Äh, en osaa tehdä suoraa linkkiä, mutta Somfyn automaaginen markiisi, tuulianturilla sen saa rullaaman itsensä nippuun esiasetetun tuulenvoimakkuuden havaittuaan - erittäin hieno keksintö. Katso linkistä kohta Tuulella markiisi on suojassa.Tauvo kirjoitti:Mikäs se tuo? Näyttää valvontakameran ja tuulivoimalan risteytykseltä?tosikko kirjoitti:Laita tuommonen, helpottaa elämää.Tauvo kirjoitti:Hilipatipippan!
Unohdin rullata markiisit ylös. Täytyy lähteä takaisin veivaamaan ne, ettei tuuli vie mennessään...
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Viesti Kirjoittaja ookoo »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
saakelin turkulaiset
-hiljaisuus-
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei se ole turkulaisten vika, että HIFK on huono.ookoo kirjoitti:Hifk - TPS 1-3![]()
saakelin turkulaiset
-
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Maza kirjoitti:Ei se ole turkulaisten vika, että HIFK on huono.ookoo kirjoitti:Hifk - TPS 1-3![]()
saakelin turkulaiset

No, pullalla ne sorsatkin elää.
-hiljaisuus-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tarantino on niin huono ohjaaja, että siitä voi vuodattaa. Maailman huonoin ohjaaja.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
oonkohan mä kasvanut aikuiseksi kun pystyin molemmat osat jättämään katsomatta. Kerran nähnyt ja surkeiksi todennut.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ensimmäinen osa oli sentään hyvä, kakkosen olisi voinut yhtä hyvin jättää tekemättä.MacFinn kirjoitti:oonkohan mä kasvanut aikuiseksi kun pystyin molemmat osat jättämään katsomatta. Kerran nähnyt ja surkeiksi todennut.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Nythän sieltä on tulossa kolmonenkin.Kain kirjoitti:Ensimmäinen osa oli sentään hyvä, kakkosen olisi voinut yhtä hyvin jättää tekemättä.MacFinn kirjoitti:oonkohan mä kasvanut aikuiseksi kun pystyin molemmat osat jättämään katsomatta. Kerran nähnyt ja surkeiksi todennut.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
Muistaakseni pidin petyin ykköseen, mutta kakkosestä jäi jotenkin parempi jälkimaku.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Senkin™Thoth kirjoitti: Muistaakseni pidin petyin ykköseen, mutta kakkosestä jäi jotenkin parempi jälkimaku.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Yleensä se on toisinpäin.richidi kirjoitti:Senkin™Thoth kirjoitti: Muistaakseni pidin petyin ykköseen, mutta kakkosestä jäi jotenkin parempi jälkimaku.
-

Ei tätä vaan pysty katsomaan, tää on pilattu ihan kokonaan.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hyvä kysymys, luulisi olevan selvä juttu nykyaikana että voi itse valita kielen.hatey kirjoitti:Luontodokkareissa voi valita selostuskielen, miksei piirretyissä elokuvissa voi?![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Oho luulin, että, toivottavasti olet myös katsonut Tarantinon leffoja??? No joo, esim tämä http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ on osoitus aikamme suurimmista ohjaajista ikinä:) Nonnii, ja siten on vielä tämä... http://www.youtube.com/watch?v=3BWA1T78WpI Uskomattoman hyvä movie... Katsoitko oikeasti nää?M.P.T kirjoitti:Tarantino on niin huono ohjaaja, että siitä voi vuodattaa. Maailman huonoin ohjaaja.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Köh-köh. The Graduaten alun kopiointia, vaikka se on hyvällä maulla tehtyä imartelua, ei voi mielestäni laskea Tarantinolle saavutukseksi.waiski kirjoitti:Nonnii, ja siten on vielä tämä... http://www.youtube.com/watch?v=3BWA1T78WpI

