hatey kirjoitti: ...jos huomenna vielä näen jonkun jouluidiootin, ihmettelee tämä miksi hänen omat jalkateränsä ovat hänen suussaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Se alkaa olla nyt ohi. Mutta seuraavaan ei ole enää kuin vuosi
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
hatey kirjoitti: ...jos huomenna vielä näen jonkun jouluidiootin, ihmettelee tämä miksi hänen omat jalkateränsä ovat hänen suussaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Eihän se joulu ole vielä ohi. Nyt on joulupäivä.hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
No tuskin tämä nyt viimeinen joulu oli.Paitsi jos tulee maailmanloppu vuoden sisällä...hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei vaikuta minun elämään mokomat halpiskopiojoulut. Joulu on ohi.tuomaril kirjoitti:Eihän se joulu ole vielä ohi. Nyt on joulupäivä.hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Niinhän ne jotkut luulevat. Älä aliarvioi paholainenhatey kirjoitti:Loppiainen? nevö hööd.
Enkä mene, enkä osta. En ostanu nyttenkään. No..jotain pientä heräteostosta, mutta niitä ei lasketa. Normihyödykkeitä.Citruuna kirjoitti:No tuskin tämä nyt viimeinen joulu oli.Paitsi jos tulee maailmanloppu vuoden sisällä...hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Vuoden kuluttua odottelet taas autokyytiä päästäksesi jonnekin maanalainen paikka törsäämään hullun lailla ja ostamaan lahjoja enemmän kuin pystyt yksin kantamaan autoon...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
+1. Mikähän tuota hätsiitä vaivaa, kun kalenterikin vaikuttaa olevan kadoksissa.tuomaril kirjoitti:Eihän se joulu ole vielä ohi. Nyt on joulupäivä.hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Miten niin kalenteri kateissa? Nyt on 25.12. Eilen oli 24.12 eli joulu oli eilen.omenamyyrä kirjoitti:+1. Mikähän tuota hätsiitä vaivaa, kun kalenterikin vaikuttaa olevan kadoksissa.tuomaril kirjoitti:Eihän se joulu ole vielä ohi. Nyt on joulupäivä.hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jouluaatto oli eilen. Eli seistiin vielä porstuassa. Nyt ollaan pirtissä kaffea tassilta hörppimässä.hatey kirjoitti: Miten niin kalenteri kateissa? Nyt on 25.12. Eilen oli 24.12 eli joulu oli eilen.
Joulupäivä? nevö hööd. humpuukia ja hapatusta, halpoja kopioita.
Viesti Kirjoittaja Radalle »
Tämä on totta, joku muukin ymmärtää hyvän päälle jotain.Jamac kirjoitti:Kyllä alaston nainen on kaunis! Pimputiratirallaa kun katselee oikein läheltä ja samalla herkästi laittaa kätoset takapuolen poskille, niin siinä kerrassaan voi aistia jumalallista attraktiivista muotoilua ja aistien huumaa!hatey kirjoitti:Alastomuus on kenties luonnollista, mutta myös rumaa. Alaston ihminen sukupuolesta ja iästä riippumatta on ruma. Räkä nenässäkin on luonnollista, mutta ei sitäkään muille esitellä.
Minäkään en olisi pystynyt ilmaisemaan tätä paremmin.hatey kirjoitti:Mitä hienoa voi iolla pérseessä, jossa on peräsuoli?
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Erño »