TV-lupamaksu ehkä poistuu, mediamaksu pakolliseksi kaikille?
-
Re: Junttimaisinta mitä tiedät
Viesti Kirjoittaja Kain »

-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Koska halutaan säilyttää YLEn suojatyöpaikat.Kain kirjoitti:Ja miksi ihmeessä minun pitäisi maksaa jotakin YLE-veroa, vaikka en katso TV:tä.

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
+1 Teillä on hienot mielipiteet.hatey kirjoitti:Kyllä minä luulen että ihmiset katsoivat televisiota, todennäköisesti radiotakin kelpaisi kuunnella (Ei kaupallisilla kanavilla ole omia tolppia), jotkit jopa konserteissa kävisivät ja netistäkin jotkut voisivat jotain YLE taustaista vilkaista. Ei YLE ole pelkästään FST:n Strömssö ja TV 1:n lauantain aamulähetys, YLE on paljon enemmän. Ja jos ajattelisikin pelkkää telkkaria, niin on hyvä, että on ainakin yksi taho, josta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista, että kaikki ei ole pelkkää kaupallista páskaa kuten jotkut BB-kurat ja JIM-kanavan schaiba....
-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kai ne ovat tuonkin skenaarion itse miettineet läpi niissä kokouksissaan, ja tulleet siihen tulokseen, että ei kannata.Erño kirjoitti:Joku helevetin YLE-vero. Laittakaa ohjelmat kortin taakse säätämä! Huomaattepa vihdoin, ettei kukaan käytä YLE:n palveluja.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin, ahnehtivat paskiaiset.Thoth kirjoitti:Kai ne ovat tuonkin skenaarion itse miettineet läpi niissä kokouksissaan, ja tulleet siihen tulokseen, että ei kannata.Erño kirjoitti:Joku helevetin YLE-vero. Laittakaa ohjelmat kortin taakse säätämä! Huomaattepa vihdoin, ettei kukaan käytä YLE:n palveluja.
Mutta miksi meidän harvojen, jotka eivät siedä sitä TV:stä näytettävää visuaalista ulostetta, pitäisi myös maksaa? Nyt pitää kehitellä joku enkatsotelkkua.com. Vähän kuin se eroa kirkosta -homma.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-

-
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onko tietoa onko missään muualla maailmassa tällaista YLE-veroa? Sosialistinen Kokoomus puolue kiirehti ilmaisemaan tyytyväisyyttään yli 300 euron pienyrittäjille koituvasta lisälaskusta.
-
Loistavaa!mikaw_ kirjoitti:"Yllättäen" olen taas hateyn ja Tauvon kanssa täysin erimieltä YLE-verosta. .
Meillä olisi varmaan oikein mielenkiintoinen kapakki-ilta, jos samaan aikaan eksyisimme kaljalle....
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Tauvo kirjoitti:+1 Teillä on hienot mielipiteet.hatey kirjoitti:Kyllä minä luulen että ihmiset katsoivat televisiota, todennäköisesti radiotakin kelpaisi kuunnella (Ei kaupallisilla kanavilla ole omia tolppia), jotkit jopa konserteissa kävisivät ja netistäkin jotkut voisivat jotain YLE taustaista vilkaista. Ei YLE ole pelkästään FST:n Strömssö ja TV 1:n lauantain aamulähetys, YLE on paljon enemmän. Ja jos ajattelisikin pelkkää telkkaria, niin on hyvä, että on ainakin yksi taho, josta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista, että kaikki ei ole pelkkää kaupallista páskaa kuten jotkut BB-kurat ja JIM-kanavan schaiba....
+1 Erittäin hyvin sanottu. Hauskaa, että eniten tästä valittavat ne, jotka ovat ilman lupaa katsoneet (suurin osa valittajista) Nythän maksatte 8)
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Jos otetaan tämä ketju esimerkiksi. Tässä ketjussa eniten valittavat Erno, Kain ja Minä, jotka eivät ilmeisesti katso televisiota. Nythän maksetaan.waiski kirjoitti:Tauvo kirjoitti:+1 Teillä on hienot mielipiteet.hatey kirjoitti:Kyllä minä luulen että ihmiset katsoivat televisiota, todennäköisesti radiotakin kelpaisi kuunnella (Ei kaupallisilla kanavilla ole omia tolppia), jotkit jopa konserteissa kävisivät ja netistäkin jotkut voisivat jotain YLE taustaista vilkaista. Ei YLE ole pelkästään FST:n Strömssö ja TV 1:n lauantain aamulähetys, YLE on paljon enemmän. Ja jos ajattelisikin pelkkää telkkaria, niin on hyvä, että on ainakin yksi taho, josta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista, että kaikki ei ole pelkkää kaupallista páskaa kuten jotkut BB-kurat ja JIM-kanavan schaiba....
+1 Erittäin hyvin sanottu. Hauskaa, että eniten tästä valittavat ne, jotka ovat ilman lupaa katsoneet (suurin osa valittajista) Nythän maksatte 8)
waiski
-
Ja silloinkin jotain elokuvaa, jota ei tule YLE:n kanavalta?

-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Ja se on hyväThoth kirjoitti:Jos otetaan tämä ketju esimerkiksi. Tässä ketjussa eniten valittavat Erno, Kain ja Minä, jotka eivät ilmeisesti katso televisiota. Nythän maksetaan.waiski kirjoitti:Tauvo kirjoitti:+1 Teillä on hienot mielipiteet.hatey kirjoitti:Kyllä minä luulen että ihmiset katsoivat televisiota, todennäköisesti radiotakin kelpaisi kuunnella (Ei kaupallisilla kanavilla ole omia tolppia), jotkit jopa konserteissa kävisivät ja netistäkin jotkut voisivat jotain YLE taustaista vilkaista. Ei YLE ole pelkästään FST:n Strömssö ja TV 1:n lauantain aamulähetys, YLE on paljon enemmän. Ja jos ajattelisikin pelkkää telkkaria, niin on hyvä, että on ainakin yksi taho, josta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista, että kaikki ei ole pelkkää kaupallista páskaa kuten jotkut BB-kurat ja JIM-kanavan schaiba....
waiski
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Niin ja tietysti kaikki YLEn oma viihdetuotanto pitäisi lopettaa. Näistä kotikaduistakin kaikki maksavat

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »

-
-
-
Kyllä minä ymmärrän jos YLE haluaa lähettää ruotsinkielistä ohjelmaa. Kyllähän myös ruotsinkieliset maksavat showsta. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että ruotsinkielistä ohjelmaa lähettämään tarvitaan kokonainen yksi tv-kanava. Ruotsinkielinen-tv-ohjelma mahtuisi aivan hyvin sinne yhdelle TV-kanavalla. Sitä voisi tulla suhteessa ruotsinkielisten määrään maassamme, eli n. 1,5 h vuorokaudessa.Thoth kirjoitti:Flamebait: Puhumattakaan siitä, että näillä veroilla kustannetaan ruotsinkielinen tuotanto, esimerkiksi FST.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
darthmother kirjoitti:Mitenpä jos vaikka kuurosokea neliraajahalvauspotilas? tahi KunkkuJ hänkin joutuu tuon veron maksamaan?

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Se on kyllä totta. (Huomaatko, olen samaa mieltä?mikaw_ kirjoitti:Kyllä minä ymmärrän jos YLE haluaa lähettää ruotsinkielistä ohjelmaa. Kyllähän myös ruotsinkieliset maksavat showsta. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että ruotsinkielistä ohjelmaa lähettämään tarvitaan kokonainen yksi tv-kanava. Ruotsinkielinen-tv-ohjelma mahtuisi aivan hyvin sinne yhdelle TV-kanavalla. Sitä voisi tulla suhteessa ruotsinkielisten määrään maassamme, eli n. 1,5 h vuorokaudessa.Thoth kirjoitti:Flamebait: Puhumattakaan siitä, että näillä veroilla kustannetaan ruotsinkielinen tuotanto, esimerkiksi FST.
-
Maksathan veroja esm siitä että meillä on palolaitos ja sairaala ym, tuskin haluaisit niitäkään käyttää.....Erño kirjoitti:Niin, ahnehtivat paskiaiset.Thoth kirjoitti:Kai ne ovat tuonkin skenaarion itse miettineet läpi niissä kokouksissaan, ja tulleet siihen tulokseen, että ei kannata.Erño kirjoitti:Joku helevetin YLE-vero. Laittakaa ohjelmat kortin taakse säätämä! Huomaattepa vihdoin, ettei kukaan käytä YLE:n palveluja.
Mutta miksi meidän harvojen, jotka eivät siedä sitä TV:stä näytettävää visuaalista ulostetta, pitäisi myös maksaa? Nyt pitää kehitellä joku enkatsotelkkua.com. Vähän kuin se eroa kirkosta -homma.
-
Ette varmaan kuuntele koskaan radiotakaan?Thoth kirjoitti:Jos otetaan tämä ketju esimerkiksi. Tässä ketjussa eniten valittavat Erno, Kain ja Minä, jotka eivät ilmeisesti katso televisiota. Nythän maksetaan.waiski kirjoitti:Tauvo kirjoitti:+1 Teillä on hienot mielipiteet.hatey kirjoitti:Kyllä minä luulen että ihmiset katsoivat televisiota, todennäköisesti radiotakin kelpaisi kuunnella (Ei kaupallisilla kanavilla ole omia tolppia), jotkit jopa konserteissa kävisivät ja netistäkin jotkut voisivat jotain YLE taustaista vilkaista. Ei YLE ole pelkästään FST:n Strömssö ja TV 1:n lauantain aamulähetys, YLE on paljon enemmän. Ja jos ajattelisikin pelkkää telkkaria, niin on hyvä, että on ainakin yksi taho, josta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista, että kaikki ei ole pelkkää kaupallista páskaa kuten jotkut BB-kurat ja JIM-kanavan schaiba....
waiski
-
Niin ja perkala sentään, minäkin maksan pohjaanmaalla olevista katuvaloista ja tieverkosta, vaikka en koskaan siellä käy!mikaw_ kirjoitti:YLE:lle on säädetty laissa tarkoitus. Käsittääkseni siellä ei kuitenkaan lue mitään amerikkalaisten viihde tv-sarjojen ja elokuvien näyttämisestä. On täysin käsittämätöntä, että YLE ostaa veronmaksajien rahoilla viihdeohjelmia ja näyttää niitä väkisin kaikille. YLE:n rahoitus pitäisi tulla suoraan budjetista, ilman mitään erikoista verokikkailua ja YLE:llä pitäisi olla vain ja ainoastaan 1 TV-kanava ja yksi radio-kanava.
Niin ja tietysti kaikki YLEn oma viihdetuotanto pitäisi lopettaa. Näistä kotikaduistakin kaikki maksavat.

-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
http://gramdel.kapsi.fi/
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka