PERUTTU
iPhone 4S, 32 Gb, Sonera-lukittu, musta
Kaksiytimisellä A5-prosessorilla varustettu iPhone 4S on paras tähänastisista iPhoneista. Olen käyttänyt laitetta muutaman viikon ja olen ällistynyt siitä, miten tehokas puhelin voi olla. Oikeasti. Lisäksi 8 megapikselin kamera, joka on varustettu uudella erikoislinssillä, kehittyneellä värintoistolla ja 1080p HD -videokuvauksella, on uskomaton. Kuvat ja videot ovat todella hyviä.
Retina-näyttö on täydellinen. iOS 5 on tuonut lukuisia parannuksia suorituskykyyn, ulkoasuun ja ominaisuuksiin. iCloud on tärkeä ominaisuus. FaceTime ja AirPlay tuovat ominaisuuksia joita en olisi uskonut että kännykässä on. Ja iMessage - ilmaiset viestit iPhone-käyttäjille - loistavaa. Olen kohdellut iPhonea kunnioittavasti ja käyttänyt alusta asti suojakuoria ja suojakalvoa, joten pienimpiäkään naarmuja tai kolhuja ei yksinkertaisesti ole.
SISÄLTÖ:
- iPhone
- alkuperäinen pakkaus sisältöineen
- suojakuoret
iMac early 2008, 24", 2.8 GHz Intel Core 2 Duo, 320 Gb
24 tuuman näytöllä ja 2.8 gigahertsin Intel Core 2 Duo -suorittimella varustettu iMac on palvellut minua uskollisesti ja tehokkaasti ja olen kohdellut sitä hyvin (en ole paiskonut ympäriinsä tai lyönyt kertaakaan). Koneessa on tällä hetkellä sisällä 10.7.2 Lion, jota se pyörittää erinomaisesti. Koneessa on 320 Gb sisäinen kiintolevy. Mukaan tulee Apple Keyboard (täysimittainen langallinen malli) sekä Logitechin hiiri. Mac2Sell antaa hinnaksi 800e.
HINTAPYYNTÖ: Voit tarjota mitä vaan, esim. rahaa, lukitsemattomia/lukittuja puhelimia/iPodeja (kyllä, myös 4S), mäkkejä ja muita koneita (kyllä, myös iMac), viihde-elektroniikkaa tai tietotekniikkaa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pakettiostoksessa selviät luonnollisesti halvemmalla.
MAKSUTAPA: Postiennakko avaamisoikeudella / rahat tilille, paketti postiin / F2F
TOIMITUSTAPA: Postiennakko avaamisoikeudella / posti / F2F
Tarjoukset mieluiten yksityisviestillä.
Kysy jos on kysyttävää!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
E: Otsikon hienosäätöä