Kiitos, juuri sieltä se löytyituomaril kirjoitti: asetukset--->puhelin---->sim-kortin pin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja uudenkarhea »
Kiitos, juuri sieltä se löytyituomaril kirjoitti: asetukset--->puhelin---->sim-kortin pin
Viesti Kirjoittaja Matsions »
Viesti Kirjoittaja Kellip »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Onko Windows vai Mac?Matsions kirjoitti:Kertokaapas kun lyön ip4s:ni kiinni koneeseen tällä Applen omalla USB kaapelilla, niin valittaa virhettä OxE8000001 tai virhettä OxE8000065 riippuen siitä, millä tuulella iTunesi on..
Viesti Kirjoittaja Matsions »
Viesti Kirjoittaja AnHie65 »
Viesti Kirjoittaja Kellip »
Viesti Kirjoittaja Tennissukka »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Onko ko. ohjelma hankittu tuolla nimenomaisella tunnuksella?Tennissukka kirjoitti:Hei. Ipad2 Ongelma on seuraavanlainen. Isäni ilmoitti, että ei pysty asentamaan ohjelmapäivityksiä Appstoresta koska väittää salasanan olevan väärä. Salasana on satavarmasti kirjoitettu oikein. Mitä tehdä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Resetoi salasana.Tennissukka kirjoitti:Hei. Ipad2 Ongelma on seuraavanlainen. Isäni ilmoitti, että ei pysty asentamaan ohjelmapäivityksiä Appstoresta koska väittää salasanan olevan väärä. Salasana on satavarmasti kirjoitettu oikein. Mitä tehdä.
Viesti Kirjoittaja lmjma »
Yhditä puhelin iTunesiin ja valitse sieltä alhaalta "Varmuuskopioi tietokoneeseen".lmjma kirjoitti:Mä olen tämän ketjun vakioasiakasMutta tuo iCloud ei mene mun järkeen. En oo sitä siis käyttänyt ollenkaan. Nyt puhelin on pari kertaa ilmoittanut, että on x viikkoa viimeisestä varmuuskopioinnista, varmuuskopioidaan kun puhelin on wi-fi -yhteydessä, lukittuna ja yhdistettynä virtalähteeseen. Siis eikö se varmuuskopioi itteään enää kun yhdistetään tietokoneeseen? Voiko iCloudin kytkeä jotenkin pois päältä että kaikki varmuuskopioinnit ja muut menee vain koneen kautta? Oon ymmärtäny että molempia ei saa, oonko ymmärtäny väärin?
Voi käyttää molempia. Silloin jätä "Varmuuskopioi iCloudiin" valinta päälle. Sitten paina sieltä iTunesista "Varmuuskopioi" KUVA. Nyt varmuuskopion pitäisi olla sekä tietokoneessa sekä iCloudissa.lmjma kirjoitti:^ No sepäs helpolla meneeMites toi, voiko niitä käyttää molempia?
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Huomiona tosin, että tällöin varmuuskopio menee koneelle vain silloin kun sen tekee itse käsin juuri tuolla tavalla. Eli jos nyt varmuuskopioit tuolla ohjeella niin vuodenkin päästä on tuo sama vanha varmuuskopio koneella ellet ole tehnyt uusia siihen mennessä. Tästä syystä itse pidän iCloud-varmuuskopiointia pois päältä, koska Wifi-synkan myötä puhelin kuitenkin varmuuskopioi itsensä päivittäin koneen muistiin (kunhan kone on päällä). iCloudin kanssa se ei sitä tee.tuomaril kirjoitti:Voi käyttää molempia. Silloin jätä "Varmuuskopioi iCloudiin" valinta päälle. Sitten paina sieltä iTunesista "Varmuuskopioi" KUVA. Nyt varmuuskopion pitäisi olla sekä tietokoneessa sekä iCloudissa.lmjma kirjoitti:^ No sepäs helpolla meneeMites toi, voiko niitä käyttää molempia?
Eli, nyt laitoin puhelimen asetuksista iCloudin varmuuskopioinnin pois päältä. Se automaattisesti nyt tekee varmuuskopiot päivittäin koneelle? Pitääkö iTunesin olla päällä? Saako iCloudiin tehtyä käsin varmuuskopion sen ollessa pois päältä?Trollaaja kirjoitti:Huomiona tosin, että tällöin varmuuskopio menee koneelle vain silloin kun sen tekee itse käsin juuri tuolla tavalla. Eli jos nyt varmuuskopioit tuolla ohjeella niin vuodenkin päästä on tuo sama vanha varmuuskopio koneella ellet ole tehnyt uusia siihen mennessä. Tästä syystä itse pidän iCloud-varmuuskopiointia pois päältä, koska Wifi-synkan myötä puhelin kuitenkin varmuuskopioi itsensä päivittäin koneen muistiin (kunhan kone on päällä). iCloudin kanssa se ei sitä tee.
iTunesin pitää olla päällä ja puhelimen koneen kanssa samassa Wi-Fi-verkossa. Se varmuuskopioi kerran päivässä, kun kytket puhelimen verkkovirtaan. Jos lataat kännykkää päivittäin kuten minä, varmuuskopio tehdään päivittäin. iCloudiin ei tietääkseni pysty manuaalisesti tekemään varmuuskopiota jos iTunes-varmuuskopiointi on päällä, en kyllä tajua miksi ei voisi.lmjma kirjoitti:Eli, nyt laitoin puhelimen asetuksista iCloudin varmuuskopioinnin pois päältä. Se automaattisesti nyt tekee varmuuskopiot päivittäin koneelle? Pitääkö iTunesin olla päällä? Saako iCloudiin tehtyä käsin varmuuskopion sen ollessa pois päältä?Trollaaja kirjoitti:Huomiona tosin, että tällöin varmuuskopio menee koneelle vain silloin kun sen tekee itse käsin juuri tuolla tavalla. Eli jos nyt varmuuskopioit tuolla ohjeella niin vuodenkin päästä on tuo sama vanha varmuuskopio koneella ellet ole tehnyt uusia siihen mennessä. Tästä syystä itse pidän iCloud-varmuuskopiointia pois päältä, koska Wifi-synkan myötä puhelin kuitenkin varmuuskopioi itsensä päivittäin koneen muistiin (kunhan kone on päällä). iCloudin kanssa se ei sitä tee.
Viesti Kirjoittaja juh4 »
Tekee varmuuskopion koneelle päivittäin mikäli kytket laitteen usb-piuhalla koneeseen joka päivä ja avaat iTunesin ja painat "varmuuskopioi".lmjma kirjoitti:Eli, nyt laitoin puhelimen asetuksista iCloudin varmuuskopioinnin pois päältä. Se automaattisesti nyt tekee varmuuskopiot päivittäin koneelle? Pitääkö iTunesin olla päällä? Saako iCloudiin tehtyä käsin varmuuskopion sen ollessa pois päältä?Trollaaja kirjoitti:Huomiona tosin, että tällöin varmuuskopio menee koneelle vain silloin kun sen tekee itse käsin juuri tuolla tavalla. Eli jos nyt varmuuskopioit tuolla ohjeella niin vuodenkin päästä on tuo sama vanha varmuuskopio koneella ellet ole tehnyt uusia siihen mennessä. Tästä syystä itse pidän iCloud-varmuuskopiointia pois päältä, koska Wifi-synkan myötä puhelin kuitenkin varmuuskopioi itsensä päivittäin koneen muistiin (kunhan kone on päällä). iCloudin kanssa se ei sitä tee.
Väärin. Kyllä se ihan automaattisesti varmistaa iTunesiin, kun iCloud-varmistus on pois päältä.juh4 kirjoitti:
Tekee varmuuskopion koneelle päivittäin mikäli kytket laitteen usb-piuhalla koneeseen joka päivä ja avaat iTunesin ja painat "varmuuskopioi".
Mutta mistä sen tietää tekeekö se varmuuskopion? Pitääkö joku asetus vielä jostakin laittaa, vai ilmoittaako se mitään kun tekee kopiota? Ennen se aina näkyi kun koneeseen oli yhdistettynä kun varmuuskopioi. Nyt on siis luuri verkkovirrassa, iTunes päällä ja ovat samas verkos mutta päälle päin ei ainakaan mitään näy tekevän.Trollaaja kirjoitti:iTunesin pitää olla päällä ja puhelimen koneen kanssa samassa Wi-Fi-verkossa. Se varmuuskopioi kerran päivässä, kun kytket puhelimen verkkovirtaan. Jos lataat kännykkää päivittäin kuten minä, varmuuskopio tehdään päivittäin. iCloudiin ei tietääkseni pysty manuaalisesti tekemään varmuuskopiota jos iTunes-varmuuskopiointi on päällä, en kyllä tajua miksi ei voisi.
Kyllä se näkyy iTunesissa, jos se jotain puhelimen kanssa tekee. Varmista vielä, että olet valinnut varmuuskopioinnin nimenomaan iTunesiin eikä iCloudiin. Siis sieltä vasemmalta valitset puhelimesi ja heti siinä ensimmäisellä Yhteenveto-välilehdellä on valittavissa tuo varmistuksen kohde.lmjma kirjoitti:Mutta mistä sen tietää tekeekö se varmuuskopion? Pitääkö joku asetus vielä jostakin laittaa, vai ilmoittaako se mitään kun tekee kopiota? Ennen se aina näkyi kun koneeseen oli yhdistettynä kun varmuuskopioi. Nyt on siis luuri verkkovirrassa, iTunes päällä ja ovat samas verkos mutta päälle päin ei ainakaan mitään näy tekevän.Trollaaja kirjoitti:iTunesin pitää olla päällä ja puhelimen koneen kanssa samassa Wi-Fi-verkossa. Se varmuuskopioi kerran päivässä, kun kytket puhelimen verkkovirtaan. Jos lataat kännykkää päivittäin kuten minä, varmuuskopio tehdään päivittäin. iCloudiin ei tietääkseni pysty manuaalisesti tekemään varmuuskopiota jos iTunes-varmuuskopiointi on päällä, en kyllä tajua miksi ei voisi.
Oisko jollain rautalankaa
Eipä mitään, toivottavasti homma toimii nyt!lmjma kirjoitti:Kiitos avusta, nyt pitäis olla täpit oikees paikoos
Viesti Kirjoittaja ptjuhis »
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
Katsos onko iPadilla/iPhonella hyvä yhteys nettiinptjuhis kirjoitti:Miksi iTunes välillä löytää wifillä iPhonen ja iPadin ja toisinaan ei? Ihan randomina tuntuu löytävän laitteet. Ihan maanalaisen paikan ärsyttävää.
edit: iTunes kyllä näyttää välillä iPadin, mutta sitten kun alan siirtämään siihen esim. leffaa, niin iTunes alkaa etsimään iPadia ja sitten se häviää tuosta laitteet kohdastakin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”