Kun yrittää katsoa tallennetta tulee ilmoitus että tallenteiden katsomiseen tarvitaan VLC plugini ja saat sen täältä jne ihan kuin VLC / VLC-pluginia ei olisi asennettu.
Siis ajallisesti jokainen kone ja selain on mennyt eri aikaan epäkuntoon, eli kyse ei ole käyttis / firefox jne päivityksestä mikä olisi rikkonut tuon. Ensin firefox (koska sitä käytän eniten) sitten Crome kun siirryin käyttämään sitä jne. Kohta loppuu selaimet OSX:stä...
Korjaamiseen olen yrittänyt seuraavia: Asentaa uudempaa selainversiot kun päivityksiä on tullut. Samoin vanhempia selainversioita olen asentanut. Poistaa vanha selain ja asentaa uudelleen. Poistaa .plist:it sekä Firefoxilta että VLC:ltä ja pluginilta. Asennella eri versioita Pluginista ja VLC:stä. Millään näillä ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta. Toimii niissä selaimissa mistä vielä ei ole mennyt rikki, ei toimi niissä missä on. Olen myös yrittänyt poistella historiatietoja jne selaimesta sekä kaikki lisäosat jos joku haittaisi toimintaa, sekä korjailla oikeuksia...
Niin ja Firefoxia ajelen 32 bittisenä koska muuten ei VLC-plugin toimikaan...
Olisiko jollain jotain ideoita mitä vielä voi yrittää, vai onko nyt jo viimeisen keinon aika: Asentaa koko käyttis uudestaan.