Eihän sinulla edes ole kelloa. My Litle Pony -lehden Ponikerhon jäsenlahja halppis ajannäyttäjää ei katsota kelloksi.Mailia kirjoitti:Onpas ihan päivänkakkaran ruma kello. En maksaisi tuosta vitosta enempää. Omasta kellostani sentään pulitin kympin.Sleepperi kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/steph ... f-promolnk
Miehelle kello
-
Re: Miehelle kello
Viesti Kirjoittaja hatey »
Syy: Lainaus kuntoon
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Se kympin kello:hatey kirjoitti:Eihän sinulla edes ole kelloa. My Litle Pony -lehden Ponikerhon jäsenlahja halppis ajannäyttäjää ei katsota kelloksi.Mailia kirjoitti:Onpas ihan päivänkakkaran ruma kello. En maksaisi tuosta vitosta enempää. Omasta kellostani sentään pulitin kympin.Sleepperi kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/steph ... f-promolnk
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
On minulla ihan egeni Casio. Se on musta, jossa valkoinen kellotaulu, jossa selkeät sans serifillä väännetyt numerot ja mustat viisarit. Se on kaikki mitä siinä tarvitsee.hatey kirjoitti:Eihän sinulla edes ole kelloa. My Litle Pony -lehden Ponikerhon jäsenlahja halppis ajannäyttäjää ei katsota kelloksi.Mailia kirjoitti:Onpas ihan päivänkakkaran ruma kello. En maksaisi tuosta vitosta enempää. Omasta kellostani sentään pulitin kympin.Sleepperi kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/steph ... f-promolnk
-
Viesti Kirjoittaja tiburon »
Varmaan niitä kuuluisia rantarolexeja?Salamijakk kirjoitti:MIten tuosta näkee kellon ajan, mikä on käsittääkseni kellon tärkein tehtävä? On siinä pikkuisia mekaanisia tauluja kerrakseen, tosin en ymmärrä mitä varten.Sleepperi kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/steph ... f-promolnk
Ennakoiko tämä uutta Nokian Windows älykännyä?
Mutta oma mielipiteeni on tästä kellosta, maksakoon kello mitä tahansa, niin kello on todella ruma, rantojen miehilläkin olen nähnyt kauniimpia kelloja.
-
Hävisin rannekellolle
Viesti Kirjoittaja ER »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Joo, ei mulla muuta asiaa ole.
-
Re: Hävisin rannekellolle
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ER »
-
Sinänsä ymmärrän tuskasi. Viimeksi herätyskelloradiota hankkiessani palautin muistaakseni kaksi kappaletta kauppaan käyttöliittymän paskuuden vuoksi.ER kirjoitti:No homma oli ihan selvin päin harkittu, lukuunottamatta sitä atomikellosynkkamannervirhettä. Mutta käyttökelvoton käyttöliittymä oli yllätys muuten kai ihan toimivassa kellossa.
-
Rannekellolasi on varmaan ollut sama insinörtti suunnittelija kuin ensimmäisen yksinlennon huumassa itselleni palkinnoksi aikoinaan ostamassani Citzen WR100 Nawihawk Blue Angels -kellossa. Joskus osasin tuota operoida, mutta en enää. Tuonkin käyttämiseen tarvinnee käydä vähintään 40 opintoviikkoa kestävä kurssi. Ei jaksa enää. Nykyään tuo käy omaa aikaansa piirongin laatikossa....ER kirjoitti:......
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ER »

-
Puhelin on puhelin, en käytä puhelimessa mitään aspseja. Tosin en käytä rannekelloakaan.Thoth kirjoitti:Mitä tuollaisella tekee, kun iPhoneen voi aina ladata tarvitsemansa appsin?
-
Viesti Kirjoittaja ER »
Huhujen mukaan kaikilla ei ole iFööniä. Ja vaikka sen saisikin jeesusteipillä ranteeseen, niin epäilen käytettävyyttä.Thoth kirjoitti:Mitä tuollaisella tekee, kun iPhoneen voi aina ladata tarvitsemansa appsin?
-

-
Viesti Kirjoittaja ER »
Monimutkainen ei ole automaattisesti käyttökelvoton.Thoth kirjoitti:Noista nyt näkee jo päältäpäin, että ovat aika monimutkaisia härveleitä.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Jengi luulee olevansa niin kovia seikkailijoita, että rannekello on pakollinen väline.ER kirjoitti:Monimutkainen ei ole automaattisesti käyttökelvoton.Thoth kirjoitti:Noista nyt näkee jo päältäpäin, että ovat aika monimutkaisia härveleitä.

-
Työpaikkani on sellainen seikkailu, että siellä rannekello on hyvä ja tarpeellinen.Thoth kirjoitti:Jengi luulee olevansa niin kovia seikkailijoita, että rannekello on pakollinen väline.ER kirjoitti:Monimutkainen ei ole automaattisesti käyttökelvoton.Thoth kirjoitti:Noista nyt näkee jo päältäpäin, että ovat aika monimutkaisia härveleitä.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
ja toinen huono puoli on se, että mulle tuli helevetinmoinen kutina ranteeseen kellon remmistä > raavin ranteen verille. Ei enää kelloa mun ranteeseenM.P.T kirjoitti:Noissa rannekelloissa on yksi huono puoli. Ne eivät kestä ja lasit naarmuuntuu vaikka pitäisi olla naarmuuntumatonta. Hihnat katkeavat pelkästä hien vaikutuksesta vaikka puhdistat rannekkeen. Pitää varmaan joskus tilata noita muutaman euron digitaalikelloja ja jos ne kestävät edes vuoden niin ovat haukkuneet hintansa. Ovathan nuo hienoja, mutta minun ranteessa ne eivät kestä normaalia arkea. Kaikki suunnitellaan jollekkin toimistorotalle joka ei koskaan edes hikoile tai hikoilevat hienosto kuntokeskuksessa ja rannekello on silloin pukukaapissa.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja ER »
Myönnetään, rannekellon käyttäminen on niin machoa että sukat pyörivät jaloissa.Thoth kirjoitti:Jengi luulee olevansa niin kovia seikkailijoita, että rannekello on pakollinen väline.
-
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Ilman rannekelloa on vaikea olla, kun siihen on tottunut. Pisin aika ilman kelloa ranteessa on yö. Muuten se on aina kodin ulkopuolelle poistuessani ranteessa. Jos sitä ei ole niin silloin tuntuu siltä, että olen jotenkin hukassa maailman merillä ja oikea suuntima on mahdotonta löytää.M.P.T kirjoitti:Työpaikkani on sellainen seikkailu, että siellä rannekello on hyvä ja tarpeellinen.Thoth kirjoitti:
Jengi luulee olevansa niin kovia seikkailijoita, että rannekello on pakollinen väline.
Citruuna, minä käytän teräsranneketta. Sen voi pestä, kun se likaantuu eikä se hierrä puhtauden vuoksi likaisen nahkarannekkeen tavoin.
-
Mistä saa noin upean kellon? Tuo sopisi minun yöpöydälleni muiden kellojen lisäksi.Thoth kirjoitti:Se kympin kello:hatey kirjoitti:Eihän sinulla edes ole kelloa. My Litle Pony -lehden Ponikerhon jäsenlahja halppis ajannäyttäjää ei katsota kelloksi.
Itselläni ei ole muutamaan vuoteen ollut rannekelloa. Nyt alkaa jo siihen tottumaan, mutta aikaa silti on hankalaa katsoa kun sitä ei ranteessa ole. Vanhassa loruksessa on näytössä syvä naarmu ja patterit on loppu. Pitänee varmaan ostaa muutama silikooninen halppis romukello, että voi vaihdella vuosittain.Mikael K. kirjoitti:Ilman rannekelloa on vaikea olla, kun siihen on tottunut. Pisin aika ilman kelloa ranteessa on yö. Muuten se on aina kodin ulkopuolelle poistuessani ranteessa. Jos sitä ei ole niin silloin tuntuu siltä, että olen jotenkin hukassa maailman merillä ja oikea suuntima on mahdotonta löytää..
-
En minä tiedä, mistä tuollaisia saa. En myöskään muista, että tuollaista olisin joskus lähettänyt. WTF.M.P.T kirjoitti:Mistä saa noin upean kellon? Tuo sopisi minun yöpöydälleni muiden kellojen lisäksi.Thoth kirjoitti:Se kympin kello:hatey kirjoitti:Eihän sinulla edes ole kelloa. My Litle Pony -lehden Ponikerhon jäsenlahja halppis ajannäyttäjää ei katsota kelloksi.

-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Mutta teräsrannekkeessa ihokarvat menevät osien väliin ja katkeilevat. Se ei tunnu kivalta. Mulla on kellolle vain yksi vaatimus: siinä pitää olla valo, että yöllä näkee lukea paljonko se on.Mikael K. kirjoitti:Citruuna, minä käytän teräsranneketta. Sen voi pestä, kun se likaantuu eikä se hierrä puhtauden vuoksi likaisen nahkarannekkeen tavoin.
/V
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka