Hei!
Yritin saada apua Newsstand / Lehtikioski -sovellusongelmaani tässä ketjussa http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=90&t=174009
En ole vastauksia kuitenkaan saanut ja asia häiritsee minua suuresti enkä pysty oikein tekemään sitä mitä minun pitäisi (eli valmistautua tenttiviikkoon) ennen kuin saan mielenrauhan asian suhteen. Tiedän olevani vähän outo tässä mielessä.
Eli maksan sinulle 10 euroa muutaman minuutin hommasta, joka ensimmäisenä toimit seuraavien ohjeiden mukaan JA saat saman tuloksen kuin minä. Koska maksan mielenrauhasta ja en saa sitä siinä tapauksessa, että joudun toteamaan oman iPhoneni vialliseksi, mutta arvostan auttamistasi silti siinäkin tapauksessa. Koska en tunne Apple-maailmaa vielä kovin hyvin, en tiedä pitääkö sinulla olla sama versio iPhonesta (4s), mutta olettaisin että ainakin sama ohjelmisto tulee olla eli uusin 5.0.1.
Eli tässä ohjeet jos olet kiinnostunut: Avaa Lehtikioski-sovellus. Paina Store. Valitse Future Plc: Comic Heroes (löytyy kun rullaa vähän alaspäin). Paina Install. Odota että sovellus latautuu. Napauta Comic Heroes auki lehtitelineestä. Paina No thanks kun ohjelma kysyy "Would you like to restore your previous purchases?". Paina Free Download Comic Heroes 7:n kohdalla. Latauksessa menee pieni tovi. Heti kun lehti on ladannut, paina Read. Paina sen jälkeen Index. Scrollaa hieman alaspäin ja näpäytä jotain sivua nopeasti. Tee mielellään melko nopeasti viimeiset vaiheet, koska silloin on ehkä parempi todennäköisyys, että päädyt samaan lopputulokseen kuin mitä haen. ELI: minulla ei suinkaan aina avaudu näpäytetty sivu, vaan iPhone palaa Lehtikioski-valikkoon.
Mikäli sinulle kävi näin, olet lähellä 10€:n palkkiota. Mene vielä Asetukset -> Yleiset -> Tietoja -> Vianmääritys ja käyttö -> Vianmääritys- ja käyttötiedot. Sinne pitäisi olla ilmestynyt rivi jossa on keskellä "kaatumisen" kellonaika muotoa 2011-12-09-205605. Kerro tämän rivin nimi, avaa se ja kuvaile tekstiä, jotta tiedän että kyse on samasta tapahtumasta kuin itselläni. Kerro vaikka mitä lukee kolmannessa kappaleessa.
Pidätän oikeuden perua tarjouksen jos vastauksen antamisessa kestää liian kauan ja olen saanut tarpeellisen tiedon jostain muualta. Ilmoitan asiasta heti ja poistan tämän ketjun jos se on mahdollista. Kiitos avusta jos vaivaudut auttamaan! Tiedän ettei kymmenen euroa kesää tee mutta tuntipalkaksi muutettuna korvaus on kohtuullinen!
Newsstand / Lehtikioski -ongelma
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Newsstand / Lehtikioski -ongelma
Viesti Kirjoittaja Kennell »
Viimeksi muokannut mikastus, 9.12.2011 klo 22.33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Otsikoksi: Newsstand / Lehtikioski -ongelma [oli: Maksan 10€ tilillesi jos toimit näin]
Syy: Otsikoksi: Newsstand / Lehtikioski -ongelma [oli: Maksan 10€ tilillesi jos toimit näin]
-
Re: Maksan 10€ tilillesi jos toimit näin
Viesti Kirjoittaja Lakeside_fi »
Morjens,
Kokeilin tuota iPhone 4:ssa, jossa sama iOS, eli 5.0.1. Toimi ongelmitta. Olethan tehnyt "hard resetin" luuriisi? Eli virtakytkin ylhäältä + Home -näppäin yhtäaikaa pohjaan ja pidät pohjassa kunnes tulee omppulogo. Myös kaikkien sovellusten sammuttamista + luurista virrat pois kannattaa kokeilla.
Kokeilin tuota iPhone 4:ssa, jossa sama iOS, eli 5.0.1. Toimi ongelmitta. Olethan tehnyt "hard resetin" luuriisi? Eli virtakytkin ylhäältä + Home -näppäin yhtäaikaa pohjaan ja pidät pohjassa kunnes tulee omppulogo. Myös kaikkien sovellusten sammuttamista + luurista virrat pois kannattaa kokeilla.
-
Viesti Kirjoittaja Hetsis »
Moi!
Käyttäytyi kuten kuvailit! Tässä dataa:
Rivi:
folio_2011-12-09-220114_iPho...
Kolmas kappale:
Exception Type:EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV)
Exception Codes:KERN_INVALID_ADRESS at 0x90000008
Crashed Thread:0
Mulla on myös kuvakaappaus, jos haluat?
Oliko hyväksytty suoritus?
EDIT: Kyseessä oli iPhone 4S.
Käyttäytyi kuten kuvailit! Tässä dataa:
Rivi:
folio_2011-12-09-220114_iPho...
Kolmas kappale:
Exception Type:EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV)
Exception Codes:KERN_INVALID_ADRESS at 0x90000008
Crashed Thread:0
Mulla on myös kuvakaappaus, jos haluat?
Oliko hyväksytty suoritus?
EDIT: Kyseessä oli iPhone 4S.
Viimeksi muokannut Hetsis, 9.12.2011 klo 22.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac Mini M4 Pro - Asus ProArt PA27JCV - iPhone 16 Pro - iWatch Series 10
-
Viesti Kirjoittaja Kennell »
Juu tuttua tekstiä!! Pistä tilinumero yksityisviestinä. Mutta ongelmaan tuntuisi auttaneen Lakeside_fi:n antama neuvo eli hard reset, joka kyllä yllätti koska olin poistanut kaiken sisällön ja asetukset, mutta se taas ei auttanut. Joten suurtakin suurempi kiitos myös sinulle Lakeside_fi! Olin jo kysymässä sinun tilinumeroa koska neuvosi auttoi, mutta Hetsis ehti vastata. Viestissänihän lupasin sen sille, jolle tulee sama tulos kuin minulle tuli. Mutta iso kiitos kummallekin vielä! Maksu lähtee OP:n tililtä Hetsis. Koita sinäkin Hard resetiä jos haluat eroon tuosta ongelmasta.
Viimeksi muokannut Kennell, 9.12.2011 klo 22.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Asian saatua nopean ja onnellisen päätöksen taidan muokata otsikkoa hieman jotta se löytyy tarvitseville ja että siitä täten on hyötyä jollekulle muullekin joskus.
Viimeksi muokannut mikastus, 9.12.2011 klo 22.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Lakeside_fi »
hyvä, että resetti auttoi. Pidä näppäinyhdistelmä muistissa, sitä voi aina silloin tällöin tarvitaKennell kirjoitti:Juu tuttua tekstiä!! Pistä tilinumero yksityisviestinä. Mutta ongelmaan tuntuisi auttaneen Lakeside_fi:n antama neuvo eli hard reset, joka kyllä yllätti koska olin poistanut kaiken sisällön ja asetukset, mutta se taas ei auttanut. Joten suurtakin suurempi kiitos myös sinulle Lakeside_fi! Olin jo kysymässä sinun tilinumeroa koska neuvosi auttoi, mutta Hetsis ehti vastata. Viestissänihän lupasin sen sille, jolle tulee sama tulos kuin minulle tuli. Mutta iso kiitos kummallekin vielä! Maksu lähtee OP:n tililtä Hetsis. Koita sinäkin Hard resetiä jos haluat eroon tuosta ongelmasta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka