Suoraan ei tosiaan saa, olkoon se sitten miinusta. Muuten toki saa nettiin heitettyä ja siitä sitten linkin tänne. Mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä, että tuo on kyllä loistava kannettavan korvike. Itselläni on pöytäkone sitä varten, että sen kanssa sitten kotona tekee vaativammat työt. Netissä surffailu ja reissussa tuo on kyllä ihan lyömätön laite. Akun kesto yksistään on jo niin toista maata verrattuna mihinkään läppäriin. Voihan se olla joillekin turhake, mutta ihan samanlainen turhake se on kuin tietokoneet ylipäätään.omenamyyrä kirjoitti:Ei saaTauvo kirjoitti:Saako muuten iPadilta ladattua esim. tänne kuvan?
Vuoden turhake 2011-2012
-
Re: Vuoden turhake 2011-2012
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.

-
Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Vähän tyttömäisiä ne kyllä ovat, mutta mopoja kuitenkin...Mailia kirjoitti:Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ai sinäkin olet turhake?Mailia kirjoitti:Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.

-
En ymmärrä.Kain kirjoitti:Ai sinäkin olet turhake?Mailia kirjoitti:Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.
-
Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.Tauvo kirjoitti:Vähän tyttömäisiä ne kyllä ovat, mutta mopoja kuitenkin...Mailia kirjoitti:Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Toimituksen huomio:Kain kirjoitti:Ai sinäkin olet turhake?Mailia kirjoitti:Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.tuomaril kirjoitti:Onneksi skootterit eivät ole turhakkeita!Mailia kirjoitti:Mopot, mopoautot ja moottoripyörät ovat kaikki täysiä turhakkeita.
Tuossa tapauksessa "... niin myös minut."
-
Mutta Vespathan on tyttömäisiä.tuomaril kirjoitti:Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
-
Hahhaa!tuomaril kirjoitti: Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oikea asenne, pidä tuo.
-
Se ei ole mikään Vespa! Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.Mailia kirjoitti:Mutta Vespathan on tyttömäisiä.tuomaril kirjoitti:Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
-
Anteeksi.Mailia kirjoitti:En ymmärrä.Kain kirjoitti:Ai sinäkin olet turhake?Mailia kirjoitti: Laki käsittelee skootterit mopoina ja niin myös minä.
Luin ne niin, että pidin noita kahta lausetta erillisenä.
-
Miten se on laadukas jos se ei ole Vespa?tuomaril kirjoitti:Se ei ole mikään Vespa! Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.Mailia kirjoitti:Mutta Vespathan on tyttömäisiä.tuomaril kirjoitti:Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
-
Koska minä sanon että se on laadukas. Olen mennyt sillä jo 150km.Mailia kirjoitti:Miten se on laadukas jos se ei ole Vespa?tuomaril kirjoitti:Se ei ole mikään Vespa! Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.Mailia kirjoitti:Mutta Vespathan on tyttömäisiä.tuomaril kirjoitti:Minun skotteeri ei ole yhtään tyttömäinen. Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
-
Aika vähän. Miten noin vähällä menolla voi mitata laatua?tuomaril kirjoitti:Koska minä sanon että se on laadukas. Olen mennyt sillä jo 150km.Mailia kirjoitti:Miten se on laadukas jos se ei ole Vespa?
-
Kyllä se vaan kertoo laadukkuudesta jos olen sillä 150km jo ajanu ilman ongelmia. Mutta sitten se maanalaisen paikan talvirengaspakko tuli ja pakotti mut viemään skoban talvilevolle.Mailia kirjoitti:Aika vähän. Miten noin vähällä menolla voi mitata laatua?tuomaril kirjoitti:Koska minä sanon että se on laadukas. Olen mennyt sillä jo 150km.Mailia kirjoitti:Miten se on laadukas jos se ei ole Vespa?

-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
No siis kyllä minäkin voin pyöräillä muutaman viikon ilman, että pyörä leviää, mutta ei se vielä kerro paljoa laadukkuudesta.tuomaril kirjoitti:Kyllä se vaan kertoo laadukkuudesta jos olen sillä 150km jo ajanu ilman ongelmia. Mutta sitten se maanalaisen paikan talvirengaspakko tuli ja pakotti mut viemään skoban talvilevolle.Mailia kirjoitti:Aika vähän. Miten noin vähällä menolla voi mitata laatua?tuomaril kirjoitti:Koska minä sanon että se on laadukas. Olen mennyt sillä jo 150km.Mailia kirjoitti:Miten se on laadukas jos se ei ole Vespa?
-
Palataan asiaan kesällä, kun pääsen taas ajelemaan.Mailia kirjoitti: No siis kyllä minäkin voin pyöräillä muutaman viikon ilman, että pyörä leviää, mutta ei se vielä kerro paljoa laadukkuudesta.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Taitaa olla niin täsmäinstrumentti ettei siihen saa käyttäjä itse kajota, kun ei tullut edes kunnollista käyttö/huoltomaniskaa mukana, vaan kaikki perusasiatkin pitää kysellä täällä...tuomaril kirjoitti:Se on laadukas ja virtaviivainen täsmäinstrumentti.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eihän tuo kerro muuta kuin sen että kulkine on kasattu riittävän suurelta osin oikein.tuomaril kirjoitti:Kyllä se vaan kertoo laadukkuudesta jos olen sillä 150km jo ajanu ilman ongelmia.

Kerro kuulumisia uudestaan muutaman tuhannen kilometrin kuluttua. Mun nykyään jo eteenpäin myytyyn Aprilia Mojito Customiin ei tullut ongelmia eikä niitä ole tänäkään päivänä. Taitaa olla jo kolmannella ellei neljännellä omistajalla, ja kilometrit pitkällä viisinumeroisissa, ikää yli 8 vuotta.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Kortti jo hyllyllä? Vai mikä estää ajelun?tuomaril kirjoitti: Palataan asiaan kesällä, kun pääsen taas ajelemaan.

-
Höhöö, vasta marraskuussa pääsen ajelemaan.richidi kirjoitti:Kortti jo hyllyllä? Vai mikä estää ajelun?tuomaril kirjoitti: Palataan asiaan kesällä, kun pääsen taas ajelemaan.

-
Talvirengaspakko estää ajelun. En rupea ostamaan talvirattaita skobaan.richidi kirjoitti:Kortti jo hyllyllä? Vai mikä estää ajelun?tuomaril kirjoitti: Palataan asiaan kesällä, kun pääsen taas ajelemaan.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka