Tai täällä roikkumiseen?KunkkuJ kirjoitti:Kun tämä elämä kestää meillä kaikilla hyvin rajallisen ajan, mikä voi olla järjettömämpää kuin käyttää sitä tietokoneella leikkimiseen?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja j.helminen »
Tai täällä roikkumiseen?KunkkuJ kirjoitti:Kun tämä elämä kestää meillä kaikilla hyvin rajallisen ajan, mikä voi olla järjettömämpää kuin käyttää sitä tietokoneella leikkimiseen?
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No kerroppa, miten se on sinua kehittänyt? Mitä ilman olen jäänyt, kun olen tuijotellut pääasiassa vain tänne maalaismaisemaan?adele kirjoitti:Henkisessä kehittävyydessään pääkaupunkiseudulla räntäsateen katsominen ikkunasta, pimenevässä iltapäivässä hakkaa 100-0 saman toiminnan Luumäellä.
Viesti Kirjoittaja adele »
MItä? Sitä! Vain yksi puuttuu Luumäkeläiseltä ja sen mukana kaikki (SSD).KunkkuJ kirjoitti:Mitä ilman olen jäänyt, kun olen tuijotellut pääasiassa vain tänne maalaismaisemaan?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ei se ole hauskaa! Kun siellä ei näy mitään muuta kuin pimeää, ja toisinaan tulee mieleen, mitä siellä pimeydessä saattaa olla. Samaan tuloksee pääset, jos sammutat kaikki valot ja tuijotat seinää. Mutta talvisena kuutamoyönä se on satumaisen kaunis, kun kuu valaisee lumista maisemaa ja kaikki näyttää salaperäisen siniseltä ja on niin valoisaa, että voi nähdä vaikka miten kauashatey kirjoitti:Minäkin haluaisin katsella pimeään metsään ikkunasta.
Taitaa olla vielä niin epävarmaa tekniikkaa se SSD, ettei sellaista kannata yrittää tänne maalle hankkia. Todennäköisesti siitä olisi vain riesaa.adele kirjoitti: MItä? Sitä! Vain yksi puuttuu Luumäkeläiseltä ja sen mukana kaikki (SSD).
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Täällä se onnistuu. Kuhan et etupihalle mene, koska liiketunnistin laukaisee pihavalot. Toisaalta, jos kääntää sulakkeesta virran pois niin silloin sieltä kaukaisuudesta näkyy valopiste. Se on maantien valo, koska tuo risteys on valaistu. Ainahan voi olla takapihalla ja katsella sinne. Miksei mennä naapurin rakentamaan laavuun tuonne metsään. Siellä saa olla rauhassa ihmisiltä, mutta kaukaisuudesta saattaa kuulua rekan jyrinä kun se menee ylämäkeen. Rekkojahan ei mene kokoajan, joten ei pelkoa. Täällä löytyi heti halpa kämppä sinulle. Ei ole edes kallis kun hintaa katsastin.hatey kirjoitti:Minäkin haluaisin katsella pimeään metsään ikkunasta.
Luumäki on liian iso kaupunki minulle. Wikiedian mukaan siellä on yli 5000 ihmistä ja siinä on se 7000 liikaa. Ennemmin sitä katselisi vankilassa valkoista seinää kun istuisi keittiönpöydällä ja katsoisi helsinkiläistä kerrostalomaisemaa. Olisi mukavaa olla jossain majakanvartijana ja ei ketään häiriköimässä arkeani. Istuisi puisessa kiikkutuolissa ja kuuntelisi kuinka tuuli humisee. Kävisi tunnin välein katsomassa, että kaikki on kunnossa. Mikä unelmatyö.adele kirjoitti:Henkisessä kehittävyydessään pääkaupunkiseudulla räntäsateen katsominen ikkunasta, pimenevässä iltapäivässä hakkaa 100-0 saman toiminnan Luumäellä.
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Ai vaan yksi puuttuu jotenki mä oon käsittäny että oma eukkokin puuttuu, kova haku ainakin tuntus olevan päällä. Ei oo ilmeisesti vielä näkyny sopivaa ikkunan alla kuljeskelevan, toivotaan että sinne joku vaikka vahingossa eksyis. Eli jatka vaan ihmeessä sinne pimeeseen metsään tuijottelua, ettet vaan vahingossa missaaadele kirjoitti:MItä? Sitä! Vain yksi puuttuu Luumäkeläiseltä ja sen mukana kaikki (SSD).KunkkuJ kirjoitti:Mitä ilman olen jäänyt, kun olen tuijotellut pääasiassa vain tänne maalaismaisemaan?
Mistä sinä olet tuollaista saanut päähäsi? Heti aletaan kuvittelemaan vaikka mitä, kun yrittää olla naisväelle avuksi ja kohtelias.rodchop kirjoitti:... jotenki mä oon käsittäny että oma eukkokin puuttuu, kova haku ainakin tuntus olevan päällä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Niitä Kalun hyökkäyksiä WLANiisi.KunkkuJ kirjoitti:No kerroppa, miten se on sinua kehittänyt? Mitä ilman olen jäänyt, kun olen tuijotellut pääasiassa vain tänne maalaismaisemaan?
Viesti Kirjoittaja surffari »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Niele ylpeytesi. Kuten jo sanoin, tuollainen pikkuporvarillinen pikku maan pikku pääkaupunkilainen asenne vasta junttimaista onkin. Eri asia olisi, jos Helsinki olisi iso kaupunki ja Turku joku pahainen kauppala. Mutta kun Helsinki oli pahainen merirosvokylä silloin, kun Turku oli jo iso kaupunki, voi tällaiselle asenteelle ja mielipiteelle ainoastaan nauraa arrogantisti.rodchop kirjoitti:Siis itse Turussahan ei oo (ehkä) mitään vikaa mutta. Junttimaisinta mitä tiedän, on olla turkulainen![]()
Koska turku on junteissa & turkulaiset on juntteja
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Homppu sivistää ja lisäisin tähän vielä muutaman asian. On junttimaista olla lukematta Aku Ankkaa, koska se sivistää enemmän kuin yksikään kirjaston kirja. Aku Ankasta pitäisi oppia oikeinkirjoitusta, mutta ei tuo teksti ole minun päähäni jäänyt. Kuulemma äidinkielenopettajienliitto tai vastaava tarkastaa niissäkin tekstin.Citruuna kirjoitti:Todiste hompun sivistävästä vaikutuksesta: selvitin juuri itselleni googlen avulla, miten nauretaan arrogantisti.
Ei tainnu jäädä olan kohautukseenMaza kirjoitti:^ Junttimaista.
Junttimaista olisi myös provosoitua tästä ikiaikaisesta turkulaisten mollaamisesta, joten sivuutan sen ylimielisellä olankohautuksella.
Kaupungin koosta taikka valta asemasta en tainnut mitään mainita, tosin kuin turkulaisuudesta.Maza kirjoitti:Niele ylpeytesi. Kuten jo sanoin, tuollainen pikkuporvarillinen pikku maan pikku pääkaupunkilainen asenne vasta junttimaista onkin. Eri asia olisi, jos Helsinki olisi iso kaupunki ja Turku joku pahainen kauppala. Mutta kun Helsinki oli pahainen merirosvokylä silloin, kun Turku oli jo iso kaupunki, voi tällaiselle asenteelle ja mielipiteelle ainoastaan nauraa arrogantisti.rodchop kirjoitti:Siis itse Turussahan ei oo (ehkä) mitään vikaa mutta. Junttimaisinta mitä tiedän, on olla turkulainen![]()
Koska turku on junteissa & turkulaiset on juntteja
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Joo niin mäkin tunnen. Mutta tämähän ei liity mitenkään HelsinkiinTauvo kirjoitti:^ En kanssa ymmärrä mikä noista savosta muuttaneista uusvantaalaisista tekee helsinkiläisiä. Tunnen muutaman ties monenennenko polven helsinkiläisen ja myös he pitävät tuollaisia mamuja (maalta muuttaneita) ei toivottuina.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kävin just niistämässä puoli kiloa herneitä nenästä.rodchop kirjoitti:
Tosin en haluaisi olla: Turkulainen, espoolainen tai vantaalainen ! Tässä järjestyksessä.
& reilusti hymiöitä ettei joku tiukka pipo vedä hernettä nenään, jota tosin suuresti epäilen.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Niin hakkaakin…adele kirjoitti:Henkisessä kehittävyydessään pääkaupunkiseudulla räntäsateen katsominen ikkunasta, pimenevässä iltapäivässä hakkaa 100-0 saman toiminnan Luumäellä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »