Mikä ihme on Urdutuomaril kirjoitti:Olen täällä Urdun tunnilla. Tylsää!
Itse homppuilen ja kuuntelen joululauluja
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mikä ihme on Urdutuomaril kirjoitti:Olen täällä Urdun tunnilla. Tylsää!
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Haa, minäkin oon opiskellut muutaman lauseen urdua! Sen verran siis, että perus-tervehdysrimpsut ja numerot sain jotenkin haltuun. Vaikea kieli oli.tuomaril kirjoitti:Olen täällä Urdun tunnilla. Tylsää!
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Mietin juuri ihan samaa. Taidan kuitenkin kallistua nettishoppailun puoleen.jakkumasa kirjoitti: Juuri nyt mietin, että kannattaisiko vielä lukea tänä iltana seuraavaan tenttiin. Argumentteja on puolesta ja vastaan aika paljon.
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Loistava vaihtoehto! Olisipa mullakin jotain oikeasti tarpeellista hankittavaa, niin voisi tehdä saman. Kohta tulee kuitenkin hyperinflaatio eikä rahoilla saa enää mitään. Jospa kuitenkin aukaisisin tuohon viereiselle välilehdelle jotkut luentoprujut, niin tulisi sellainen olo, että on taas jotakin muka tehnyt...ookoo kirjoitti:Mietin juuri ihan samaa. Taidan kuitenkin kallistua nettishoppailun puoleen.jakkumasa kirjoitti: Juuri nyt mietin, että kannattaisiko vielä lukea tänä iltana seuraavaan tenttiin. Argumentteja on puolesta ja vastaan aika paljon.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ai se oli kielijakkumasa kirjoitti:Haa, minäkin oon opiskellut muutaman lauseen urdua! Sen verran siis, että perus-tervehdysrimpsut ja numerot sain jotenkin haltuun. Vaikea kieli oli.tuomaril kirjoitti:Olen täällä Urdun tunnilla. Tylsää!
Juuri nyt mietin, että kannattaisiko vielä lukea tänä iltana seuraavaan tenttiin. Argumentteja on puolesta ja vastaan aika paljon.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sitä puhutaan tuolla Pakistanissa ja Intiassa. Opettele sitä kieltä sen takia koska olen katsos "puoliksi" pakistanilainen.iPadi kirjoitti:Ai se oli kielijakkumasa kirjoitti:Haa, minäkin oon opiskellut muutaman lauseen urdua! Sen verran siis, että perus-tervehdysrimpsut ja numerot sain jotenkin haltuun. Vaikea kieli oli.tuomaril kirjoitti:Olen täällä Urdun tunnilla. Tylsää!
Juuri nyt mietin, että kannattaisiko vielä lukea tänä iltana seuraavaan tenttiin. Argumentteja on puolesta ja vastaan aika paljon.En ole koskaan kuullukkaan mistään Urdusta.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Shoot 'em in the head!Kain kirjoitti:Pelailen Hitman: Blood Money-peliä. Perhanan vaikea.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Enkä opettele.tuomaril kirjoitti:Opettele sitä kieltä sen takia koska olen katsos "puoliksi" pakistanilainen.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Nukkumaanpas ei saa mennä jos on sanonut pahasti. Entäs jos se toinen ei enää herääkään?Anniel kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan ettei tule sanottua tosi pahasti.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei semmoista unta ole, mistä ei heräisi.Jone kirjoitti:Nukkumaanpas ei saa mennä jos on sanonut pahasti. Entäs jos se toinen ei enää herääkään?Anniel kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan ettei tule sanottua tosi pahasti.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Niin, miten lie noin isossa kuvassa tuokin seikka.. Mutta luultavasti monta kertaa pitäisi sitä kuitenkin yksinään miettiä että viimeinen mitä toiselle sanoi oli "se" ja sen ajatuksen kanssa on vaan arkea piperrettävä.Kain kirjoitti:Ei semmoista unta ole, mistä ei heräisi.Jone kirjoitti:Nukkumaanpas ei saa mennä jos on sanonut pahasti. Entäs jos se toinen ei enää herääkään?Anniel kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan ettei tule sanottua tosi pahasti.
Ainahan sitä voi herätä uuteen painajaiseen.Jone kirjoitti:Niin, miten lie noin isossa kuvassa tuokin seikka.. Mutta luultavasti monta kertaa pitäisi sitä kuitenkin yksinään miettiä että viimeinen mitä toiselle sanoi oli "se" ja sen ajatuksen kanssa on vaan arkea piperrettävä.Kain kirjoitti:Ei semmoista unta ole, mistä ei heräisi.Jone kirjoitti:Nukkumaanpas ei saa mennä jos on sanonut pahasti. Entäs jos se toinen ei enää herääkään?Anniel kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan ettei tule sanottua tosi pahasti.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sano Amanitalla "kaijutin", niin kyllä lähtee!tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olen aivan täystyöllistetty ilman kaiken maailman ukkotten kiusantekoneuvojakin!KunkkuJ kirjoitti:Sano Amanitalla "kaijutin", niin kyllä lähtee!tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
RNC toimii.tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
Klomofori toimii.Erño kirjoitti:RNC toimii.tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
RNC:lla ei tule pääkipuja.Kain kirjoitti:Klomofori toimii.Erño kirjoitti:RNC toimii.tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
Eikä klomoforilla jos sitä laittaa liinaan muutaman tipan sijasta lurauksen.Erño kirjoitti:RNC:lla ei tule pääkipuja.Kain kirjoitti:Klomofori toimii.Erño kirjoitti:RNC toimii.tosikko kirjoitti:Mietin millä saisi tajun ns. kankaalle.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mitä klomofori?Kain kirjoitti:Eikä klomoforilla jos sitä laittaa liinaan muutaman tipan sijasta lurauksen.
Siis Kloroformi.jjpeltola kirjoitti:Mitä klomofori?Kain kirjoitti:Eikä klomoforilla jos sitä laittaa liinaan muutaman tipan sijasta lurauksen.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Nimenomaan siksi lähdin nukkumaan ettei tulisi sanottua pahasti. Alkoi nimittäin sen verran nostaa verenpainetta eräs/erään toiminta.Jone kirjoitti:Nukkumaanpas ei saa mennä jos on sanonut pahasti. Entäs jos se toinen ei enää herääkään?Anniel kirjoitti:Taidan mennä nukkumaan ettei tule sanottua tosi pahasti.