. Ite ostin elämäni ekan kannettavan, harkitsin pitkään Pron ja Airin välillä, jos oisin ostanu Pron, se olis ollu 13,3". Airin suhteen mietin pelkkää 11,6" vaihtoehtoa. Ennen ostoa testasin molempia paljon, ja tulin siihen tulokseen, ettei Air jää käytettävyydeltään lainkaan jälkeen Prolle (ainakaan mun käyttötarkotuksissa). Päädyin Airiin, tehokkaimpaan 11,6" -malliin. Jälkeenpäin oon ollut tosi tyytyväinen valintaan, ja nyt ku käy esim. Stockalla niin ei jaksa ees kattoo Pro -malleja, on ne niin kömpelön ja ison olosia. Tosin välillä mietityttää et jos se vähän isompi Pro ois ollu sittenki parempi.
Kuitenkin, _tarkotuksena oli_ ostaa helposti mukana kannettava kone lähinnä intin ajaksi, ja ekat pari viikkoa erehdyinkin luulemaan et Air olisi vaan "kakkoskoneena" ja mietin miten selviäisin joskus myöhemmin kun muutan pois ja pöytäkone jää "himaan". Nyt on kuitenkin päässyt käymään niin, että kotona ollessani (eli viikosta 4-5 päivää, urheilukoulu:) saatan jättää pöytäkoneen jopa päiviksi avaamatta ja käytän pelkkää Airia. Ja nyt on tullu sellanen fiilis et tällä (Airilla) pärjää ihan täydellisesti ainakin normi käytössä, mitä nyt nettiä selaan, kuuntelen musiikkia ja kattelen videoita. Viellä ootan sitä HDMI -kaapelin ostamista ja sit pääseekin liittämään tän TV: seen.

Tää oli nyt tällänen ei-mitään-tekemistä-pakko-kirjoittaa-jotain -teksti, mutta, jos harkitset Airin ja Pron välillä, niin mun mielipide on Air. Air on niin nopee et sen joutuu käynnistää 2 kertaa ennenku tajuu et se meni jo päälle. .
Ainii, onks jengillä kokemuksia airin liittämisestä TV: seen? Miten toimii, mikä kaapeli kantsii hankkii ja pyörittääkö hyvin esim 1080p videota?
PS. Jos on kotona tai jossain muussa jokapäivä hengattavassa paikassa wlan nii suosittelen EHDOTTOMASTi Airia. joo.