Kansallinen suruliputuspäivä, koska kevät (en tarkoita sitä täällä kirjoittavaa nimimerkkiä) on ihan perceestä. Huomenna lyön vasaralla jokaista ihmistä naamaan joka tulee minusta näköetäisyydelle, ja jos joku minulle huomenna aikoo sanoa jotain, lyön toisen kerran keskelle naamaansa vasaralla. Lopuksi ajan 5 kertaa autolla yli.Citruuna kirjoitti:.....huomenna on talvi(yäk mikä sana)päivänseisaus, ja siitä alkaa kevät!
Vuodatustopic 2
-
hatey
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Oletpa sinä väkivaltainenhatey kirjoitti:Kansallinen suruliputuspäivä, koska kevät (en tarkoita sitä täällä kirjoittavaa nimimerkkiä) on ihan perceestä. Huomenna lyön vasaralla jokaista ihmistä naamaan joka tulee minusta näköetäisyydelle, ja jos joku minulle huomenna aikoo sanoa jotain, lyön toisen kerran keskelle naamaansa vasaralla. Lopuksi ajan 5 kertaa autolla yli.Citruuna kirjoitti:.....huomenna on talvi(yäk mikä sana)päivänseisaus, ja siitä alkaa kevät!
Minä keksin ratkaisun ongelmaani: kaihtimet alas, niin ei tarvi tuijotella ulos värittömyyteen ja voi kuvitella että ulkona on kaunista ja vihreää ja lämmintä ja lintujen viserrystä ja ihanaa.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tässä oli selvästi joulun paras lahja, KiitosAnniel kirjoitti:Pus!M.P.T kirjoitti:Aivan. Annielilla on asennetta ja kohta päitä tippuu, jos ei olla kiltisti. "Ei itkeä saa, Ei spämmätä saa, Anniel voi tulla ikkunan taa" sitten heilahtaa katanaSiinä sitten saa miettiä kumpi tulee ikkunaan taakse. Amanita vai Anniel. Se ratkaisee tuleeko kaulimesta vai katanasta.
-
Citruuna
Jos ei huomenna tapahdu, niin minäkin hommaan katanan ja menen vähän neuvo(ttele)maan aikatauluista!
Ihan puuceestä koko itella, pyrin välttämään koko oksettavan firman palveluja
-
hatey
En suinkaan. Olen empaattinen ja hellyttävä.Citruuna kirjoitti: Oletpa sinä väkivaltainen.......
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
hatey
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei ole. Kun olin kävelemässä kirkolta kotiapäin niin olin lentää persuksilleni tuon valkoisen töhnän takia.hatey kirjoitti:^Tuohan on hehkutus.
-
hatey
Pulkkamäki onkin kivaa, eli hehkutusta.tuomaril kirjoitti:Ei ole. Kun olin kävelemässä kirkolta kotiapäin niin olin lentää persuksilleni tuon valkoisen töhnän takia.hatey kirjoitti:^Tuohan on hehkutus.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Rohkenen epäillä.M.P.T kirjoitti:Siinä sitten saa miettiä kumpi tulee ikkunaan taakse. Amanita vai Anniel.
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mitäs jos sinne ilmestyykin Kunkku?Lare kirjoitti:Rohkenen epäillä.M.P.T kirjoitti:Siinä sitten saa miettiä kumpi tulee ikkunaan taakse. Amanita vai Anniel.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
tosikko kirjoitti:Mitäs jos sinne ilmestyykin Kunkku?Lare kirjoitti:Rohkenen epäillä.M.P.T kirjoitti:Siinä sitten saa miettiä kumpi tulee ikkunaan taakse. Amanita vai Anniel.
-
Citruuna
-
hatey
Mitäs pahaa lomassa on? Olen ymmärtänyt, että työväenluokkaan kuuluvat odottavat lomia? Siloin heidän ei kuulemma tarvitse mennä töihin.Citruuna kirjoitti:Jouluoma! Muutamilla alkoi tänään 1,5 kk loma![]()
-
Citruuna
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Näin sen vuoksi, että työväenluokka on tyhmissä töissä. Ylempi luokka nauttii siitä, että saa olla töissä.hatey kirjoitti:Mitäs pahaa lomassa on? Olen ymmärtänyt, että työväenluokkaan kuuluvat odottavat lomia? Siloin heidän ei kuulemma tarvitse mennä töihin.Citruuna kirjoitti:Jouluoma! Muutamilla alkoi tänään 1,5 kk loma![]()
-
Citruuna
KunkkuJ kirjoitti:Loma on etu, jolla yritetään pitää elämässään epäonnistuneet ihmiset tyytyväisinä ja nöyrinä.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Siis työelämässään epäonnistuneet raakileet?KunkkuJ kirjoitti:Loma on etu, jolla yritetään pitää elämässään epäonnistuneet ihmiset tyytyväisinä ja nöyrinä…
-
hatey
Minä nautin siitä, että muut ovat töissä.Thoth kirjoitti:Näin sen vuoksi, että työväenluokka on tyhmissä töissä. Ylempi luokka nauttii siitä, että saa olla töissä.hatey kirjoitti:Mitäs pahaa lomassa on? Olen ymmärtänyt, että työväenluokkaan kuuluvat odottavat lomia? Siloin heidän ei kuulemma tarvitse mennä töihin.Citruuna kirjoitti:Jouluoma! Muutamilla alkoi tänään 1,5 kk loma![]()
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tää on ihan jees. Siinä on asennetta.Anniel kirjoitti:Juu 8) Saavat nuo pojat itse järjestää arvontansa, minen enää juokse tän asian tiimoilta.Citruuna kirjoitti:Tosinainen valitsee itse oman avatarkuvansa eikä kuuntele muiden kitinöitä!Anniel kirjoitti:Naaargh! Koittakaa päättää!![]()
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Voi juma. Enää puolivuotta, niin alkaa päivät lyhenee 8)Citruuna kirjoitti:Mutta huomenna on talvi(yäk mikä sana)päivänseisaus, ja siitä alkaa kevät!
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Vuodatuksen aihe jos mikä!jjpeltola kirjoitti:Voi juma. Enää puolivuotta, niin alkaa päivät lyhenee 8)
Laskeutuvaa konetta odottelen: äsken oli muutaman minuutin myöhässä - yhtäkkiä puoli tuntia enemmän...
Saa nähdä joutuuko kiskaisemaan toisen espresson.
-
Thoth
Tänäänkin on koko päivän ollut mieleni taustalla muistilappu, että osta huomiseksi junalippu. Mielestäni on paljon helpompaa kävellä tiskille ja ostaa lippu kuin alkaa painella jonkun huonosti tehdyn formin nappuloita. Huomenna kuitenkin voi olla ruuhkaa ja tästä syystä olen yrittänyt koko päivän muistaa käydä ostamassa lipun. No, juuri äsken sitten tein ponnistuksen ja menin VR:n sivuille. Näppäilin vaivalloisesti lähtöasemaksi Helsingin ja pääteasemaksi Kouvolan, ja säädin päivää ja lähtöaikaa sillä tavalla, että saisin ehkä joitain illalla lähteviä junia näkyviin.
"Verkkokauppa on osittain suljettu kello 23.30 jälkeen ylläpitotöiden vuoksi ja avautuu taas kello 06.00." eikä sieltä saa varattua mitään junia.
-
Thoth
Päivät alkavat kyllä pidentyä, mutta valitettavasti talvi on vasta alkamassa.Citruuna kirjoitti:.....huomenna on talvi(yäk mikä sana)päivänseisaus, ja siitä alkaa kevät!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka