Loistavaa, pisteet sulle tästä vinkistä!Jukkauuno kirjoitti:Itunesin saa kääntymään englanniksi XP:ssä ainakin seuraavasti:
C:\Program Files\iTunes\iTunes.Resources\en.lproj -kansiosta kaikki matsku kopioidaan kansioon C:\Program Files\iTunes\iTunes.Resources\fi.lproj. Ja tottakai korvataan kansion sisältö, kun se sitä vielä kysyy.
Ei vaikuta muihin kuin itunesiin, eli kellonaikojen ynnä muiden ei käy kuinkaan
iTunes 5
-
Re: iTunes 5
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
-
Viesti Kirjoittaja jpn »
Voi hyvin olla mahdollista. Näytöllisessä iPodissa podcastit löytyvät kokonaan omasta menu-haarastaan, eikä esim suffle-toiminto koskaan valitse podcastiä. iPod siis 'ymmärtää' että tiedostojen sisällöllä on looginen ero eikä niitä pidä sotkea toisiinsa.BlueTide kirjoitti:
Voin toki olla väärässä, mutta en mä vaan osannut. Mulla on Shuffle, joten tiedä sitte johtuiko siitä.
Näyttäisi kyllä pahasti siltä että uudessa iTunesissa tuo podcastin tuki pissii aika pahasti, mikäli iTunes on ryhtynyt sekoittamaan noita kahta kontenttityyppiä keskenään.... Viitsisitkö testata tuleeko tuolla sufflauksella soittoon podcasteja? Mikäli näin käy on kyseessä minulle ns. 'deal breaker' ja pitää jäädä odottamaan fiksiä.
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Pääsen testaamaan ihan ei suffle podillakin, mutta alkaa kyllä tuntumaan että tämä oli suffle spesifinen ongelma.jpn kirjoitti:Voi hyvin olla mahdollista. Näytöllisessä iPodissa podcastit löytyvät kokonaan omasta menu-haarastaan, eikä esim suffle-toiminto koskaan valitse podcastiä. iPod siis 'ymmärtää' että tiedostojen sisällöllä on looginen ero eikä niitä pidä sotkea toisiinsa.BlueTide kirjoitti: Voin toki olla väärässä, mutta en mä vaan osannut. Mulla on Shuffle, joten tiedä sitte johtuiko siitä.
Jes, testaan illalla. Näin nopeasti voin sanoa että tohon löytyy helppo fiksi tekemällä Smart List jossa on kaikki muut kuin PodCastit ja Autofillaamalla sieltä. Tämä ei tietysti ole eleganttia, mutta tulipahan sanottua. Testaan kuitenkin illalla täytyykö näin tehdä.jpn kirjoitti:Näyttäisi kyllä pahasti siltä että uudessa iTunesissa tuo podcastin tuki pissii aika pahasti, mikäli iTunes on ryhtynyt sekoittamaan noita kahta kontenttityyppiä keskenään.... Viitsisitkö testata tuleeko tuolla sufflauksella soittoon podcasteja? Mikäli näin käy on kyseessä minulle ns. 'deal breaker' ja pitää jäädä odottamaan fiksiä.
-
Viesti Kirjoittaja totalhki »
Olisin toivonut iTunes vitoseen aac+ koodainta. Sentään tuli vbr aac.
Muuten tuntuu oikein hyvältä versiolta.
-
Viesti Kirjoittaja Simppa »
Ei, Macissa ei ongelmaa ole.Mikko kirjoitti:Tämän seurauksena päivämäärät on nyt aiemman suomen sijaan englanniksi, mutta en tiedä onko se nyt niin huono asia. Macciin en ole uutta iTunesia ehtinyt asentaa, onko siinä sama ongelma? Jos on niin en asennakaan.
-
Viesti Kirjoittaja Ninja Turtle »
Uusia ominaisuuksia ovat myös kansiot soittolistojen järjestelemiseen ja uudet käyttörajoitukset musiikin ja podcastien kuunteluun ja jakamiseen.
Millaisia ovat uudet käyttörajoitukset? Onko levy-yhtiöiden mafia onnistunut taas jollain tavalla hankaloittamaan ihmisten elämää ja kaivamaan omaa hautaansa?
-
Viesti Kirjoittaja atsotp »
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
-
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Mä olen nyt kuutisen tuntia näpytellyt iTunesissa shufflella nextiä, ja vielä ei ole tullut yhtään PodCastiä. Tämä ei tietenkään tarkiota ettei niitä voi tulla, mutta antaa viitteitä siihen suuntaan. Myöskään iPod shuffeliin ei näköjään mennyt Macilläkään podcasteja, täytyy siis virittää ne itse.jpn kirjoitti:Näyttäisi kyllä pahasti siltä että uudessa iTunesissa tuo podcastin tuki pissii aika pahasti, mikäli iTunes on ryhtynyt sekoittamaan noita kahta kontenttityyppiä keskenään.... Viitsisitkö testata tuleeko tuolla sufflauksella soittoon podcasteja? Mikäli näin käy on kyseessä minulle ns. 'deal breaker' ja pitää jäädä odottamaan fiksiä.
-
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Sieltähän se väärä kuva lähti kuin talkkari peltikatolta. Kiitos!A.J. kirjoitti:Katso kappaleen tiedot omppu+i:llä ja valitse kuvitus. Sieltä pitäisi onnistua väärien kansien poisto (nimim. koettu liian monta kertaa).
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arde »
Niitä saa myös vedettyä sopivampaan järjestykseen (vasemmanpuolimmaisin on se joka näkyy oletuksena).Mites iTuneissa saa poistettua artworkkia? Hain yhteen biisin vahingossa väärän kansikuvan ja yritin myöhemimn korvata sitä oikealla mutta nyt ne ovat molemmat valittavissa ja oletusarvona on tietysti se väärä.
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Asetuksissa on mahdollista ylläpitäjän salasanalla estää podcastit, Music Store sekä musiikin jakaminen.Ninja Turtle kirjoitti:Millaisia ovat uudet käyttörajoitukset? Onko levy-yhtiöiden mafia onnistunut taas jollain tavalla hankaloittamaan ihmisten elämää ja kaivamaan omaa hautaansa?
Storen mahdollisesti loukkaavaa sisältöä voi rajoittaa.
Tämä tarkoittanee tiettyjä XXX-podcasteja, joidenka ei soisi automaattisesti latautuvan alaikäisten iPodeihin.
-
Viesti Kirjoittaja atsotp »
-
Viesti Kirjoittaja arde »
Ainakin se estää explicit-merkittyjen biisien kuuntelemisen / ostamisen.MVi kirjoitti: Storen mahdollisesti loukkaavaa sisältöä voi rajoittaa.
Tämä tarkoittanee tiettyjä XXX-podcasteja, joidenka ei soisi automaattisesti latautuvan alaikäisten iPodeihin.
-
Viesti Kirjoittaja venike »
Mihinkäs muuten on hävinnyt asetuksista 'tuominen' valikko. Itse en löydä sitten mistään.

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja skoopa »
-
Viesti Kirjoittaja wec »
Itse käytän täällä jonkun mainitsemaa PearLyricsiä ja Dashboardia. PearLyrics osaa hakea sanat automaattisesti JA osaa jopa lisätä sanat iTunesin Lyrics-kohtaan.skoopa kirjoitti:Konfabulator + sing that iTune = Loistava pari lyrikoiden esittämiseen. Kokeilkaa ihmeessä. Itse olen käyttänyt jo monta kuukautta. Se hakee sanat automaagisesti jostain ja ikkunakin avautuu automaagisesti kun iTunes soittaa ja niin edelleen
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka