Mopoautoja ei saa enää myydä eikä käyttää tässä maassa! Siis sitten kun minä saan hallita tätä maatavinouma kirjoitti:Mä ostan piruuttani mopoauton ja tuun Hateyn kulmille pyörimään - hähää!![]()
/V

Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mopoautoja ei saa enää myydä eikä käyttää tässä maassa! Siis sitten kun minä saan hallita tätä maatavinouma kirjoitti:Mä ostan piruuttani mopoauton ja tuun Hateyn kulmille pyörimään - hähää!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai, asutkin taksitolpalla.vinouma kirjoitti:Sä oot kyllä paljon enemmän pihalla kuin mä kuvittelin. Et ole tosissas, ethän?Tauvo kirjoitti:Tai käytä taksia, sehän eroaa todella paljon ykstyisautoilusta. Siinä taksi joutuu ensin kuormittamaan luontoa ajaessaan sinun luokse...![]()
/V
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tuossa on vinha logiikka. Oma auto ei ajele edestakasin, se menee vain sinne minne minäkin. Taksihan tosiaan rulla toiseen suuntaan tyhjänä, ilman hyötyä.vinouma kirjoitti:Sä oot kyllä paljon enemmän pihalla kuin mä kuvittelin. Et ole tosissas, ethän?Tauvo kirjoitti:Tai käytä taksia, sehän eroaa todella paljon ykstyisautoilusta. Siinä taksi joutuu ensin kuormittamaan luontoa ajaessaan sinun luokse...![]()
/V
Sitten olisi uutisissa juttu, että mopoauto on löydetty kansainvälisen avaruusaseman kylkeen uponneena, epäillään että se on potkittu maasta käsin sinne. Mopoauton sisältä löytyi hämmentynyt rastafari.vinouma kirjoitti:Mä ostan piruuttani mopoauton ja tuun Hateyn kulmille pyörimään - hähää!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Hei, tuossa on logiikka niin paholainen kaukana! Siis, kun ajelee taksilla niin riittää yksi auto. Sitten kun jokainen taksilla ajelija omistaa oman auton, niin voi sitä luonnonvarojen tuhlausta. Jotkut edestakaiset matkat eivät tuossa vaakakupissa paljon paina. Sitäpaitsi taksilla suhailu tulee halvemmaksi...hatey kirjoitti:Tuossa on vinha logiikka. Oma auto ei ajele edestakasin, se menee vain sinne minne minäkin. Taksihan tosiaan rulla toiseen suuntaan tyhjänä, ilman hyötyä.
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Täh, asutko Kunkun kaa?Citruuna kirjoitti:luultaasti murhan! Miksi minunlaiseni fiksu ihminen asuu raivostuttavan tyhmän taukin idiootin kanssa?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Joko se Kunkku ehätt sinunkin luokse!Citruuna kirjoitti:luultaasti murhan! Miksi minunlaiseni fiksu ihminen asuu raivostuttavan tyhmän taukin idiootin kanssa?
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hei en se minä ollut! Tilanne syntyi todennäköisesti siitä, kun Sitruuna alkoi vertaamaan nykyistä mörökölliä minuun ja tajusi, miten hölmön valinnan on tehnyt.Kain kirjoitti:Joko se Kunkku ehätt sinunkin luokse!Citruuna kirjoitti:luultaasti murhan! Miksi minunlaiseni fiksu ihminen asuu raivostuttavan tyhmän taukin idiootin kanssa?
Ja vieläpä asumaan?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Odottele pari päivää, niin se on taas se ihana...Citruuna kirjoitti:luultaasti murhan! Miksi minunlaiseni fiksu ihminen asuu raivostuttavan tyhmän taukin idiootin kanssa?
Viesti Kirjoittaja redhat »
Oikein!kusti50 kirjoitti:Sandels ja Jaloviinaa
Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.vinouma kirjoitti:Hei, tuossa on logiikka niin paholainen kaukana! Siis, kun ajelee taksilla niin riittää yksi auto. Sitten kun jokainen taksilla ajelija omistaa oman auton, niin voi sitä luonnonvarojen tuhlausta. Jotkut edestakaiset matkat eivät tuossa vaakakupissa paljon paina. Sitäpaitsi taksilla suhailu tulee halvemmaksi...hatey kirjoitti:Tuossa on vinha logiikka. Oma auto ei ajele edestakasin, se menee vain sinne minne minäkin. Taksihan tosiaan rulla toiseen suuntaan tyhjänä, ilman hyötyä.
/V
Vain yksi auto? Käsittääkseni olet yksineläjä. Mihin kummaan sä tarvisit toisen tai kolmannen auton?hatey kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kyl pitäis olla käyttöauto, vara-auto ja useampi keräilyauto. Vaikka niitä autoja useamman omistaa, ei ne ymmärtääkseni sammutettuna saastuta?vinouma kirjoitti:Vain yksi auto? Käsittääkseni olet yksineläjä. Mihin kummaan sä tarvisit toisen tai kolmannen auton?hatey kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.
/V
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Pitäisihän sitä olla kauppakassi, tavarankuljetusauto, ihmisten kuljetusauto, muutama huvitteluauto…vinouma kirjoitti:Vain yksi auto? Käsittääkseni olet yksineläjä. Mihin kummaan sä tarvisit toisen tai kolmannen auton?hatey kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.
/V
Mutta niiden (autojen) tekeminen saastuttaa pirusti!redhat kirjoitti: Vaikka niitä autoja useamman omistaa, ei ne ymmärtääkseni sammutettuna saastuta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olette hieno mies - öh - poikanen! Milläs koneella ajattelit lentää, ja minne? Eikös junioreiden nukkumaamenoaika mennyt jo aika päiviä sitten?tuomaril kirjoitti:Voisi lähteä lentelemään tuonne taivaalle Flight Simulator X:än avulla.
Oli minulla aiemmin 4. Mielialan mukaan erivärisellä liikkeelle.vinouma kirjoitti:Vain yksi auto? Käsittääkseni olet yksineläjä. Mihin kummaan sä tarvisit toisen tai kolmannen auton?hatey kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.
/V
Höpö höpö. Eikä saastuta.vinouma kirjoitti:Mutta niiden (autojen) tekeminen saastuttaa pirusti!
/V
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Boeing 737:lla vois lentää jonnekkin Etelä-Eurooppaan. PS: Äiti-mamma on niin kiltti että antaa mun valvoa tänään loman alun kunniaksi.vinouma kirjoitti:Olette hieno mies - öh - poikanen! Milläs koneella ajattelit lentää, ja minne? Eikös junioreiden nukkumaamenoaika mennyt jo aika päiviä sitten?tuomaril kirjoitti:Voisi lähteä lentelemään tuonne taivaalle Flight Simulator X:än avulla.
/V
[serious]Ja perustelut kiitos![/serious]hatey kirjoitti:Höpö höpö. Eikä saastuta.
Hienoa. Mulla on tapana lennellä 763:lla pitkin etelä-Eurooppaa... parhautta! 8) Sitten kun ostan uuden tietokoneen, niin saa toi FSX uutta tuulta siipiensä alle (ja Falcon BMS).tuomaril kirjoitti:Boeing 737:lla vois lentää jonnekkin Etelä-Eurooppaan. PS: Äiti-mamma on niin kiltti että antaa mun valvoa tänään loman alun kunniaksi.![]()
Pitäähän sitä olla kesäauto ja talviauto, harrasteautoa ei enää, sniffvinouma kirjoitti:Vain yksi auto? Käsittääkseni olet yksineläjä. Mihin kummaan sä tarvisit toisen tai kolmannen auton?hatey kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä vain yksi auto (ja Suzuki) Mutta taksejahan tuolla tolpalla on pitkä jono, koko päivän puksuttavat tyhjäkäynnillä, silloin kun eivät ajele tyhjänä.
/V