-
Minä olen yleensä pitänyt Tarantinosta ja hänen oppipoikiensa elokuvista, mutta killbill elokuvat ei nappaa, vaikka kaikki roolit ovat Tarantinon luottonäyttelijöillä naisitetut ja miehitetyt. Ohjauksessa ei noissaakaan mitään vikaa, taattua Tarantinoa, mutta juoni...tai siis... elokuvan aihe ei jotenkin iske.waiski kirjoitti:Oho luulin, että, toivottavasti olet myös katsonut Tarantinon leffoja??? No joo, esim tämä http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ on osoitus aikamme suurimmista ohjaajista ikinä:) Nonnii, ja siten on vielä tämä... http://www.youtube.com/watch?v=3BWA1T78WpI Uskomattoman hyvä movie... Katsoitko oikeasti nää?M.P.T kirjoitti:Tarantino on niin huono ohjaaja, että siitä voi vuodattaa. Maailman huonoin ohjaaja.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
waiski
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ihmettelin aikanaan intoilua noista leffoista, kun nimestä jo kuuli tason - mutta kun ne jatkuvasti pyörivät jossain, tulin katsoneeksi ainakin jommankumman. No, eilen katsottiin avokkaan kanssa pitkään kovalevyllä roikottamani Black Death, jonka kuvittelin jostain ihmeen syystä olevan hyvä elokuva - samaan sarjaan kilibillien kanssa meni - hukattua aikaa.MacFinn kirjoitti:oonkohan mä kasvanut aikuiseksi kun pystyin molemmat osat jättämään katsomatta. Kerran nähnyt ja surkeiksi todennut.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Oppipoikia? Voisitko valaista tyhmää? Mites nää luottonäyttelijät, minun linkittämissä leffoissa Brad ja Pam ?? Luottonäyttelijä on varmasti Uma T. Mutta?hatey kirjoitti:Minä olen yleensä pitänyt Tarantinosta ja hänen oppipoikiensa elokuvista, mutta killbill elokuvat ei nappaa, vaikka kaikki roolit ovat Tarantinon luottonäyttelijöillä naisitetut ja miehitetyt. Ohjauksessa ei noissaakaan mitään vikaa, taattua Tarantinoa, mutta juoni...tai siis... elokuvan aihe ei jotenkin iske.waiski kirjoitti:Oho luulin, että, toivottavasti olet myös katsonut Tarantinon leffoja??? No joo, esim tämä http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ on osoitus aikamme suurimmista ohjaajista ikinä:) Nonnii, ja siten on vielä tämä... http://www.youtube.com/watch?v=3BWA1T78WpI Uskomattoman hyvä movie... Katsoitko oikeasti nää?M.P.T kirjoitti:Tarantino on niin huono ohjaaja, että siitä voi vuodattaa. Maailman huonoin ohjaaja.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
waiski
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Ehkä kyse on siitä, että et ole fanittanut noita aasia-honkkari-kungfu-räväytyksiä. Minä olen.hatey kirjoitti:Minä olen yleensä pitänyt Tarantinosta ja hänen oppipoikiensa elokuvista, mutta killbill elokuvat ei nappaa, vaikka kaikki roolit ovat Tarantinon luottonäyttelijöillä naisitetut ja miehitetyt. Ohjauksessa ei noissaakaan mitään vikaa, taattua Tarantinoa, mutta juoni...tai siis... elokuvan aihe ei jotenkin iske.waiski kirjoitti:Oho luulin, että, toivottavasti olet myös katsonut Tarantinon leffoja??? No joo, esim tämä http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ on osoitus aikamme suurimmista ohjaajista ikinä:) Nonnii, ja siten on vielä tämä... http://www.youtube.com/watch?v=3BWA1T78WpI Uskomattoman hyvä movie... Katsoitko oikeasti nää?M.P.T kirjoitti:Tarantino on niin huono ohjaaja, että siitä voi vuodattaa. Maailman huonoin ohjaaja.hatey kirjoitti:Tää telkkarista tuleva killbill leffa on ihan kökkö. Miks ihmeessä minä yritän väkisin kattoa tätä?
waiski
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
"Oppipoikana" pidän esm Larry Bishop:ia ohjasihan hän mm Hell Rider -elokuvan varsin Tarantinomaisesti. Lisäksi hän on näitä vakionäyttelijöitä Tarantinon elokuvissa.waiski kirjoitti:
Oppipoikia? Voisitko valaista tyhmää? Mites nää luottonäyttelijät, minun linkittämissä leffoissa Brad ja Pam ?? Luottonäyttelijä on varmasti Uma T. Mutta?
waiski
Saattaa olla osasyynä.Thoth kirjoitti:
Ehkä kyse on siitä, että et ole fanittanut noita aasia-honkkari-kungfu-räväytyksiä. Minä olen.
-
Tuo on aivan ihana. <3arisel kirjoitti:^ Olikohan se tämä leffa, jota aikanaan kehuttiin kovasti, ja taisin yrittää katsoa sitä kolme kertaa, mutta en kerta kaikkiaan kyennyt, se jäi aina kesken.
-

Mutta tässä on parhaiten esillä kirjanmerkit, kun ne on tuossa reunassa valikkona, muissa selaimissa ne on piilotettu milloin minnekin väli- ja alalehdille. Cromissa jos on kymmeniä välilehtiä auki se pienentää niitä yläläpsyköitä ja lopulta ei näe mitä sivuja on auki. Safari inhottaa muuten vaan ja Ooppera on ruma.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka