Niin määki poikotoin.Tauvo kirjoitti:Boikotoin urheiluketjua. Aion vastaisuudessakin kirjoittaa siihen ketjuun, jonka otsikko on sopivin.
Olen aina kirjoittanut siihen ketjuun jonka otsikko on sopivin, mutta silti joku aina siirtelee niitä...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Niin määki poikotoin.Tauvo kirjoitti:Boikotoin urheiluketjua. Aion vastaisuudessakin kirjoittaa siihen ketjuun, jonka otsikko on sopivin.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Miten se poikotti ilmenee?Citruuna kirjoitti:Niin määki poikotoin.Tauvo kirjoitti:Boikotoin urheiluketjua. Aion vastaisuudessakin kirjoittaa siihen ketjuun, jonka otsikko on sopivin.
Olen aina kirjoittanut siihen ketjuun jonka otsikko on sopivin, mutta silti joku aina siirtelee niitä...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kokolattiamatto?Citruuna kirjoitti:Pehmustinmatto? En ole kuullutkaan, mutta kuulostaa hyvin käyttökelpoiselta ja tarpeelliselta. Pitänee ostaa. Punainen.hatey kirjoitti:Ei minulla ole pehmustinmattoa, koska jalan polkeminen tarvitsisi pehmustinmaton, ettei jalkaan tee kipeää.Citruuna kirjoitti:katson yhden harmaan pehmolelumarsumursuhylkeen kuvaa ja hihittelen sen kiukutteluillehatey kirjoitti:^Katsot siis itseäsi peilin kautta, kun olet vihoissasi?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Siinä pitää olla sekä iskunvaimennus, että äänenvoimennus. Mielellään vaihdettavalla kuosilla, tai miksei ihan vaan teksillä: Talvi. Siinä sitten keplaisi trintata tasajalkaa ja noitua.Citruuna kirjoitti:hatey osaisi ehkä vastata paremmin, kun se on kiukutteluasiantuntija, mutta luulen ei kokolattiamatto, sen täytyy olla joku ihan nimenomaan kiukuttelua varten kehitetty
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eihän sitä voi edes suklaaksi kutsua. Kyllähän sitäkin syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa. Parempiakin suklaita on olemassa.tuomaril kirjoitti:Minä karppaan Fazerin Sinistä. 8)
Ja iMacin rahankeruu on näköjään hyvällä mallilla, kun on varaa mussuttaa suklaata.tuomaril kirjoitti:Minä karppaan Fazerin Sinistä. 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En minä sitä itte ostanu. Sain eilen papalta kun käytiin siellä.Kain kirjoitti:Ja iMacin rahankeruu on näköjään hyvällä mallilla, kun on varaa mussuttaa suklaata.tuomaril kirjoitti:Minä karppaan Fazerin Sinistä. 8)
Mieluummin lasinen juomalasi, kuin lasinen lattia.Tauvo kirjoitti:Divetymonoksidia juon. Siivoan lasinpalasia, kun mökin keittiön kivilattia oli vahvempaa tekoa, kuin juomalasi. Tai siis oikeammin pidän närästystaukoa tuosta lasinpalasten siivoamisesta.
Ei näy allekirjoituksessa iMaccia.tuomaril kirjoitti:En minä sitä itte ostanu. Sain eilen papalta kun käytiin siellä.Kain kirjoitti:Ja iMacin rahankeruu on näköjään hyvällä mallilla, kun on varaa mussuttaa suklaata.tuomaril kirjoitti:Minä karppaan Fazerin Sinistä. 8)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Citruuna kirjoitti:Ny kannattais olla hiljaa, koska alan suuttuaKunkkuJ kirjoitti:Viha myrkyttää sinut sisältä päin. Luovu niistä sitikoista ja pian huomaat, miten helppoa on vihan sijaan rakastaa!Citruuna kirjoitti:Vihaan!!!![]()
![]()
!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Kuuluu web-hotellinkin läpi. Nyt hiljaa!iPadi kirjoitti:Kuuntelen musaa, laulan ja syön karkkia
Eikai mun äänet kuulu ton hotellin seinän läpi?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Oletkos testannut Siriä?hatey kirjoitti:Mäyssytän survottuja puolukoita, ovat hyviä, samalla hiplaan uutta iLuuria. Jännä lemmikki on se.
Tuliko siihen 2G:hen jotain vikaa kun vaihdoit sen 4S:ään? Muistaakseni sanoit joskus pitäväsi sen 2G:n niin kauan kun se kestää.hatey kirjoitti:^On liian HiTek vielä, vaati totuttelua tämä. Oli semmoinen harppaus 2G:stä tähän uuteen, että hirvittää.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siitä se lähtee, kaiken uuden ja turhan perässä juokseminen ja ostaminen... Jatkossa hätsii tulee olemaan tuttu näky jonojen keulilla, kun jotakin uutta tuotetta kauppojen edessä odotellaan.hatey kirjoitti:Ei se toimi täydellisesti, mutta halusin niin kovin yhden aplikaation, jota ei tuohe 2G:hen saanut. Sen taotta oli saatava uusi luuri.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Infinity Blade 2.hatey kirjoitti:Ei se toimi täydellisesti, mutta halusin niin kovin yhden aplikaation, jota ei tuohe 2G:hen saanut. Sen taotta oli saatava uusi luuri.
Mitäs vikaa siinä on että Hätsii haluaa olla nykyaikainen? On se parempi, kuin olla jurakautinen...KunkkuJ kirjoitti:Siitä se lähtee, kaiken uuden ja turhan perässä juokseminen ja ostaminen... Jatkossa hätsii tulee olemaan tuttu näky jonojen keulilla, kun jotakin uutta tuotetta kauppojen edessä odotellaan.hatey kirjoitti:Ei se toimi täydellisesti, mutta halusin niin kovin yhden aplikaation, jota ei tuohe 2G:hen saanut. Sen taotta oli saatava uusi luuri.
Star Walkomenamyyrä kirjoitti:Infinity Blade 2.hatey kirjoitti:Ei se toimi täydellisesti, mutta halusin niin kovin yhden aplikaation, jota ei tuohe 2G:hen saanut. Sen taotta oli saatava uusi luuri.