Markkinointikikkahan se vainpretz kirjoitti:Joo. En kyllä saa päähäni, miten noi 2 naarmua on tiensä tohon näyttöön löytäny.. Luin vielä applen sivuilta, piti olla jotain erityiskestävää lasia.. Tosiaan. Toivon, että oli huonoa tuuria =)

Viesti Kirjoittaja suomu3 »
Markkinointikikkahan se vainpretz kirjoitti:Joo. En kyllä saa päähäni, miten noi 2 naarmua on tiensä tohon näyttöön löytäny.. Luin vielä applen sivuilta, piti olla jotain erityiskestävää lasia.. Tosiaan. Toivon, että oli huonoa tuuria =)
Viesti Kirjoittaja Keranha »
pretz kirjoitti:Molempia. Mitä teen lukitulla iPhonella Soneralle, jossei Soneran verkko toimi täällä? Pistin heille kyllä asiasta viestiä.. Harmittaa. Tosin, ei tuota 3G:tä varmaan paljoa himassa tule käytettyä, mutta olisi se nyt hyvä olla..tuomaril kirjoitti:Siis meinaatko nyt koko iPhonen kytkysopimuksen purkamista vai vaan datapaketin poistamista liittymästä?pretz kirjoitti:Noniin. Pihalla se antaa sentään Edgeä.. Nyt ihan vielä vaan kysymys : Riittääkö tuo sopimuksen purkuun, siis se ettei minulla täällä toimi, kuin GPRS?
Viesti Kirjoittaja pretz »
Keranha kirjoitti:pretz kirjoitti:Molempia. Mitä teen lukitulla iPhonella Soneralle, jossei Soneran verkko toimi täällä? Pistin heille kyllä asiasta viestiä.. Harmittaa. Tosin, ei tuota 3G:tä varmaan paljoa himassa tule käytettyä, mutta olisi se nyt hyvä olla..tuomaril kirjoitti:Siis meinaatko nyt koko iPhonen kytkysopimuksen purkamista vai vaan datapaketin poistamista liittymästä?pretz kirjoitti:Noniin. Pihalla se antaa sentään Edgeä.. Nyt ihan vielä vaan kysymys : Riittääkö tuo sopimuksen purkuun, siis se ettei minulla täällä toimi, kuin GPRS?
Kyllä riittää sopimuksen purkuun. Itselläni oli sellainen tilanne että soneran kanssa tehtiin kaikki temput, eikä kuuluvuus työpaikallani koskaan ollut kuin ehkä välttävä. Sonera pystytti kuulemme uutta tukiasemaa jonka piti auttaa, ei auttanu. Vaihdettiin puhelin 3gs->4, ei auttanu. Lopulta maksoin puhelimen loput osamaksuerät soneralle, ja purettiin sopimus. Nyt käytössä dna ja kuuluvuus tällähetkellä hyvä.
Viesti Kirjoittaja juusosyv »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Viesti Kirjoittaja brrr »
Kävi nyt illalla vähän samalla tavalla, vaikken älynnytkään katsoa sijaintia. Kellonaika oli kuitenkin tunnin verran pielessä.juusosyv kirjoitti:Tänään en herännyt iPhonen herätyskelloon. Herätys oli asetettu klo 8:30, mutta iPhonen automaattinen kello kertoi ajaksi 3:30. Ongelmaksi osoittautui se, että heräsin jostain päin Etelä-Amerikkaa. Sammutin puhelimen kaksi kertaa, mutta ei auttanut. Näköjään juuri tälläkin hetkellä puhelimen kello on siirtynyt tuohon 4:26 aikaan ja GPS antaa tälläisen osoitteen kohteestani:
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Täälläkin sijainnin kanssa ongelmia, iPhonen mukaan olisin tällä hetkellä Filippiineillä... Jotkut palvelut, kuten sää, on totta kai aivan väärin. Find My iPhone sanoi että No Location. Tämä ongelma ratkesi, kun tein hard bootin. Sen jälkeen se iPhone ei meinannut yhdistää WiFi:hin, se kyllä näytti verkon asetuksissa ja se oli jopa valittu muttei se kuitenkaan valinnut sitä. Josko 5.1 korjailisi näitä ongelmia...juusosyv kirjoitti:Tänään en herännyt iPhonen herätyskelloon. Herätys oli asetettu klo 8:30, mutta iPhonen automaattinen kello kertoi ajaksi 3:30. Ongelmaksi osoittautui se, että heräsin jostain päin Etelä-Amerikkaa. Sammutin puhelimen kaksi kertaa, mutta ei auttanut. Näköjään juuri tälläkin hetkellä puhelimen kello on siirtynyt tuohon 4:26 aikaan ja GPS antaa tälläisen osoitteen kohteestani:
Calle Salta 602–700 Capital Federal
Distrito Federal
Argentiina
Henkilökohtaisesti olen kyllä Länsi-Pasilassa. Katsotaan korjaantuuko vika. Vielä naurattaa, mutta pian varmaan ketuttaa. Onko muilla tällaisia vikoja.
Viesti Kirjoittaja Naavanka_ »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Minulla vaihdettiin puhelin uuteen/tehdaskorjattuun. Tänään sain luurin takaisin. Katsellaan mitä vikaa tästä yksilöstä löytyy..Bumpula kirjoitti:Kerro myös lopputulos tästä viasta. Itellä samaa vikaa, tosiaanko pelkällä ohjemisto palautuksella lähtis tuo kaikuminen pois ? Jos kerran oman puhelimen saat takaisin.dem0 kirjoitti:Huomenna lähden kiikuttamaan puhelinta Elisa shopittiin ja sieltä lähettävät huoltoon.
Tullut nyt tarpeeksi kuunneltua kaikuna omaa ääntäni puheluiden aikana ja toiset kuulevat väliajoin minun ääneni kaikuna puhuttaessa. Toivottavasti korjaavat vain tuon vian tästä luurista ja saan saman luurin huollosta takaisin, koska muuten on puhelin ollut hyvä kaikinpuolin. Tämä vika vaan ärsyttää kovasti. Ja ei ole väliä soittaako minkä operaattorin liittymään, se on aina jommin kummin; joko minä kuulen oman ääneni kaikuna tai vastapuoli.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja jpjk »
Viesti Kirjoittaja Legge »
Tuskin johtuu: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=91&t=171867jpjk kirjoitti:Mulla on nyt muutaman viikon ajan tehnyt sitä, että kun soittaa kaverille (ei väliä kenelle), niin yhteyden avaa mutta mikrofoni/kuuloke mykkänä. Kumpikaan osapuolista ei kuule mitään. Yleensä auttaa kun soittaa uudestaan, joskus joutuu pari kolme kertaa yrittämään. Ajattelin odotella vielä 5.2 pätsiä, sen jälkee lähtee huoltoon.
Voisiko vika johtua sim-kortista jotenkin?
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
Viesti Kirjoittaja oscarfox »
Oletko päivittänyt ohjelmiston iTunesin kautta uusimpaan 5.0.1 "kakkosversioon", jonka pitäisi korjata SIM-ongelmia?aurinkoutu kirjoitti:Sori, kirjoitan lukematta muiden kokemuksia, joten vastauksia saattaa löytyä hyvinkin läheltä, mutta mikä ihme tätä puhelinta rassaa?! Toistuvasti "call failed", kun joko a) vastaa tai b) soittaa itse ja puhelin yhdistyy. Tai sitten puhelu vain katkeaa, kun vastaa.
Tai sitten "invalid SIM" - ja power pois ja taas päälle, niin saa edes PIN-koodin pistettyä.
Onko nää nyt vain jotain ominaisjuttuja vai huollon arvoisia vikoja? Ei tää aluksi ihan tähän malliin temppuillut, mutta nyt on alkanut nouseva trendi. Tuota call failed -vikaa ollut koko ajan jonkin verran, mutta nyt kasvavassa määrin.
No, menen nyt lukemaan noita muiden kokemuksia. Edit: voinpa lisätä vielä mussutuksiin tuon kaikuasiankin, mutta olen kylläkin luullut, että se on Soneran verkkoon liittyvä asia. Syystä, että sitä tapahtuu aina ihmisen kanssa, jolla Sonera on, mutta vaikka puhuisin muiden kanssa pidemmänkin ajan, sitä ei mielestäni ole tapahtunut kertaakaan.
Viesti Kirjoittaja ju-mahana »
Mulla päivityksen jälkeen SIM-ongelmat vain lisääntyivät.oscarfox kirjoitti:Oletko päivittänyt ohjelmiston iTunesin kautta uusimpaan 5.0.1 "kakkosversioon", jonka pitäisi korjata SIM-ongelmia?aurinkoutu kirjoitti:Sori, kirjoitan lukematta muiden kokemuksia, joten vastauksia saattaa löytyä hyvinkin läheltä, mutta mikä ihme tätä puhelinta rassaa?! Toistuvasti "call failed", kun joko a) vastaa tai b) soittaa itse ja puhelin yhdistyy. Tai sitten puhelu vain katkeaa, kun vastaa.
Tai sitten "invalid SIM" - ja power pois ja taas päälle, niin saa edes PIN-koodin pistettyä.
Onko nää nyt vain jotain ominaisjuttuja vai huollon arvoisia vikoja? Ei tää aluksi ihan tähän malliin temppuillut, mutta nyt on alkanut nouseva trendi. Tuota call failed -vikaa ollut koko ajan jonkin verran, mutta nyt kasvavassa määrin.
No, menen nyt lukemaan noita muiden kokemuksia. Edit: voinpa lisätä vielä mussutuksiin tuon kaikuasiankin, mutta olen kylläkin luullut, että se on Soneran verkkoon liittyvä asia. Syystä, että sitä tapahtuu aina ihmisen kanssa, jolla Sonera on, mutta vaikka puhuisin muiden kanssa pidemmänkin ajan, sitä ei mielestäni ole tapahtunut kertaakaan.
Viesti Kirjoittaja TheMengy »
Viesti Kirjoittaja jarde »
Viesti Kirjoittaja KooTee »
Oiskohan apua: Asetukset -> Yleiset -> Käyttöapu -> Zoomaus ja tuo zoomaus pois päältä.aurinkoutu kirjoitti:En tiedä, mitä olin tehnyt, mutta puhdas vahinko. Joten mikä siis on se vastaliike taas tuolle, jotta päästään taas ihan norminäkymään?
Viesti Kirjoittaja gobbali »
Viesti Kirjoittaja oppilas230 »
Viesti Kirjoittaja Esso »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”