Mitä teet juuri nyt?
-
Jamac
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ja mun euforinen olotila päättyi justiinsa!KunkkuJ kirjoitti:Samalla tavallahan toimit itsekin, kun niiden sitikoiden kanssa tuherrat, vaikka olisi BMW-kyyti tarjolla. 8)Citruuna kirjoitti: Katsoin ikkunasta, kun varislauma yritti lentää vastatuuleen
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitä ihmettä sinä sellaista tuherrat? Ala mennä tuonne vuoden turhake-ketjuun antamaan tauvolle kyytiä!Jamac kirjoitti:Pestä-kihitytän ulraäänipesurilla moottoripyörän virtalukon johtosarjan paskaista liitintä...
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Rauhoitu hyvä ihminen! Totuus tekee kipeää, mutta siinä on uuden alku. Sitä paitsi minulla ei ole bemaria autona, tuskin tuleekaan. Viime ajat ajettu Audilla ja Hopalla, mutta nyt pärjään hyvin ilman moisia rakkineita. En ole merkkiuskollinen, paitsi että sitikoista saan hengen ahdistusta, masennusta, toivottomuuden tunnetta ja näppylöitä.Citruuna kirjoitti: Ja mun euforinen olotila päättyi justiinsa!Kai sun autokin on joku hemmetin bimmeri. Odotas, mullon yksi kuva eräästä tarrasta, löydänköhän mä sen..
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Joopa olipa yllättävää! Audi on mun inhokki nro 2!!! Mutta hyvä, että olet pysytellyt noissa inhokkimerkeissä, et ole edes ansainnut kärkimerkkiä!KunkkuJ kirjoitti:Rauhoitu hyvä ihminen! Totuus tekee kipeää, mutta siinä on uuden alku. Sitä paitsi minulla ei ole bemaria autona, tuskin tuleekaan. Viime ajat ajettu Audilla ja Hopalla, mutta nyt pärjään hyvin ilman moisia rakkineita. En ole merkkiuskollinen, paitsi että sitikoista saan hengen ahdistusta, masennusta, toivottomuuden tunnetta ja näppylöitä.Citruuna kirjoitti: Ja mun euforinen olotila päättyi justiinsa!Kai sun autokin on joku hemmetin bimmeri. Odotas, mullon yksi kuva eräästä tarrasta, löydänköhän mä sen..
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mikä vika olymppiavolkkarissa? Laatupeli.Citruuna kirjoitti:.....Audi on mun inhokki nro 2!!! .....
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tai siis osa kuskeista, ei suinkaan kaikki.
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Aika pedofiili mummo jos sillä on mua kohtaan tunteita. Niin ja olin menossa Saariselälle.tuomaril kirjoitti:Iske kiinni mummeliin! Sillä on tunteita sua kohtaa. Mihin oot muuten menossa?iPadi kirjoitti:Homputan kännykällä ja odottelen lentoasemalla, että kone lähtee. Joku mummo kyttää mua jatkuvasti ja kattoo mitä mä teen
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
tuomaril
Pitäis.vinouma kirjoitti:Eikös sun pitäis olla tienaamassa rahaa uuteen tietokoneeseen?![]()
/V
Mutta en oikeen keksi että miten tienaisin.
-
arisel
No, yleensä työnteko on se millä rahaa joutuu hankkimaan - jos ei sitten tosiaan ole kauppamiehen vikaa.
-
tuomaril
Myisin muuten , mutta kun ei ne kaikki ole mun..arisel kirjoitti:^ Myy pari iPhonea?![]()
No, yleensä työnteko on se millä rahaa joutuu hankkimaan - jos ei sitten tosiaan ole kauppamiehen vikaa.
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Hänen sigun iPhonet eivät ole hänen, vaan hänen perheenjäsenien.arisel kirjoitti:^ Myy pari iPhonea?![]()
Mee vaikka kerää pulloja tai jotain muuta kivaa. Tai myy noi sun herkuttuomaril kirjoitti:Pitäis.vinouma kirjoitti:Eikös sun pitäis olla tienaamassa rahaa uuteen tietokoneeseen?![]()
/V![]()
Mutta en oikeen keksi että miten tienaisin.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olet unohtanut isukin Volvon siitä? Oletko varmistanut, ettei naapureilla ole jotain kivaa, jonka voisi laittaa allekirjoitukseen?tuomaril kirjoitti:Myisin muuten , mutta kun ei ne kaikki ole mun..arisel kirjoitti:^ Myy pari iPhonea?![]()
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eläpä yllytä, tai kohta täällä on puolet kaikkien sivujen pituudesta tuomaril:n allekirjoitusta...Tauvo kirjoitti:Olet unohtanut isukin Volvon siitä? Oletko varmistanut, ettei naapureilla ole jotain kivaa, jonka voisi laittaa allekirjoitukseen?
Tähän väliin sopii varmaan vinkata foorumin sääntöjä: http://hopeinenomena.net/ohjeet#allekirjoitus-ohjeet
"Koita tiivistää allekirjoituksesi mielellään alle kolmeen riviin."
-
tuomaril
Ai anteeksi, en tiennyt tuommoisesta säännöstä. Poistan tuosta allekirjoituksesta kaikki ylimääräiset laitteen jotka ei ole mun.mercury kirjoitti:Eläpä yllytä, tai kohta täällä on puolet kaikkien sivujen pituudesta tuomaril:n allekirjoitusta...Tauvo kirjoitti:Olet unohtanut isukin Volvon siitä? Oletko varmistanut, ettei naapureilla ole jotain kivaa, jonka voisi laittaa allekirjoitukseen?
Tähän väliin sopii varmaan vinkata foorumin sääntöjä: http://hopeinenomena.net/ohjeet#allekirjoitus-ohjeet
-
mercury
Tuota allekirjoitussääntöä vois vilkaista moni muukin täällä. Itse oon aina ja kaikkialla noudattanut jo nyysseistä tutuksi tullutta sääntöä (McQuary limit), eli ei koskaan yli neljää riviä.tuomaril kirjoitti:Ai anteeksi, en tiennyt tuommoisesta säännöstä. Poistan tuosta allekirjoituksesta kaikki ylimääräiset laitteen jotka ei ole mun.
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Niin. Vähän ihmetyttää, miksi pitää listata muiden romut omaan allekirjoitukseen. Ei se meitä kateelliseksi tee, että perheessä on 5 iLuuria.Tauvo kirjoitti:Olet unohtanut isukin Volvon siitä? Oletko varmistanut, ettei naapureilla ole jotain kivaa, jonka voisi laittaa allekirjoitukseen?tuomaril kirjoitti:Myisin muuten , mutta kun ei ne kaikki ole mun..arisel kirjoitti:^ Myy pari iPhonea?![]()
http://sisainenaani.com
-
mercury

Siis aloitan sarjaa, en katso pelkkää introa.

(Huom: introssa WTC romahtaa kohdassa 0:52. The 10th Kingdom tehtiin vuonna 2000.)
-
applerules!
Viesti Kirjoittaja applerules! »
-
arisel
mercury kirjoitti: ..foorumin sääntöjä: http://hopeinenomena.net/ohjeet#allekirjoitus-ohjeet
Oikaisinpa sigun samantien - mennyt ohi tuo asia...mercury kirjoitti:Tuota allekirjoitussääntöä vois vilkaista moni muukin täällä. Itse oon aina ja kaikkialla noudattanut jo nyysseistä tutuksi tullutta sääntöä (McQuary limit), eli ei koskaan yli neljää riviä.
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
No pitäisi nyt järkikin sanoo että jätetään ne turhat sonnat pois allekirjoituksista. Tässä olen pitkään ihmetellyt tapaasi listata saman tien koko talon laitteet. Eihän ne sinun ole??? Sinun on ainakin hompputunnuksesituomaril kirjoitti:Ai anteeksi, en tiennyt tuommoisesta säännöstä. Poistan tuosta allekirjoituksesta kaikki ylimääräiset laitteen jotka ei ole mun.mercury kirjoitti:Eläpä yllytä, tai kohta täällä on puolet kaikkien sivujen pituudesta tuomaril:n allekirjoitusta...Tauvo kirjoitti:Olet unohtanut isukin Volvon siitä? Oletko varmistanut, ettei naapureilla ole jotain kivaa, jonka voisi laittaa allekirjoitukseen?
Noh, mutta nyt kun on tuomaril korjannut allekirjoituksensa, on yksi ihmetyttävä asia poissa kuvioista
Nojoo... Tulipahan nyt avauduttua. Ja kellohan on 3:18...
E: Ja aiheeseen: laittelen itseäni nukkumaan.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Uusi onppotarran kylkiäisenä tullut kilke ei muuten pelitä iOhjelmassa ja museo Mäkissäni.
Argh... Pitkien kynsien kanssa kirjoittaminen kosketusnäytöllä on miltei mahdottomuus.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
hatey kirjoitti: Argh... Pitkien kynsien kanssa kirjoittaminen kosketusnäytöllä on miltei mahdottomuus.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka