Kuten myös kaikki lemiläisetKunkkuJ kirjoitti:Kaikki myyrät ovat tuholaisia ja ne pitäisi hävittää sukupuuttoon. Niistä ei ole kenellekään muuta kuin harmia.

Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Kuten myös kaikki lemiläisetKunkkuJ kirjoitti:Kaikki myyrät ovat tuholaisia ja ne pitäisi hävittää sukupuuttoon. Niistä ei ole kenellekään muuta kuin harmia.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Passaa minulle.omenamyyrä kirjoitti:Kuten myös kaikki lemiläiset
Viesti Kirjoittaja arisel »
omenamyyrä kirjoitti:app13 on edelleen porttikiellossa ymmärrettävistä syistä
Se ymmärrettävä syy?omenamyyrä kirjoitti:Missä?arisel kirjoitti:^Niin mistäs tässä nyt siis olikaan kysymys?
No tuota, minä OLEN app13arisel kirjoitti:Toisesta ketjusta siirretty paremmin aiheeseen sopivaksi:
omenamyyrä kirjoitti:app13 on edelleen porttikiellossa ymmärrettävistä syistäSe ymmärrettävä syy?omenamyyrä kirjoitti:Missä?arisel kirjoitti:^Niin mistäs tässä nyt siis olikaan kysymys?
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Homma ei ole ihan niin yksinkertainen ja arviot vaihtelevat aika paljon riippuen käytetystä filmistä jne. 100 ASA filmillä arvioidaan olevan jotain 4-16 megakikkelin verran erottelukykyä. Mutta muitakin tekijöitä toki hommassa on.hatey kirjoitti:Paljonka on kinofilmin filmiruudussa niitä hopeaoksidikiteitä, vaikkapa 100 ASA v. 400 ASA? Jos se yksittäinen hopeaoksidikide olisi pikkellssi niin motako megapikkelsiä olisi yksi kinoruutu? Olisiko se paljon vai vähän, kun ajatellaan tämänpäivän digikameroita?
pikkelssi=pikseli
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä on. Tervetuloa täällä suunnalla käymään. Ovat auki jopa huomenna, jos kiinnostaa. Itse en käy baareissa, mutta baarit on auki. Joka joulu on baarissa jengiä ollut kun ohitse olen ajanut. Olipa siitä juttua kerran lehdessäkin. Yksinäiset käyvät vaihtamassa siellä kuulumisiaan ja nauttimassa tuopin pari. Lisäys: Tämä ei sitten koske kaikkia ravinteleita vaan muutamia. Ei tämä Jyväskylä kuitenkaan juoppuhullun paratiisi ole.Kain kirjoitti:Onko baa…ravintolat auki tänään?
Viesti Kirjoittaja Macco »
On se. Siellä eräs nainen sai porttikiellon erääseen anniskelupaikkaan sen jälkeen, kun yritti turhan innokkaasti läheisyyteeni. Liikehdinnästä päätellen tarkoituksena oli kurkunpääni kutittelu kielenkärjellä.M.P.T kirjoitti:Ei tämä Jyväskylä kuitenkaan juoppuhullun paratiisi ole.[/u]
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eihän ryynikylässä voi selvinpäin olla!M.P.T kirjoitti: Lisäys: Ei tämä Jyväskylä kuitenkaan juoppuhullun paratiisi ole.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Onhan Lemillä sentää Stamina,et ei ihan kaikkkee sentäs.......?omenamyyrä kirjoitti:Kuten myös kaikki lemiläisetKunkkuJ kirjoitti:Kaikki myyrät ovat tuholaisia ja ne pitäisi hävittää sukupuuttoon. Niistä ei ole kenellekään muuta kuin harmia.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tämän arvasin.omenamyyrä kirjoitti:No tuota, minä OLEN app13![]()
Tai olin. Olen ollut. Ihan sama.
Ilmiömäistä!iDock kirjoitti:Tämän arvasin.omenamyyrä kirjoitti:No tuota, minä OLEN app13![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jaahas...omenamyyrä kirjoitti:No tuota, minä OLEN app13![]()
omenamyyrä kirjoitti:No tuota, minä OLEN app13arisel kirjoitti:Toisesta ketjusta siirretty paremmin aiheeseen sopivaksi:
omenamyyrä kirjoitti:app13 on edelleen porttikiellossa ymmärrettävistä syistäSe ymmärrettävä syy?omenamyyrä kirjoitti:Missä?arisel kirjoitti:^Niin mistäs tässä nyt siis olikaan kysymys?![]()
arisel kirjoitti:^Ja mikä idea sulla oli siinä?
omenamyyrä kirjoitti:Ilmiömäistä!iDock kirjoitti:Tämän arvasin.omenamyyrä kirjoitti:No tuota, minä OLEN app13![]()
arisel kirjoitti:^Ja mikä idea sulla oli siinä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jaa mulle vai?Tauvo kirjoitti:^ Joulun kunniaksi, voisi olla bannauksen paikka, iankaikkisesti.
No mutkun... Saahan tässä ketjussa kysyä mitä vaan mistä vaan...Anniel kirjoitti:Jokohan tää show olis ohi ja ihmettely vois loppua.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei sinulle, vaan... Äääh, antaa olla.arisel kirjoitti:Jaa mulle vai?Tauvo kirjoitti:^ Joulun kunniaksi, voisi olla bannauksen paikka, iankaikkisesti.![]()
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Kannatetaan, hoidetaan tappelut vasta joulunpyhien jälkeen.kallekilponen kirjoitti:Nyt tämä aihe loppuu. Julistetaan homppuunkin joulurauha.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitä pyhää joulussa on?ookoo kirjoitti:Kannatetaan, hoidetaan tappelut vasta joulunpyhien jälkeen.kallekilponen kirjoitti:Nyt tämä aihe loppuu. Julistetaan homppuunkin joulurauha.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Jeesus-vauva itkee, kun kuulee tuollaisia kommentteja.hatey kirjoitti:Mitä pyhää joulussa on?ookoo kirjoitti:Kannatetaan, hoidetaan tappelut vasta joulunpyhien jälkeen.kallekilponen kirjoitti:Nyt tämä aihe loppuu. Julistetaan homppuunkin joulurauha.