Hompun baari
-
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Me täällä stadissa suunnitellaan sellaista, että te kaikki landet laitetaan johonkin stadin lähiöön asumaan. Sitten me heilutaan ikkunassa heilarit pyörien propellii.hatey kirjoitti:Onneksi minun ei tarvitse sopeutua.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kyllähän sitä naisen vartaloa mielellään katselee vaatteet päällä tai ilman. Sopivat muodot herättävät aina kaikkia mahdollisia mielleyhtymiäCitruuna kirjoitti:hmmm - mitähän katselemista sinussa on... Niin kun en tunne, niin tämä ihan viattomana kysymyksenä. Minusta ku alastomassa ihmisessä ei ole mitään näkemistä!Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Näin heteromiehenä toki osaan myös silti noteerata itsestään huolta pitävien miesten esteettiset rupit. Oletusarvoisesti hyvin hoidetut vartalot ovat kauniita sukupuolesta riippumatta.
Alkoholilla on ihmeellinen vaikutus saada asiat vaikuttamaan paremmilta kuin ne ovat, mutta se on jo ihan eri juttu
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
-
Spice Girlsin Geri istui joskus kymmeniä vuosia sitten Suomen vierailulla pikkupöksyt päässäTauvo kirjoitti:Peitsamon innostamana rommia (El Dorado 12 yrs) ilman paitaa, oikeista paikosta puristavat alushousut päällä. (Kirjoitan puhelimella, kun läppäri on varattuna lätkämatsiin ja meinasin kirjoittaa, että alushousut ovat päässä)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei olisi kyllä laittanut näitä päähänsä.Citruuna kirjoitti: Spice Girlsin Geri istui joskus kymmeniä vuosia sitten Suomen vierailulla pikkupöksyt päässä
-
Tavatessani siskojani he pilkkasivat minua, että etkö nähnyt sitä Sporty Spicea jossain gaalassa. Se oli kai lihonut siihen mennessä. Mutta se oli kuitenkin Spice Girls -aikana paras, ja senkin jälkeen se teki käsittääkseni jotain ihan OK indie-tyylistä matskua?
Ei kiinnosta yhtään joku Geri tai Emma.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Olen turvallisesti kotona. Join tuopin jossain baarissa vähän aikaa sitten, mutta se meni kiinni. Sielläkin tuli jotain kommenttia Airistani, pääosissa positiivisia.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Resilarissa on tuota dextro... ainetta. Lisäksi vedin nappia päälle, Strepsils-merkkistä. Yskiessä meni silti viime yö. Pitää käydä lekurilta kovempaa ainetta, hullux tulee muuten.Thoth kirjoitti:Kyllähän nuo yskänlääkkeetkin toimivat. Vedätkö dextrometorfaania vai kodeiinia?Lare kirjoitti:Mulla on tiukempi coctail: Yskänlääkettä ja jääkylmää kossua pakastimesta.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Ei wanha jaksa joka päivä nauttia, joten pitää säästää itseään huomisiin pikkujouluihin (kun juuri on edellisistä toipunut).redhat kirjoitti:Baari auki jo pari tuntia!
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tein kerran ruokaa alastomana ja keittiön ikkunasta on suora yhteys tielle.Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
Pari lenkkeilijää katsoivat minua melko pitkään, kunnes älysin siirtyä olohuoneeseen.
-
Miten se kokkaus siellä sujui?Kain kirjoitti:Tein kerran ruokaa alastomana ja keittiön ikkunasta on suora yhteys tielle.
Pari lenkkeilijää katsoivat minua melko pitkään, kunnes älysin siirtyä olohuoneeseen.
-
Sen verran hyvin, että kokkauksen jälkeen siirryin makuuhuoneeseen.Lare kirjoitti:Miten se kokkaus siellä sujui?Kain kirjoitti:Tein kerran ruokaa alastomana ja keittiön ikkunasta on suora yhteys tielle.
-
Oliko munakokkelia jälkiruokana?Kain kirjoitti:Sen verran hyvin, että kokkauksen jälkeen siirryin makuuhuoneeseen.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Sekoitettuna..?Lare kirjoitti:Mulla on tiukempi coctail: Yskänlääkettä ja jääkylmää kossua pakastimesta.

Ja varastoinimaksut..? Vähän kuin rahastoihin sijoittaminen - kulut saattavat syödä tuotot.Peitsamo kirjoitti:Vuosikertaviinit voivat olla hyviä sijoituskohteita. Toisaalta tässä tapauksessa pitäisi olla ylimääräistä hieman enemmän ja jättää pullot valvottuihin olosuhteisiin yleisesti tunnetulle firmalle, jotta laatu voitaisiin taata.redhat kirjoitti:Meinaatteko koskaan juoda niitä, vai vedättekö viimeisellä ehtoollisella kaikki kerralla? Entäs jos se 50 vuotta lepuutettu viini onkin pahaa? Pitääkö silloin uskotella itselle että "on tämä hyvää, 50 vuotta vanhan on pakko olla hyvää" ja ensimmäisen lasillisen jälkeen oksentaa?
Allekirjoitus tähän. 8)Tauvo kirjoitti:Kyllä vaatteet on ihan yliarvostettu juttu kotioloissa.Peitsamo kirjoitti:Olen jo illan pyörinyt munasillaan kämpässä. Naapurin emännät jo hieman katselleen, mutta kait he minua katselevat mieluummin kuin ukonkuppaniaan. Ei millään jaksa hakea uusia rääsyjävaatekaapista
(Muistuma - muuannesta itse päivänsä päättäneestä ison yrityksen johtajasta kerrottiin, että hän oli kotonaankin aina puku päällä...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Thoth kirjoitti:Me täällä stadissa suunnitellaan sellaista, että te kaikki landet laitetaan johonkin stadin lähiöön asumaan. Sitten me heilutaan ikkunassa heilarit pyörien propellii.
Ensimmäinen askel addiktioon - hetkellinen mielihyvä!Citruuna kirjoitti:Ihan uskomatonta, mutta kaikki nää viestit saa mut nauramaan! Paljonkohan siitä on aikaa, kun olen nauranut viimeksi? homppu tervehdyttää!
-
Eikun lenkkiä juustolla.Lare kirjoitti:Oliko munakokkelia jälkiruokana?Kain kirjoitti:Sen verran hyvin, että kokkauksen jälkeen siirryin makuuhuoneeseen.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eli sinäkin olet jo niin pahoin alkoholisoitunut, ettet kestä yhtään iltaa selvin päin?Citruuna kirjoitti:Nyt punkkua ja pian tai en kestä
-
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei tämä mauton ollut...
Asjasta toiseen: Kun kyseessä on Lapin Kulta Luomu Jouluolut, tuolla tavalla eri sanoiksi kirjoitettuna, niin jotenkin odottaisi, että se olisi kirjoitettu vielä "täydellisemmin": Lapin Kulta Luomu Joulu Olut
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Olenko muuten koskaan kehottanut lukemaan kirjaa Avaruuden kauppamiehet (The Space Merchants) (1953)?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka