Mikä susta tulee isona?Erño kirjoitti:Itse lintsasin tänään syyslukukauden viimeisen koulupäivän.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mikä susta tulee isona?Erño kirjoitti:Itse lintsasin tänään syyslukukauden viimeisen koulupäivän.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mähän oon jo iso ja jotain. Mutta tulee vielä vaikka mitä. Toivottavasti täyspäiväinen pyjamapainiope.tosikko kirjoitti:Mikä susta tulee isona?Erño kirjoitti:Itse lintsasin tänään syyslukukauden viimeisen koulupäivän.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
paholainen, mene hehkuttamaan Amerikka-ketjuun. Jotain rajaa tuohon hehkuttamiseen, tämä palsta on kuitenkin Suomessa.amanita kirjoitti:Pakko hehkuttaa näitä jenkkejä, aamulenkillä lähes jokainen tervehti, jopa poliisiautosta vilkutettiin iloisesti. Hyvälle tuulellehan tuommoisesta tulee, jos ei muutoin semmoisella päällä vielä olisikaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tunnen monta poliisia, jotka vilkuttelevat nuorille, kauniille naisille...amanita kirjoitti:Pakko hehkuttaa näitä jenkkejä, aamulenkillä lähes jokainen tervehti, jopa poliisiautosta vilkutettiin iloisesti. Hyvälle tuulellehan tuommoisesta tulee, jos ei muutoin semmoisella päällä vielä olisikaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minäkin vilkuttelen, vaikken ole poliisi. Ainakin sellaisille turkulaisneidoille, joilla on kauniit silmät.arttula kirjoitti: Tunnen monta poliisia, jotka vilkuttelevat nuorille, kauniille naisille...
Minä olen erittäin tyytyväinen suomalainen, joka toteaa ilahtuneena lomareissuillaan muiden maiden positiivisia seikkoja.Thoth kirjoitti:paholainen, mene hehkuttamaan Amerikka-ketjuun. Jotain rajaa tuohon hehkuttamiseen, tämä palsta on kuitenkin Suomessa.amanita kirjoitti:Pakko hehkuttaa näitä jenkkejä, aamulenkillä lähes jokainen tervehti, jopa poliisiautosta vilkutettiin iloisesti. Hyvälle tuulellehan tuommoisesta tulee, jos ei muutoin semmoisella päällä vielä olisikaan.
t. Tyytymätön suomalainen
En usko. Olen nähnyt sinut livenä.amanita kirjoitti: Arttulalle: Joo mutta kun minä oon jo täti-ikäinen, ihan nätti kylläkin... 8)
Miehän tässä voin vielä hehkuttaa tuommoista kommenttiakin, kehotan kuitenkin realistina Arttulaa käymään varmuuden vuoksi silmälääkärissä.arttula kirjoitti:En usko. Olen nähnyt sinut livenä.amanita kirjoitti: Arttulalle: Joo mutta kun minä oon jo täti-ikäinen, ihan nätti kylläkin... 8)
Silmäni on leikattu, ja hyviksi todetut. 8)amanita kirjoitti:Miehän tässä voin vielä hehkuttaa tuommoista kommenttiakin, kehotan kuitenkin realistina Arttulaa käymään varmuuden vuoksi silmälääkärissä.arttula kirjoitti:En usko. Olen nähnyt sinut livenä.amanita kirjoitti: Arttulalle: Joo mutta kun minä oon jo täti-ikäinen, ihan nätti kylläkin... 8)
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Heitäs nopeasti linkki missä ton voi testata... taikkavaikka hakusana.arttula kirjoitti:(...) ja nopeudet ovat luokkaa 4-6 Mb/s.![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
"speedtest" googleen.vinouma kirjoitti:Heitäs nopeasti linkki missä ton voi testata... taikkavaikka hakusana.arttula kirjoitti:(...) ja nopeudet ovat luokkaa 4-6 Mb/s.![]()
![]()
/V
Tänks.Erño kirjoitti:"speedtest" googleen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Riippuu siitä, mistä nopeudesta maksaa.vinouma kirjoitti:6,8 / 0,87 tuli tulokseksi. Hyvä vai huono?![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jos maksaa…hatey kirjoitti:Riippuu siitä, mistä nopeudesta maksaa.vinouma kirjoitti:6,8 / 0,87 tuli tulokseksi. Hyvä vai huono?![]()
/V
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Luin vähän väärin eka, kun katsoin että tuossa lukee täyspäinen.Erño kirjoitti:Toivottavasti täyspäiväinen pyjamapainiope.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös sossu sitten maksa, tai naapuri? Kai sen joku maksaa?Kain kirjoitti:Jos maksaa…hatey kirjoitti:Riippuu siitä, mistä nopeudesta maksaa.vinouma kirjoitti:6,8 / 0,87 tuli tulokseksi. Hyvä vai huono?![]()
/V
Kahdeksan megan yhteys meillä taitaa olla...hatey kirjoitti:Riippuu siitä, mistä nopeudesta maksaa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Luin (ihan oikeasti) että "Kohta menee kunkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua..."arttula kirjoitti:Kohta menee kinkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua...
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hehee....Macco kirjoitti:Luin (ihan oikeasti) että "Kohta menee kunkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua..."arttula kirjoitti:Kohta menee kinkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua...
Yök ! Ei siitä voi mitenkään saada aikaan herkullista tuoksua.tuomaril kirjoitti:Hehee....Macco kirjoitti:Luin (ihan oikeasti) että "Kohta menee kunkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua..."arttula kirjoitti:Kohta menee kinkku uuniin. Sitten petiin odottelemaan herkullista tuoksua...![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »