Ihmeellistä ja kummallista kylläkin...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ja joillain täällä olijoilla näköjään jopa näppäimistön välityksellä internettiin...arisel kirjoitti:Kuona-aineet varmaan puskevat sitten ulos hien tai hengitysilman mukana...?hatey kirjoitti: Muumeilla on sellainen. Ne ovat rexumpioita, siksi ne ovat niin pulleita.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikös se olisi sinunkin jo aika ottaa iltalääkkeet ja rauhoittua? Tai rauhallistahan siellä suljetulla lienee ollutkin, eikös sieltä ole kotiutettu kaikki kynnelle kykenevät?arttula kirjoitti:Ja joillain täällä olijoilla näköjään jopa näppäimistön välityksellä internettiin...
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Tai sitten ne ei vaan viitti pitää valoja päällä, koska sehän vie kamalasti sähköätuomaril kirjoitti:Lähitalot näyttävät olevan aivan pimeitä, mutta silti meillä toimii sähköt täydellisesti! 8)
Ihmeellistä ja kummallista kylläkin...
Täälläkin on vähän nuo valot "jojoillu".iPadi kirjoitti:Tai sitten ne ei vaan viitti pitää valoja päällä, koska sehän vie kamalasti sähköätuomaril kirjoitti:Lähitalot näyttävät olevan aivan pimeitä, mutta silti meillä toimii sähköt täydellisesti! 8)
Ihmeellistä ja kummallista kylläkin...![]()
Joo ei oo täälläkään mennyt sähköt ja toivottavasti ei mene. No ei se nyt niin kamalasti haittaa vaikka menisikin, koska mulla on koneessa akku. Tosin silloin menee nettiyhteysmutta onneksi on hidas mobiiliyhteys varalla
Tuo hehkulamppu on vähän värissyt täällä, kai se on niin herkkä sähkökatkoksille.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Niin täälläkin. Ei täällä ollut edes myrskyä, pikkaisen vain tuuli. Pettymys.hatey kirjoitti:Täällä ei, täällä on ollut sähköt koko päivä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä heräsin joskus 15:00 ja tulin sitten tänne homppuun lukemaan öisiä tarinoita myrskystä. Kävin kaupassa ja kyllähän siellä jonkun verran tuuli.jomppa kirjoitti:Niin täälläkin. Ei täällä ollut edes myrskyä, pikkaisen vain tuuli. Pettymys.hatey kirjoitti:Täällä ei, täällä on ollut sähköt koko päivä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Enkö edes minä?Citruuna kirjoitti:..... Kukaan/mikään ei pysty nyt ärsyttämään. Paitsi uusi sähkökatko...
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Kuka edes käyttää mokomaa palvelua?Mulvio kirjoitti:Ha, Twitterin saa nyt Suomeks! Menkää vaihtaa asetuksista kieli.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minä luen 2 kertaa viikossa ilmestyvän Pogostan Sanomat. Hyvin pysyy menossa mukana ilman tvittereitä tms hapatuksia..Kain kirjoitti:^Minä, joka haluan pysyä ajan hermoilla.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onko nyt sun vuoro mennä piiloon?Latvastalaho kirjoitti:Löysin serkkuni...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Macco kirjoitti:Onko nyt sun vuoro mennä piiloon?Latvastalaho kirjoitti:Löysin serkkuni...![]()
![]()
Olet siis vissiin menossa hautajaisiin ? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201112 ... 9_ul.shtmlLatvastalaho kirjoitti:Löysin serkkuni...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Outoa touhua. Minä yritän kaikin mahdollisin tavoin vältellä sukulaisiani.Latvastalaho kirjoitti:Arvoisat kommentoijat. On monia eri asioita jonka vuoksi etsitään sukulaisia, ihmisiä. Tunnettuja tai tuntemattomia. Itse etsin sukulaisia syystä, joita ette tiedä. Kun katselee teidän kirjoittamienne viestien määrää, voi vetää johtopäätöksen, että kirjoittelette mitä sylki suuhun tuo ajattelematta mitä kirjoitatte.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Oletko onnistunut huijaamaan heiltä heidän perintöosansa, vai mistä on kysymys?arttula kirjoitti: Outoa touhua. Minä yritän kaikin mahdollisin tavoin vältellä sukulaisiani.
En minä mitään perintöä ole saanut. Enkä koskaan tule saamaankaan.KunkkuJ kirjoitti:Oletko onnistunut huijaamaan heiltä heidän perintöosansa, vai mistä on kysymys?arttula kirjoitti: Outoa touhua. Minä yritän kaikin mahdollisin tavoin vältellä sukulaisiani.