![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kyllähän nuo yskänlääkkeetkin toimivat. Vedätkö dextrometorfaania vai kodeiinia?Lare kirjoitti:Mulla on tiukempi coctail: Yskänlääkettä ja jääkylmää kossua pakastimesta.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Auts!!!darthmother kirjoitti:Muutenkin huonon ja pahantuulisen päivän päätteeksi kolautin 2 pulloa viiniä paskaksi portaikossa, join ruokajuomaksi raikasta vettä.
Eikä oo oluttakaan
Tuo onkin jänskää, mikä ennen oli lääke on tänään huume. Minullakin on kaapissa (tosin ajat sitten vanhentuneita) yksi purkki Opi-nimisiä tabletteja mahakipuun, olivat reseptivapaita aikoinaan, niissä on ooppiumia.Thoth kirjoitti:Kyllähän nuo yskänlääkkeetkin toimivat. Vedätkö dextrometorfaania vai kodeiinia?Lare kirjoitti:Mulla on tiukempi coctail: Yskänlääkettä ja jääkylmää kossua pakastimesta.
Vielä viime vuosisadalla niissä oli Suomessakin välillä heroiinia.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Eihän alkoholin nauttiminen ole välttämättä dokaamista, olen huomannut että rouva hywäkinhatey kirjoitti:Ei on ongelma, en vain juo. Dokaaminen ei on kivaa.
Jep.hatey kirjoitti:Tuo onkin jänskää, mikä ennen oli lääke on tänään huume. Minullakin on kaapissa (tosin ajat sitten vanhentuneita) yksi purkki Opi-nimisiä tabletteja mahakipuun, olivat reseptivapaita aikoinaan, niissä on ooppiumia.Thoth kirjoitti:Kyllähän nuo yskänlääkkeetkin toimivat. Vedätkö dextrometorfaania vai kodeiinia?Lare kirjoitti:Mulla on tiukempi coctail: Yskänlääkettä ja jääkylmää kossua pakastimesta.
Vielä viime vuosisadalla niissä oli Suomessakin välillä heroiinia.
Mun iPhonen Reminders-listalla on keskustassa käydessäni tsekata, löytyykö tuota kirjaa "Unileipää, kuolonvettä, spiidiä" jostain. En vain ole ehtinyt käydä siellä keskustassa silloin, kun kirjakaupat ovat auki.Vuonna 1936 Suomi – presidentti P. E. Svinhufvudin pieni tasavalta – nousi merkittävän maailmantilaston ylivertaiseksi ykköseksi, ohi Japanin. Seuraavat kaksi vuosikymmentä Suomessa kulutettiin heroiinia kansalaista kohti enemmän kuin missään muualla.
Pohjois-Euroopassa olimme suoranainen kummajainen: heroiinia kului moninkertaisesti enemmän kuin Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Islannissa – yhteensä.
Heroiinia oli tavallisten työssäkäyvien Virtasten lääkekaapeissa 1950-luvun alkuun asti – esimerkiksi suositussa Pulmo-yskänlääkkeessä.
Ei ihme, ettei mummi koskaan tästä puhunut. Eikä vaari. Heroiini oli vain hyvä lääke.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ei mitään väliä, kunhan siitä tulee känään.redhat kirjoitti:Tota mä oon fundeerannu, kun hamstrataan noita punaviinejä vuosikymmeniä. Joo maku paranee, mutta paraneeko se enää tietyn vuosikymmenen jälkeen?
Meinaatteko koskaan juoda niitä, vai vedättekö viimeisellä ehtoollisella kaikki kerralla? Entäs jos se 50 vuotta lepuutettu viini onkin pahaa? Pitääkö silloin uskotella itselle että "on tämä hyvää, 50 vuotta vanhan on pakko olla hyvää" ja ensimmäisen lasillisen jälkeen oksentaa?
Vuosikertaviinit voivat olla hyviä sijoituskohteita. Toisaalta tässä tapauksessa pitäisi olla ylimääräistä hieman enemmän ja jättää pullot valvottuihin olosuhteisiin yleisesti tunnetulle firmalle, jotta laatu voitaisiin taata.redhat kirjoitti:Meinaatteko koskaan juoda niitä, vai vedättekö viimeisellä ehtoollisella kaikki kerralla? Entäs jos se 50 vuotta lepuutettu viini onkin pahaa? Pitääkö silloin uskotella itselle että "on tämä hyvää, 50 vuotta vanhan on pakko olla hyvää" ja ensimmäisen lasillisen jälkeen oksentaa?
Miksi minä niitä joisin? En aio niitä myöskään myydä. Itseasiassa en aio tehdä niille/niillä mitään. Riittää kun joskus käyn viinikellarissa pyöräyttämässä niitä pulloja. Eihän postimerkkien keräilijätkään niillä postimerkeillään mitään tee.redhat kirjoitti:Tota mä oon fundeerannu, kun hamstrataan noita punaviinejä vuosikymmeniä. Joo maku paranee, mutta paraneeko se enää tietyn vuosikymmenen jälkeen?
Meinaatteko koskaan juoda niitä, vai vedättekö viimeisellä ehtoollisella kaikki kerralla? Entäs jos se 50 vuotta lepuutettu viini onkin pahaa? Pitääkö silloin uskotella itselle että "on tämä hyvää, 50 vuotta vanhan on pakko olla hyvää" ja ensimmäisen lasillisen jälkeen oksentaa?
En miekään tiedä, milloin tuo hertsikanrannan Sailor's menee kiinni, mutta aion tutkia asian. Puen juuri vaatteita kiinni.Peitsamo kirjoitti:Maik mäni täälläkinPaikallinen menee kiinni kahdelta, joten eipä sinnekään enää oikein kerkiä
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä vaatteet on ihan yliarvostettu juttu kotioloissa.Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
Anna niiden tuijottaa.Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
hmmm - mitähän katselemista sinussa on... Niin kun en tunne, niin tämä ihan viattomana kysymyksenä. Minusta ku alastomassa ihmisessä ei ole mitään näkemistä!Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
Taitaa tyttö tietää, että seinän takana olisi patukkaa tarjolla.Citruuna kirjoitti:hmmm - mitähän katselemista sinussa on...Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
Vaan me anarkistit heilutaan ympäri kämpää, heijarit heiluen. Muiden pitää vain sopeutua siihen.hatey kirjoitti:Minä olen myös kotioloissa aina siististi pukeutunut, muodollisuus ennenkaikkea.