Mikä mahtaa olla pikanäppäin, millä saa vaihdettua Firefoxin aukiolevia ikkunoita? Eli vähän niinku ctrl+tab, mutta ikkunoille.
Netistä löysin cmd+' mutta jostain syystä se ei toimi. What is up?
Onko Safari ainoa selain missä toimii Airin sormieleet eli kahdella sormella saisi swiipattua edellisen ja seuraavan sivun. Olen PC:llä tottunut käyttämään Firefoxia ja tässä ei ainakaan toimi...
ukkelimies kirjoitti:Onko Safari ainoa selain missä toimii Airin sormieleet eli kahdella sormella saisi swiipattua edellisen ja seuraavan sivun. Olen PC:llä tottunut käyttämään Firefoxia ja tässä ei ainakaan toimi...
Olisiko Mac:ille saatavilla balancion tyylistä ohjelmaa? Olen kyllästynyt leikkimään excel taulukoilla, koska ne on liian rasittavia. Kyseessä olisi siis taloudenhallinta ihan itselleni. Kirjaamalla kuulemma saa säästöä aikaan ja erittäin tehokkaasti, koska näkee mitä menee selvästi. Enpä juuri ole ohjelmia löytänyt vaikka monenlaista olen etsinyt. Kuhan se on parempi kuin joku excell taulukko niin sillä pärjää. Voisihan tuollaisen vääntää accesillakin, mutta sekin menee sellaiseksi säätämiseksi.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:Olisiko Mac:ille saatavilla balancion tyylistä ohjelmaa? Olen kyllästynyt leikkimään excel taulukoilla, koska ne on liian rasittavia. Kyseessä olisi siis taloudenhallinta ihan itselleni. Kirjaamalla kuulemma saa säästöä aikaan ja erittäin tehokkaasti, koska näkee mitä menee selvästi. Enpä juuri ole ohjelmia löytänyt vaikka monenlaista olen etsinyt. Kuhan se on parempi kuin joku excell taulukko niin sillä pärjää. Voisihan tuollaisen vääntää accesillakin, mutta sekin menee sellaiseksi säätämiseksi.
M.P.T kirjoitti:Olisiko Mac:ille saatavilla balancion tyylistä ohjelmaa? Olen kyllästynyt leikkimään excel taulukoilla, koska ne on liian rasittavia. Kyseessä olisi siis taloudenhallinta ihan itselleni. Kirjaamalla kuulemma saa säästöä aikaan ja erittäin tehokkaasti, koska näkee mitä menee selvästi. Enpä juuri ole ohjelmia löytänyt vaikka monenlaista olen etsinyt. Kuhan se on parempi kuin joku excell taulukko niin sillä pärjää. Voisihan tuollaisen vääntää accesillakin, mutta sekin menee sellaiseksi säätämiseksi.
Kuvan perusteella näyttää hyvälle. Pitänee tarkastaa tuokin, koska ensivaikutelma on hyvä. Kiitoksia.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Moro! mites kun tolla imoviella tuon videoita iphonesta niin se ottaa lopusta aina äänen pois? eli jos pätkä on 30s niin ööni kuuluu vaan joku 10s mutta kun katon puhelimesta niin ääni toimii normaalisti. Toinen juttu kun tuon hd kamerasta tai iphonesta imovieen videoita niin mihin ne tallentuu ja missä muodossa?
iMac 27-inch 3,4ghz
MacBook Pro 13-inch 2,4Ghz
iPod video 30gb
iPhone 6+ 64gb
iPad 2 16gb wifi
Olen aivan uusi ompuissa, joten tämä lienee oikea paikka aloitella ohjelmaongelmilla:
Mulla on MacBookPro, jossa Mac OS X v 10.7.2. Iphoto ohjelma on reistaillu siitä asti, kun kytkin nokian luurin maciin. Ohjelma ei avaamisen jälkeen vastaa lainkaan, värillinen pyöreä kiekko pyörii näytössä ja ohjelma on aina lopetettava pakottamalla. Olen koittanut ohjelmiston uudelleen päivitystä ja ohjelman poistamista ja taas lisäämistä. Nämä eivät auta. Myöskään vaihtoehto ja cmd näppäinyhdistelmällä käynnistettäessä tehty korjaus ei korjaa ongelmaa.
Oisko muita vaihtoehtoja?
MacBookPro 13, 2.4 Ghz, Intel Core i5, Mac OS X 10.7.4
iPad 2, iOS 5.1.1
Andrew6866 kirjoitti:Moro! mites kun tolla imoviella tuon videoita iphonesta niin se ottaa lopusta aina äänen pois? eli jos pätkä on 30s niin ööni kuuluu vaan joku 10s mutta kun katon puhelimesta niin ääni toimii normaalisti. Toinen juttu kun tuon hd kamerasta tai iphonesta imovieen videoita niin mihin ne tallentuu ja missä muodossa?
iMovie kätkee ne jonnekkin jos tuot ne suoraan. Ite suosittelen, että siirrät ne johonkin kansioon, ja sieltä iMovieen, niin tiedät missä ne on.
iPhonen videot tallentuvat iPhoton/Aperturen kirjastoon. Sama pätee uskoakseni myös muihin kameroihin, siis still-kameroihin, jotka kuvaa myös videota.
Muista kameroista ne taitaa löytyä Movies/Elokuvat-kansiosta.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Domp kirjoitti:Olen aivan uusi ompuissa, joten tämä lienee oikea paikka aloitella ohjelmaongelmilla:
Mulla on MacBookPro, jossa Mac OS X v 10.7.2. Iphoto ohjelma on reistaillu siitä asti, kun kytkin nokian luurin maciin. Ohjelma ei avaamisen jälkeen vastaa lainkaan, värillinen pyöreä kiekko pyörii näytössä ja ohjelma on aina lopetettava pakottamalla. Olen koittanut ohjelmiston uudelleen päivitystä ja ohjelman poistamista ja taas lisäämistä. Nämä eivät auta. Myöskään vaihtoehto ja cmd näppäinyhdistelmällä käynnistettäessä tehty korjaus ei korjaa ongelmaa.
Vai onko se vain niin, että kylmästi iphoto roskakoriin ja storen kautta uusi?
MacBookPro 13, 2.4 Ghz, Intel Core i5, Mac OS X 10.7.4
iPad 2, iOS 5.1.1
Kokeile nyt vielä niin, että säädät Kuvansiirtäjässä, ettei sitä iPhotoa avata nokialaista kytkettäessä. Siirtelet kuvat talteen Kuvansiirtäjällä. Jos iPhoto toimii jatkossa, tiedät missä vika.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen