Mistäs sinä sen tiedät?arttula kirjoitti: Yök ! Ei siitä voi mitenkään saada aikaan herkullista tuoksua.![]()

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mistäs sinä sen tiedät?arttula kirjoitti: Yök ! Ei siitä voi mitenkään saada aikaan herkullista tuoksua.![]()
Viesti Kirjoittaja iDock »
...joka on ollu täällä jo 17 päivästä asti...tuomaril kirjoitti:LOMA!!! 8)
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Onko langaton vai?arttula kirjoitti:Sain uuden harava-antennin katolle. Kyllä tätä kelpaa nyt käytellä.![]()
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Moiomenamyyrä kirjoitti:Takaisin Hompussa![]()
Hei taas kaikki
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Katos, App13 on palannut.omenamyyrä kirjoitti:Takaisin Hompussa![]()
Hei taas kaikki
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Please, it's app13Tauvo kirjoitti:Katos, App13 on palannut.omenamyyrä kirjoitti:Takaisin Hompussa![]()
Hei taas kaikki
Toistaiseksi vakaa. Suuntaukseen sain hieman apua. Kiitos asiaankuuluvale henkilölle toimittamistaan salaisista tiedoista. Bandrichin reitittimellä mennään. Dovadoa en ole vielä kokeillut, mutta tämäkin riittää hyvin.KunkkuJ kirjoitti:^^Oho. Pysyykö yhteys miten vakaana? Oliko se antennin suuntaus heti selvä? Mikä reititin käytössä?
Juu, Saunalahden liittymä, jonka vihdoin olen saanut (ilmeisesti) toimimaan kunnolla.Hieno kirjoitti: Onko langaton vai?
Asensitko joulukuuseen sähkökynttilät, vai mitä?arttula kirjoitti:Selvisin sittenkin hengissä eilisestä !
En vaan söin itseni joulupöydästä niin ähkyyn, että olin varma, että kuolen. En kuollutkaan !KunkkuJ kirjoitti:Asensitko joulukuuseen sähkökynttilät, vai mitä?arttula kirjoitti:Selvisin sittenkin hengissä eilisestä !
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mun mielestä on jotenkin mautonta syödä "joulupöydästä" ennen joulua. Jouluruoka nyt on kuitenkin ainakin mulle tärkeempi kuin vaikka lahjat, ja lahjojakaan ei availla ennen jouluaattoa. Se on sellaista keittiössä lattialle paskantamista. Joulun ruuat korkataan jouluaattona joulusaunan jälkeen kun on kuusi laitettu yms. Ihan tapapuolen reiästä tollanen etukäteis kaikki mulle nyt heti mässäily. pah.arttula kirjoitti:En vaan söin itseni joulupöydästä niin ähkyyn, että olin varma, että kuolen. En kuollutkaan !KunkkuJ kirjoitti:Asensitko joulukuuseen sähkökynttilät, vai mitä?arttula kirjoitti:Selvisin sittenkin hengissä eilisestä !
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuvia olen npsinut ihan mahtivauhdilla, mutta ne ovat vain kameran ominaisuuksien testaamisia. Huomasin mm., että liikkuvan kuvan asetus pitääkin olla muuta kuin se 1080i, jotta näkyy tässä MBP:ssa. Olisi mättänyt aika paljon, jos olisin ehtinyt kuvata kivoja juttuja, joita ei sitten näkisi kuin kamerassa. Liitän tänne jokusen "oikean" kuvan, kunhan semmoinen tuohon kapineeseen ilmaantuu.KunkkuJ kirjoitti:^ Entäs ne kuvat? Vai meneekö se aika kameraa ihastellessa niin, ettei ehdi kuvaamaan? Jos kuvaaminen tuntuu hankalalta, älä huoli. Kun palaat kotiin, minä tulen mielelläni neuvomaan, ihan silla kädestä pitäen. 8)
No minä ajattelin, että jos aluksi siinä lämmittelyvaiheessa... Mutta kyllä se minulla passaa, että jätetään se käsikädessä-vaihe väliin ja etsitään heti joku lämpimämpi paikka...amanita kirjoitti:Kättäsi voit minun puolestani pitää ihan missä vain, vaan et minun kädessäni. Pah!
Meillä oli joulu jo eilen, joten syöminen oli ihan sallittua - joskaan ei kovin viisas teko näin jälkikäteen ajatellen.Jamac kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin mautonta syödä "joulupöydästä" ennen joulua. Jouluruoka nyt on kuitenkin ainakin mulle tärkeempi kuin vaikka lahjat, ja lahjojakaan ei availla ennen jouluaattoa. Se on sellaista keittiössä lattialle paskantamista. Joulun ruuat korkataan jouluaattona joulusaunan jälkeen kun on kuusi laitettu yms. Ihan tapapuolen reiästä tollanen etukäteis kaikki mulle nyt heti mässäily. pah.arttula kirjoitti:En vaan söin itseni joulupöydästä niin ähkyyn, että olin varma, että kuolen. En kuollutkaan !KunkkuJ kirjoitti:Asensitko joulukuuseen sähkökynttilät, vai mitä?arttula kirjoitti:Selvisin sittenkin hengissä eilisestä !
Olen minä vieläkin kotona !KunkkuJ kirjoitti:^ Miksi et suoraan kerro, että sait eilen olla kotona, mutta koko joulu menee siellä suljetulla lukkojen takana?