Oijoi. Itken isoja kyyneliä. En Tuksun tai näätien vuoksi, vaan hänen iMacin vuoksi.Kain kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?

Viesti Kirjoittaja Thoth »
Oijoi. Itken isoja kyyneliä. En Tuksun tai näätien vuoksi, vaan hänen iMacin vuoksi.Kain kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mutta kun se on Tuksun iMacci.Thoth kirjoitti:Oijoi. Itken isoja kyyneliä. En Tuksun tai näätien vuoksi, vaan hänen iMacin vuoksi.Kain kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
saakutti merkkejäkin olivat piirtäneet:Kain kirjoitti:Mutta kun se on Tuksun iMacci.Thoth kirjoitti:Oijoi. Itken isoja kyyneliä. En Tuksun tai näätien vuoksi, vaan hänen iMacin vuoksi.Kain kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?
Ja tuo rasvaselitys, niin öö…
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No niin, nyt on vihdoin lupaavan tuntuista aivastelua ja alkavaa nuhan tuntua, kun on vkl edessä...Citruuna kirjoitti:Olen monet kerrat toivonut että sairastuisin ihan vaikka vaan vähän, jospa vaikka pikkusormi nyrjähtäisi tai jotain sen tapaista, että voisin olla hyvällä omallatunnolla kotona, mutta ei onnistu...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Näin on. Boldauksen jälkeen sanoisin että Mazan teksti alkaa olla jo liian paksua luettavaksi.Macco kirjoitti:Minä ja Lare purtiin itseämme huuleen, ja yritimme kovasti olla heittämättä nasevan näsää kommenttia tuosta…Maza kirjoitti:Laitoin tuohon viestiini yllä merkitsevän boldauksen.
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.Lare kirjoitti:Erilainen työmoraali lienee kyseessä. Itse olen nyt saikulla tämän viikkoa. Mieluummin olisin terve ja töissä, muutaman yön olen valvonut kun kurkku on kipeä. Alkaa syödä miestä tämä sisälläolo. Flunssahan alkoi toissa perjantaina klo 15. Olin viikon töissä ja kuume nousi itsenäisyyspäivänä. Ennätys oli kerran kun kuume alkoi Pe klo 14, lauantain oli kuumetta, Su ei, ja Ma töihin.Citruuna kirjoitti:En oikein tiedä mitä tästä ajattelisin... mulla on työkaveri joka on hyvin usein sairaana, usein maanantaisin ja samallahan kannattaa olla poissa 3 päivää, koska sen saa olla ilman lääkärintodistusta, oma ilmoitus riittää, mutta minä en onnistu sairastumaan koskaanOlen monet kerrat toivonut että sairastuisin ihan vaikka vaan vähän, jospa vaikka pikkusormi nyrjähtäisi tai jotain sen tapaista, että voisin olla hyvällä omallatunnolla kotona, mutta ei onnistu. ... Tai sitten meillä on erilainen työmoraali...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Asun kaupungissa. En ole ollut sairaslomalla yhdeksään vuoteen.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
NäädätThoth kirjoitti:Oijoi. Itken isoja kyyneliä. En Tuksun tai näätien vuoksi, vaan hänen iMacin vuoksi.Kain kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jaa-a. Minulla oli lääkärin määräämä sairasloma jalkani vuoksi 24.-30. 11. Olin kuitenkin töissä (salaa).Macco kirjoitti:Asun kaupungissa. En ole ollut sairaslomalla yhdeksään vuoteen.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ootko varma ettei pomo huomannu, että olit töissä.Tauvo kirjoitti:Jaa-a. Minulla oli lääkärin määräämä sairasloma jalkani vuoksi 24.-30. 11. Olin kuitenkin töissä (salaa).Macco kirjoitti:Asun kaupungissa. En ole ollut sairaslomalla yhdeksään vuoteen.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei se mitään huomaa. Se on sellainen uuvatti...hatey kirjoitti:Ootko varma ettei pomo huomannu, että olit töissä.Tauvo kirjoitti:Jaa-a. Minulla oli lääkärin määräämä sairasloma jalkani vuoksi 24.-30. 11. Olin kuitenkin töissä (salaa).Macco kirjoitti:Asun kaupungissa. En ole ollut sairaslomalla yhdeksään vuoteen.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kaupunnissa tauti leviää, kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä paljolti. Maalla istutaan torpassa ja naapuriinkin on 4 km.Macco kirjoitti:Asun kaupungissa. En ole ollut sairaslomalla yhdeksään vuoteen.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Ainakin niitä pöpöjä on useammin tarjolla. Voisin antaa pientä palautetta eräälle äiti-ihmiselle (jos näkisin) joka toi sairaat muksunsa leikkimään toisten muksujen luo. Kun ei päiväkotiinkaan heitä huolittu. Näistä jälkimmäisistä sitten se pöpö hyppäsi minuun.heppikepo kirjoitti:arvaan että olet kaupunkilainen. Itse en ole ollut viimeiseen 4 vuoteen päivääkään saikulla. Kaupungissa asuvilla on kuulemma kehnompi vastustuskyky.
Siinä oli myös linkki liikenneonnettomuuksiin. Säähän se on joka ne onnettomuudet aiheuttaa...arisel kirjoitti:Jäähyväisjuopottelu" sotki Münchenin junaliikenteen
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Johtunee piiskanpuutteesta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »