa kirjeita yms, mutta sehän on jo normaalia. Tilasin kerran kännykän nettikaupasta ja mukaan saatiin tilaajalahjana karkkia. Karkkipussi oli nyysitty paketista, mutta kännykkä ei ollut kelvannut. Siitä kun itkin niin postin pomomies soitti perään ja kyseli kaikkea paketista, päivämääristä yms. 2€ karkkipussi meni, mutta onneksi nettikauppa toimi reilusti ja lähetti minulle hyvitykseksi uudet namut.
Tänään tuli kuittaus paketista, että olisi noudettavista postista. Turha toivo, koska eihän niillä ole sitä siellä postissa vaikka postin kuittaus tuli. Aamulla tuli viesti, että noudettavissa kello 16.00 jälkeen ja noin krllo 17.00 tuli viesti, että pakettisi on noudettavissa. Ei toimi enää ilmoituskaan tuossa laitoksessa.
Viimeksi muokannut M.P.T, 8.12.2011 klo 19.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
M.P.T kirjoitti:Kieltämättä ulkomailta tuo tavara tulee nopeammin. Monesti hehkuttanut DHL:n tilausta Saksasta.
Postin toiminta kieltämättä ihmetyttää. Paketti lähti Espoosta, sain seurantakoodin ja katsoin missä paketti menee. Paketti oli Oulussa tai Jyväskylässä, en muista oliko kumpikaan noista mutta kaukana Helsingistä kuitenkin.
Posti säästäisi naftoissa muutaman euron vuodessa jos viitsisivät logistiikkaansa fundeerata uusiksi.
Mikä järki kuskata paketit Espoo --> Oulu(?) --> Helsinki?
tuomaril kirjoitti:Lunta tupruttaa taivaan täydeltä...
maanalaisen paikan hyvä!
Viimeksi muokannut redhat, 9.12.2011 klo 14.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Ulkona on talvi, eikä minulla ole yhtään kahvia. Minulla ei ole muuten mitään asiaa tuonne säätilan armoille, mutta pakkohan sitä on kahvia saada. Teen kuitenkin ovelasti, menen vain Kauppahalliin saakka ja ostan helsinkiläistä kahvia. Paikallisen sekoituksen takia pitäisi kävellä lukuisia kortteleita pidemmälle. Kova keli vaatii kovia päätöksiä.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Ulkona on talvi, eikä minulla ole yhtään kahvia. Minulla ei ole muuten mitään asiaa tuonne säätilan armoille, mutta pakkohan sitä on kahvia saada. Teen kuitenkin ovelasti, menen vain Kauppahalliin saakka ja ostan helsinkiläistä kahvia. Paikallisen sekoituksen takia pitäisi kävellä lukuisia kortteleita pidemmälle. Kova keli vaatii kovia päätöksiä.
Olet hyvin rohkea ja päättäväinen, kun lähdet tuohon keliin kahvin takia, vaikka se onkin vain helssinkkiläistä!
Ostin päivällä iltaevääksi taas Forssan lounassalaattia, ja taas kamala nyppinen että saa sieltä ne miljoona paprikan palaa ja 7000 hernettä pois. Että suututtaa, kun niitä paprikoita ja herneitä pitää olla joka paikkaan ängätty.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Mitä tuo nyt on, kyllä ne pystyy nyppii pois.Mutta yritä löytää joku valmisruoka, jossa ei oo valkosipulia, sitä ku on ängetty lähes kaikkeen jäätelöstä alkaen ja sitä ei voi nyppiä pois! Kaikki vaan ei voi sietää valkosipulia.
Viimeksi muokannut Citruuna, 9.12.2011 klo 20.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Citruuna kirjoitti:Mitä tuo nyt on, kyllä ne pystyy nyppii pois.Mutta yritä löytää joku valmisruoka, jossa ei oo valkosipulia, sitä ku on ängetty lähes kaikkeen jäätelöstä alkaen ja sitä ei voi nyppiä pois! Kaikki vaan ei voi sietää valkosipulia.
Valkosipulihan on just hyvää…
Ellei sitten satu olemaan vampyyri.
Saatan olla - ainakin näin pari viikkoa sitten unta että olin muuttumassa kuten Zoey Redbird...
lisätty varoitus:
Kannattaa varmuudeksi kiertää kaukaa, kunnioittaa ja varoa...
Viimeksi muokannut Citruuna, 9.12.2011 klo 20.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äh.. ei voikaan ottaa yhtä viskiä, eikä viettää ikiomia pikkujouluja. Iski kammo päänsärky. Miksi aina sillon iskee päänsärky kun suunnittelee jotain kivaa.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot