Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja paulaw »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Totta puhuen, nuo mainokset kuulostavat mielenkiintoisemmilta kuin se, mitä te sieltä televisiosta todennäköisesti katsotte. Autojunata, joka onkin robotteja ... kuulostaa ihan transformerseilta! Siistiä! Puhumattakaan pissaavasta ponibarbiesta.hatey kirjoitti:Pölhötoosasta tulee melken pelkkiä lelumainoksia; On pissaavaa ponibarbieta, jotain laitteita jotka kytketään telkkariin ja sitten heilutaan imbesillinä siinä telkkarin edessä, autojunarataa jotka onkin robotteja.... Kohta alkaa oikeasti iTuttaan tuleva vuoden turhin pilipalipäivä.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kannattaa ostaa kilo DVD-sarja ja elokuva boxeja niin ei mainokset ja huono dubbaus haittaa ollenkaan. 8)paulaw kirjoitti:Kannattaa katsoa ohjelmat tallenteilta, juuri kertomastasi syystä. Mainosmäärä on muuten melkoinen varsinkin näin joulun alla (ellen sitten kuvittele).
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Pitäisköhän purkaa tuo ja tutkia onko mahdollista poistaa se naks naks juttu sieltä? Toimisikohan scrollaus sitten portaattomasti?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Toisissa hiirissä on toisissa ei, kolmansissa saa pois halutessaan asetuksista.hatey kirjoitti:Minkä takia hiirulaisissa on rullan pyöritys portaittainen ja vieläpä tosi karkealla portautuksella? Nyt kun on uusi hiirulainen käytössä, niin ahdistaa tuo naks naks rulla, kun oli tottunut tuohon Mahtihiiren miltei portaatomaan nänniin.
Pitäisköhän purkaa tuo ja tutkia onko mahdollista poistaa se naks naks juttu sieltä? Toimisikohan scrollaus sitten portaattomasti?
-
Minkä hiiren ostit? Itse ostin Logitechin Anywhere MX:n, jonka isoveljeä Performance MX kaupassa kokeillessani rulla toimi portaattomasti. Kotona sitten huomasin, että se olikin naks naks! Melkein olin jo palauttamassa hiirtä kauppaan, mutta sitten keksin, että painamalla sitä keskinappia siitä tuleekin portaattomasti skrollaava hiiri!hatey kirjoitti:Minkä takia hiirulaisissa on rullan pyöritys portaittainen ja vieläpä tosi karkealla portautuksella? Nyt kun on uusi hiirulainen käytössä, niin ahdistaa tuo naks naks rulla, kun oli tottunut tuohon Mahtihiiren miltei portaatomaan nänniin.
Tämä vinkki todennäkäisesti toimii vain noissa MX-hiirissä.
Muussa tapauksessa, olisi varmaan kannattanut kokeilla sitä hiirtä. Sama kuin jossain toisessa ketjussa, jossa M.T.P. valitti sitä, että kaikki hänen tavaransa hajoavat: laadukkaiden tuotteiden eteen pitää nähdä työtä, esimerkiksi tutkia nettiä, kokeilla, jne.
-
Tuo toiminto tosiaan määrätään sieltä Logitechin control panelista. Voi valita naksuvaksi, naksumattomaksi, vaihtumaan painalluksella tai vaihtumaan nopeuden mukaan.Thoth kirjoitti:Itse ostin Logitechin Anywhere MX:n, jonka isoveljeä Performance MX kaupassa kokeillessani rulla toimi portaattomasti. Kotona sitten huomasin, että se olikin naks naks! Melkein olin jo palauttamassa hiirtä kauppaan, mutta sitten keksin, että painamalla sitä keskinappia siitä tuleekin portaattomasti skrollaava hiiri!
-
Ai valitaan? En koskaan muistaakseni asentanut mitään Logitechin ajureita tai softia. Ajattelin, että se toimii jotenkin enemmän mekaanisesti.kallekilponen kirjoitti:Tuo toiminto tosiaan määrätään sieltä Logitechin control panelista. Voi valita naksuvaksi, naksumattomaksi, vaihtumaan painalluksella tai vaihtumaan nopeuden mukaan.Thoth kirjoitti:Itse ostin Logitechin Anywhere MX:n, jonka isoveljeä Performance MX kaupassa kokeillessani rulla toimi portaattomasti. Kotona sitten huomasin, että se olikin naks naks! Melkein olin jo palauttamassa hiirtä kauppaan, mutta sitten keksin, että painamalla sitä keskinappia siitä tuleekin portaattomasti skrollaava hiiri!
-

-
Kokeilin kaupassa vain käteen sopivuutta, en tuota rullaa. Kun minulla niin pieni käsi, että tuntui jo mahdottomalta tehtävältä löytää käteen sopivaa hiirulaista. Jo tuo Mahtihiiri on liian iso minun käteeni, pientä kunnollista hiirtä on tosi hankala löytää. Tämän merkki on Apacer M631. Tässä kun paina tuota rullaa niin tulee näyttöön se nuolikuvajainen että siitä voi sitten liuttaa, mutta en oikein tykkää sitä metodia käyttää.Thoth kirjoitti:....
Minkä hiiren ostit? Itse ostin Logitechin Anywhere MX:n, jonka isoveljeä Performance MX kaupassa kokeillessani rulla toimi portaattomasti. Kotona sitten huomasin, että se olikin naks naks! Melkein olin jo palauttamassa hiirtä kauppaan, mutta sitten keksin, että painamalla sitä keskinappia siitä tuleekin portaattomasti skrollaava hiiri!
Muussa tapauksessa, olisi varmaan kannattanut kokeilla sitä hiirtä. Sama kuin jossain toisessa ketjussa, jossa M.T.P. valitti sitä, että kaikki hänen tavaransa hajoavat: laadukkaiden tuotteiden eteen pitää nähdä työtä, esimerkiksi tutkia nettiä, kokeilla, jne.
Tuolla kuva kokoerosta
-
Ehkä tuo minun käyttämäni Logitech Anywhere MX sopisi sinullekin. Se on pikkuinen ja siinä on vaihtoehtona sulavasti skrollaava keskinappi. Mutta kannattaa ensin tutkia, voiko tuon Apacerin hiiren napin toimimaan sulavasti.hatey kirjoitti:Kokeilin kaupassa vain käteen sopivuutta, en tuota rullaa. Kun minulla niin pieni käsi, että tuntui jo mahdottomalta tehtävältä löytää käteen sopivaa hiirulaista. Jo tuo Mahtihiiri on liian iso minun käteeni, pientä kunnollista hiirtä on tosi hankala löytää. Tämän merkki on Apacer M631. Tässä kun paina tuota rullaa niin tulee näyttöön se nuolikuvajainen että siitä voi sitten liuttaa, mutta en oikein tykkää sitä metodia käyttää.Thoth kirjoitti:....
Minkä hiiren ostit? Itse ostin Logitechin Anywhere MX:n, jonka isoveljeä Performance MX kaupassa kokeillessani rulla toimi portaattomasti. Kotona sitten huomasin, että se olikin naks naks! Melkein olin jo palauttamassa hiirtä kauppaan, mutta sitten keksin, että painamalla sitä keskinappia siitä tuleekin portaattomasti skrollaava hiiri!
Tuolla kuva kokoerosta
-
-
Tuo on totta. Se vaatii sellaisen pikkuriikkisen tulpan usb-porttiin. Eli jos usb-porteista on pulaa, niin kannattaa ottaa huomioon tuo. Minulla on iMac tuon hiiren kanssa, joten se ei haittaa kauheasti. Sinulla taisi olla kannettava, joten tuo asia tosiaan kannattaa ottaa huomioon.hatey kirjoitti:Tuo ei taida toimia sinihampaalla vaan vaatii sen tulpan usb-porttiin?
-
-
Se huomautuksena, että jos porteista ei ole pulaa, mutta pelkää USB portista sojottavaa tikkua, se on noissa niin pieni, että tuskin häiritsee.Thoth kirjoitti:Tuo on totta. Se vaatii sellaisen pikkuriikkisen tulpan usb-porttiin. Eli jos usb-porteista on pulaa, niin kannattaa ottaa huomioon tuo. Minulla on iMac tuon hiiren kanssa, joten se ei haittaa kauheasti. Sinulla taisi olla kannettava, joten tuo asia tosiaan kannattaa ottaa huomioon.hatey kirjoitti:Tuo ei taida toimia sinihampaalla vaan vaatii sen tulpan usb-porttiin?
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kyllä täällä palautetta tulee - vaikkei haluaisikaan!iPSP kirjoitti:Totta, voisi jatkossa yrittää ottaa hompustakin hyödyn irti kyselemällä välillä vähän palautettaTauvo kirjoitti:Sulla oli muistaakseni jotain HDR-meininkiä. Siksi varmaan minä ainakin olen ollut hiljaa, koska en ole ikinä ottanut HDR-kuvaa, enkä ole suunnitellutkaan ottavani. Niitä kun arvostellaan mielestäni sitten kuvankäsittelytaitojen puolesta. Jämäkki varmaan olisi kilahtanut, jos sommittelu olisi ollut huonoa.iPSP kirjoitti:On se maanalainen paikka, kun ei valokuvausfoorumillakaan saa palautetta, vaikka pyytäisi...Pitäisi ilmeisesti jauhaa muutama tuhat viestiä offtopicia, että joku viitsisi vastata.
Olisi nimittäin hyödyllistä saada palautetta, ja vähän muutakin kuin omaa näkökulmaa, niin olisi paremmat mahdollisuudet kehittyä...
![]()
Luulen, että kannattaa laittaa ihan toiveita jatkossa, jos haluaa tarkempaa analyysiä? On täällä ainakin monta erilaista mielipidettä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Auta armias jos horosontti on vinossa!
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Kuvan hyvyys on kyllä paljolti katsojan silmässä - mieleeni on jäänyt muutama tilanne melkoisen kaukaakin menneisyydestä, joissa on kehuttu hyviä kuvia. Yksi "kymppikuva" erityisesti: kuvassa yksi ihminen yläkulmassa, kuva-alasta vähintään kolme neljännestä tyhjää - mutta kohde oli terävä, ja hyvin tunnistettavissa; viis rajauksesta, horisontista puhumattakaan - se kun ei sisäkuvassa näkynyt lainkaan; tosin jos olisi näkynyt, olisi saattanut hiukan olla vinossa... Mutta kuva oli hyvä - eikä se niin tarkkaa, vaikka pää ei ihan kokonaan kuvaan olisikaan mahtunut...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toinen tilanne koski itse ottamiani kuvia, taloyhtiön pihatoimintaa kuvattuani esittelin otoksia talon asukkaille - eräs iäkkäämpi ihminen tarjosi keittiönpöydän leivänmurujen päälle rasvaista voipaperia valokuvien suojaksi - noh, kuvat olivat hänen mielestään oikein hyviä, mutta ilman laseja kuvia katsoessaan arvostelija siirteii niitä yhtämittaa edestakaisin kädenmitan päähän ja hyvin lähelle kasvoja... Mutta hyviä kuvia olivat! 8)
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Yleensä keittiöstä löytyy ainakin "mäkätin".amanita kirjoitti:Liekö synonyymi tuolle "mikätin"?tosikko kirjoitti:Mikä on epäesine?Tauvo kirjoitti:Eikös ne ole lähinnä sellaisia keittiön epäesineitä
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Ei täällä ole semmosta?arisel kirjoitti:Yleensä keittiöstä löytyy ainakin "mäkätin".amanita kirjoitti:Liekö synonyymi tuolle "mikätin"?tosikko kirjoitti:Mikä on epäesine?Tauvo kirjoitti:Eikös ne ole lähinnä sellaisia keittiön epäesineitä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Kokeile käkätintä.hatey kirjoitti:Ei täällä ole semmosta?arisel kirjoitti:Yleensä keittiöstä löytyy ainakin "mäkätin".amanita kirjoitti:Liekö synonyymi tuolle "mikätin"?tosikko kirjoitti:
Mikä on epäesine?

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juu ja särkylääkkeet päänsärkyä prkl.Kain kirjoitti:Miksi syöpälääkkeet aiheuttavat syöpää?
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Ja ulostuslääke ulostusta.tosikko kirjoitti:Juu ja särkylääkkeet päänsärkyä prkl.Kain kirjoitti:Miksi syöpälääkkeet aiheuttavat syöpää?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ehkä siksi että ne on elimistölle vieraita solumyrkkyjä tms?Kain kirjoitti:Miksi syöpälääkkeet aiheuttavat syöpää?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka