En osta joululahjoja en.
Viesti Kirjoittaja Kain »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=46&t=172365Hieno kirjoitti:Ihmettelen miksei Hopeiselle Omenalle ole mobiili-versiota.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Liekö synonyymi tuolle "mikätin"?tosikko kirjoitti:Mikä on epäesine?Tauvo kirjoitti:Eikös ne ole lähinnä sellaisia keittiön epäesineitä
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Hyvin se toimii kännykällä. Itse kirjoittelen monesti puhelimella tänne ja silloin sen huomaa. Kirjoitusvirheitä yms. Mihin tarvii mobiiliversiota? Nykyiselläkin pärjää ja gprs verkossakin, jos on vain aikaa.Hieno kirjoitti:Ihmettelen miksei Hopeiselle Omenalle ole mobiili-versiota.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Helppohan tuo nyt tuollaisella nykyajan HiTek puhelimella, yrittäkääpä museaalisella 2G mallilla. Niin raskaat on sivut, etteivät meinaa edes aueta, saati että voisi kirjoittaa, lisäksi heittää aina ulos kun sivua vaihtaa. Mutta en osta uudenpaa puhelinta, en.M.P.T kirjoitti:Hyvin se toimii kännykällä. Itse kirjoittelen monesti puhelimella tänne ja silloin sen huomaa. Kirjoitusvirheitä yms. Mihin tarvii mobiiliversiota? Nykyiselläkin pärjää ja gprs verkossakin, jos on vain aikaa.Hieno kirjoitti:Ihmettelen miksei Hopeiselle Omenalle ole mobiili-versiota.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sulla oli muistaakseni jotain HDR-meininkiä. Siksi varmaan minä ainakin olen ollut hiljaa, koska en ole ikinä ottanut HDR-kuvaa, enkä ole suunnitellutkaan ottavani. Niitä kun arvostellaan mielestäni sitten kuvankäsittelytaitojen puolesta. Jämäkki varmaan olisi kilahtanut, jos sommittelu olisi ollut huonoa.iPSP kirjoitti:On se maanalainen paikka, kun ei valokuvausfoorumillakaan saa palautetta, vaikka pyytäisi...Pitäisi ilmeisesti jauhaa muutama tuhat viestiä offtopicia, että joku viitsisi vastata.
Olisi nimittäin hyödyllistä saada palautetta, ja vähän muutakin kuin omaa näkökulmaa, niin olisi paremmat mahdollisuudet kehittyä...
Niin siis en tarkoittanut homppua tässä, vaikka olen tännekin kuvia kyllä laittanut... Tein kyseiselle foorumilla ihan uuden ketjun foorumin alueelle, missä voi esitellä omia kuviaan ja kysyä palautetta...Citruuna kirjoitti:Johtuu foorumin rakenteesta? Esim en ny voi vaan mennä katsomaan sun kuvia ja hehkuttaa että onpa upeita vaikka haluaisinkin, vaan siellä on kaikkien muidenkin kuvat joiden joukosta sun kuvat on etsittävä. Harmi sinänsä...Vai enkö aloittelijana vaan osaa käyttää tätä foorumia?
Totta, voisi jatkossa yrittää ottaa hompustakin hyödyn irti kyselemällä välillä vähän palautettaTauvo kirjoitti:Sulla oli muistaakseni jotain HDR-meininkiä. Siksi varmaan minä ainakin olen ollut hiljaa, koska en ole ikinä ottanut HDR-kuvaa, enkä ole suunnitellutkaan ottavani. Niitä kun arvostellaan mielestäni sitten kuvankäsittelytaitojen puolesta. Jämäkki varmaan olisi kilahtanut, jos sommittelu olisi ollut huonoa.iPSP kirjoitti:On se maanalainen paikka, kun ei valokuvausfoorumillakaan saa palautetta, vaikka pyytäisi...Pitäisi ilmeisesti jauhaa muutama tuhat viestiä offtopicia, että joku viitsisi vastata.
Olisi nimittäin hyödyllistä saada palautetta, ja vähän muutakin kuin omaa näkökulmaa, niin olisi paremmat mahdollisuudet kehittyä...
![]()
Luulen, että kannattaa laittaa ihan toiveita jatkossa, jos haluaa tarkempaa analyysiä? On täällä ainakin monta erilaista mielipidettä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuli tehtyä Flickr account muutama päivä sitten, joten tuolta löytyy kuviaCitruuna kirjoitti:Mitäs jos kertoisit missä kuvasi ovat? Minä ainakaan en jaksa ihan kauheesti nähdä vaivaa löytääkseni ne, mutta toisaalta tykkään katsoa kuvia
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kääk, milläs meette, tuulta piisaa edelleenkin, sadettakin? Nimenomaan rymyäminen jossain hevon kuusen saaressa näillä keleillä voi olla aika vaarallista...varsinkin herraporukassa. Tosa alla merisääennuste huomiseen iltaan asti. Varovaisuutta ja järkeä päähän siis!Tauvo kirjoitti:Tulee raskas päivä huomisesta. Ensin aamulla töihin ja sieltä suoraan kaverin 40v-juhliin rymyämään saaristoon...
No tämä on sellaista saaristoa, johon pääsee onneksi perille asti autolla... Naantalista eteenpäin jatketaan. Ei sen porukan mukana uskaltaisi kukaan täysipäinen lähteä välttämättä edes tyynelle järvelle veneellä.amanita kirjoitti:Kääk, milläs meette, tuulta piisaa edelleenkin, sadettakin? Nimenomaan rymyäminen jossain hevon kuusen saaressa näillä keleillä voi olla aika vaarallista...varsinkin herraporukassa. Tosa alla merisääennuste huomiseen iltaan asti. Varovaisuutta ja järkeä päähän siis!Tauvo kirjoitti:Tulee raskas päivä huomisesta. Ensin aamulla töihin ja sieltä suoraan kaverin 40v-juhliin rymyämään saaristoon...
Saaristomeri:
Etelänpuoleista tuulta 13-18 m/s. Aamulla lounaaseen kääntyvää tuulta 11-15 m/s, iltapäivällä 9-13 m/s. Ajoittain vesisadetta.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kannattaa muuten kokeilla nyt koekäytössä olevaa mobiiliteemaa (Artodia), joka löytyy foorumin omista asetuksista. Tuntuu toimivan jo ihan mallikkaasti, vaikka pientä hiomista onkin jäljellä.Kain kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=46&t=172365Hieno kirjoitti:Ihmettelen miksei Hopeiselle Omenalle ole mobiili-versiota.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 58&start=0
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kiitos selventävästä vastauksesta!kallekilponen kirjoitti:Kannattaa muuten kokeilla nyt koekäytössä olevaa mobiiliteemaa (Artodia), joka löytyy foorumin omista asetuksista. Tuntuu toimivan jo ihan mallikkaasti, vaikka pientä hiomista onkin jäljellä.Kain kirjoitti:http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=46&t=172365Hieno kirjoitti:Ihmettelen miksei Hopeiselle Omenalle ole mobiili-versiota.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 58&start=0
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Vissiin naapuriin olette tulossa, teretulemast. Ei täällä tuule, mutta hukut joko ihan veteen tai sitten loskaan.Tauvo kirjoitti:No tämä on sellaista saaristoa, johon pääsee onneksi perille asti autolla... Naantalista eteenpäin jatketaan. Ei sen porukan mukana uskaltaisi kukaan täysipäinen lähteä välttämättä edes tyynelle järvelle veneellä.amanita kirjoitti:Kääk, milläs meette, tuulta piisaa edelleenkin, sadettakin? Nimenomaan rymyäminen jossain hevon kuusen saaressa näillä keleillä voi olla aika vaarallista...varsinkin herraporukassa. Tosa alla merisääennuste huomiseen iltaan asti. Varovaisuutta ja järkeä päähän siis!Tauvo kirjoitti:Tulee raskas päivä huomisesta. Ensin aamulla töihin ja sieltä suoraan kaverin 40v-juhliin rymyämään saaristoon...
Saaristomeri:
Etelänpuoleista tuulta 13-18 m/s. Aamulla lounaaseen kääntyvää tuulta 11-15 m/s, iltapäivällä 9-13 m/s. Ajoittain vesisadetta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ama ja merisää, ihanaaamanita kirjoitti:Saaristomeri:
Minä taas en pysty nukkumaan, ellei ole täydellisen pimeää ja täydellisen hiljaista.hatey kirjoitti:Kummallista, ehkä? Kun olen valveilla niin asunnossani on hämärää, mutta kun käyn nukkumaan niin sytytän valot.
Hiljaista pitää olla, ainoa ääni joka on sallittu on 101 vuotiaan Junghans seinäkellon ääni.Kain kirjoitti:Minä taas en pysty nukkumaan, ellei ole täydellisen pimeää ja täydellisen hiljaista.hatey kirjoitti:Kummallista, ehkä? Kun olen valveilla niin asunnossani on hämärää, mutta kun käyn nukkumaan niin sytytän valot.
Juuri siksi inhoankin kesää.
Minä en taasen pysty sietämään sitäkään.hatey kirjoitti:Hiljaista pitää olla, ainoa ääni joka on sallittu on 101 vuotiaan Junghans seinäkellon ääni.Kain kirjoitti:Minä taas en pysty nukkumaan, ellei ole täydellisen pimeää ja täydellisen hiljaista.hatey kirjoitti:Kummallista, ehkä? Kun olen valveilla niin asunnossani on hämärää, mutta kun käyn nukkumaan niin sytytän valot.
tik-tak-tak-tik-....ja puolentunnin välein ding-dong....ei pysty olemaan jos ei kuulu tuota. Mutta auta armias jos naapurista kuuluu edes hengityksen ääntä tai höyhenen lattialle putoaminen, niin naapurisota on valmis....Kain kirjoitti:Minä en taasen pysty sietämään sitäkään.hatey kirjoitti:Hiljaista pitää olla, ainoa ääni joka on sallittu on 101 vuotiaan Junghans seinäkellon ääni.Kain kirjoitti:Minä taas en pysty nukkumaan, ellei ole täydellisen pimeää ja täydellisen hiljaista.hatey kirjoitti:Kummallista, ehkä? Kun olen valveilla niin asunnossani on hämärää, mutta kun käyn nukkumaan niin sytytän valot.
Varsinkaan kelloja, jotka pitävät sekunnin välein kamalaa ääntä.