Sinulla onkin vähän tiukemmat kriteerit siihen mitä voit luokitella "lentämiseksi".hatey kirjoitti:Onko? Ahdas penkki, jossa tuijotat edellä olevaa selkänojaa, voimatta itse tehdä mitään muuta kuin lukea 3 vuotta vanhaa Blue-Wings lehteä joka löytyy sieltä selkänojan taskusta, kummallakin puolella istuu joku hikinen rahvaan edustaja. Istut siinä samalla jakkaralla asennossa tuntitolkulla kun kone etenee tasaista vaakalentoa. Samaa voi simuloida HKL:N bussissa. Ei se ole mitään lentämistä. Lentämistä on kun tuntee että se on lentämistä. Lentämistä on 60° kallistuksella kaarto, Lentämistä on tuntea negatiivista G:tä, lentämistä on heilurikahdeksikon yläkuolokohdassa olla ylösalaisin, lentämistä on siivenkautta kaato kierteeseen, lentämistä on sakkauksen jälkeen vajota pyrstö edellä....jne.... Samaa olisi sanoa HKL:n bussissa istumista autoiluksi.tuomaril kirjoitti:Matkustajakoneissa on paljon paremmat matkustusolotkin kuin pienessä prum-prum-lentokoneessa.hatey kirjoitti:^Eihän ne edes tunnu lentokoneelle, kun istuu siellä muovilla vuoratussa alumiiniputkessa pakettina.
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Johtuu siitä että olen empaattinen ihminen, jolla on kaunis katsanto ja lämpimät kädet.tuomaril kirjoitti:Sinulla onkin vähän tiukemmat kriteerit siihen mitä voit luokitella "lentämiseksi".hatey kirjoitti:Onko? Ahdas penkki, jossa tuijotat edellä olevaa selkänojaa, voimatta itse tehdä mitään muuta kuin lukea 3 vuotta vanhaa Blue-Wings lehteä joka löytyy sieltä selkänojan taskusta, kummallakin puolella istuu joku hikinen rahvaan edustaja. Istut siinä samalla jakkaralla asennossa tuntitolkulla kun kone etenee tasaista vaakalentoa. Samaa voi simuloida HKL:N bussissa. Ei se ole mitään lentämistä. Lentämistä on kun tuntee että se on lentämistä. Lentämistä on 60° kallistuksella kaarto, Lentämistä on tuntea negatiivista G:tä, lentämistä on heilurikahdeksikon yläkuolokohdassa olla ylösalaisin, lentämistä on siivenkautta kaato kierteeseen, lentämistä on sakkauksen jälkeen vajota pyrstö edellä....jne.... Samaa olisi sanoa HKL:n bussissa istumista autoiluksi.tuomaril kirjoitti:Matkustajakoneissa on paljon paremmat matkustusolotkin kuin pienessä prum-prum-lentokoneessa.hatey kirjoitti:^Eihän ne edes tunnu lentokoneelle, kun istuu siellä muovilla vuoratussa alumiiniputkessa pakettina.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »

-
Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.
-
En ole ollut moisen kapistuksen kyydissä. Olen ollut vain Boeing 737:n, 757:n, Airbus A340, A330, A320, A319-koneiden kyydissä.hatey kirjoitti:Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eipä ole tullut moisen alumiinihökötyksen kyydissä oltua, mutta sen rakenteeseen olen kyllä joutunut tutustumaan. Muistatteko sen Kuopion lähelle Juurusveteen pudonneen koneen, missä kuoli maan isokenkäisiä koneellinen? Olikos se nyt niin, että Tarja Halosenkin olisi pitänyt olla siinä koneessa, mutta jostain syystä jäi pois? Sen koneen jäänteitä tuli armeija-aikaan Rissalan kentällä potkiskeltua pienempään kasaan. Eipä tuo rakkine ainakaan lujuudellaan vakuuttanut.hatey kirjoitti:Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.

-
-
-
Siinähän se poikkeus. Tuota keskustelua kun kuuntelee niin on kyllä pilotilla hermot rautaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Niinpä. Se ei ollutkaan veteen törmäys, vaan hämmästyttävän hallittu ja harkittu laskeutuminen.
-
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »

iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Täällä on koettu MD-80, B737-300 ja -800, B717, B757, B767, A319, A320, A321, A340. Ja tiedossa matka A380tuomaril kirjoitti:En ole ollut moisen kapistuksen kyydissä. Olen ollut vain Boeing 737:n, 757:n, Airbus A340, A330, A320, A319-koneiden kyydissä.hatey kirjoitti:Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Minnekkäs maailmalle olet menossa A380:lla?iDock kirjoitti:Täällä on koettu MD-80, B737-300 ja -800, B717, B757, B767, A319, A320, A321, A340. Ja tiedossa matka A380tuomaril kirjoitti:En ole ollut moisen kapistuksen kyydissä. Olen ollut vain Boeing 737:n, 757:n, Airbus A340, A330, A320, A319-koneiden kyydissä.hatey kirjoitti:Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Peitsamo kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=MSPsrhCPt-0
Siinähän se poikkeus. Tuota keskustelua kun kuuntelee niin on kyllä pilotilla hermot rautaa
We're gonna be in the Hudson
8)
Sully on ÄIJÄ, soitti vaimolleen "laskeutumisen" jälkeen "älä ihmettele, saattaa tulla vähän julkisuutta"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Itse en paljon lentele, edellisen kerran -04 (RyanAirilla Lontooseen) ja nyt viikko sitten Blue1:lla (717) Kittilään ja takaisin... ajan mielummin.iDock kirjoitti:Täällä on koettu MD-80, B737-300 ja -800, B717, B757, B767, A319, A320, A321, A340. Ja tiedossa matka A380tuomaril kirjoitti:En ole ollut moisen kapistuksen kyydissä. Olen ollut vain Boeing 737:n, 757:n, Airbus A340, A330, A320, A319-koneiden kyydissä.hatey kirjoitti:Oletko koskaan ollut DC-3:n kyydissä? Jos vain joskus on mahkuja päästä niin mene ihmeessä, siinä koneessa on tunnelmaa. Olen ollut muutamia kertoja DC-3 yhdistyksen koneen kyydissä, hieno laite.tuomaril kirjoitti: -------.
JL
-
ollaan mietitty Lufthansalla menoa singaporeen päin.tuomaril kirjoitti:Minnekkäs maailmalle olet menossa A380:lla?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
-
[kateus]Minäkin haluan![/kateus]iDock kirjoitti:ollaan mietitty Lufthansalla menoa singaporeen päin.tuomaril kirjoitti:Minnekkäs maailmalle olet menossa A380:lla?
-
Ja ehkäpä sieltä päin jatketaan taas Qantasin A380:lla brisbaneentuomaril kirjoitti:[kateus]Minäkin haluan![/kateus]iDock kirjoitti:ollaan mietitty Lufthansalla menoa singaporeen päin.tuomaril kirjoitti:Minnekkäs maailmalle olet menossa A380:lla?

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Minkälainen on takapuoli, jossa ei ole peräsuolta?hatey kirjoitti:Mitä hienoa voi iolla pérseessä, jossa on peräsuoli?

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
Muumeilla on sellainen. Ne ovat rexumpioita, siksi ne ovat niin pulleita.jjpeltola kirjoitti:Minkälainen on takapuoli, jossa ei ole peräsuolta?hatey kirjoitti:Mitä hienoa voi iolla pérseessä, jossa on peräsuoli?
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
[sarkasmi]No kidding![/sarkasmi]tuomaril kirjoitti:[kateus]Minäkin haluan![/kateus]iDock kirjoitti:ollaan mietitty Lufthansalla menoa singaporeen päin.tuomaril kirjoitti:Minnekkäs maailmalle olet menossa A380:lla?
JK, minäkin haluun...
-
Viesti Kirjoittaja arisel »

Ja Jaappaniin kans!

Kuona-aineet varmaan puskevat sitten ulos hien tai hengitysilman mukana...?hatey kirjoitti:Muumeilla on sellainen. Ne ovat rexumpioita, siksi ne ovat niin pulleita.jjpeltola kirjoitti:Minkälainen on takapuoli, jossa ei ole peräsuolta?hatey kirjoitti:Mitä hienoa voi iolla pérseessä, jossa on peräsuoli?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka