![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Oletko luopunut antiikkisesta 2G:stä ja siirtynyt 4S:ään?hatey kirjoitti:Sain juuri Mäk-koneen lopulta päivitettyä, kesti vain 9 tuntia. Oli muutama päivityskierros jäänyt tekemättä. Ihme ja kumma: iOhjelmalla onnistui myös vanhan luurin tiedot siirtää uuteen.

-
En minä tahalteen, se oli vahinko, oli siellä muitakin, se on valkonen, oli nälkä ja kofeiinin puutos, verensokerit ei kohdillaan, oli kova tuuli..... en ole syyllinen.tuomaril kirjoitti:Oletko luopunut antiikkisesta 2G:stä ja siirtynyt 4S:ään?hatey kirjoitti:Sain juuri Mäk-koneen lopulta päivitettyä, kesti vain 9 tuntia. Oli muutama päivityskierros jäänyt tekemättä. Ihme ja kumma: iOhjelmalla onnistui myös vanhan luurin tiedot siirtää uuteen.
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Minä lupaudun ottamaan sen huostaan, jos et itse uutukaisen kanssa pärjää!hatey kirjoitti:En minä tahalteen, se oli vahinko, oli siellä muitakin, se on valkonen, oli nälkä ja kofeiinin puutos, verensokerit ei kohdillaan, oli kova tuuli..... en ole syyllinen.tuomaril kirjoitti:Oletko luopunut antiikkisesta 2G:stä ja siirtynyt 4S:ään?hatey kirjoitti:Sain juuri Mäk-koneen lopulta päivitettyä, kesti vain 9 tuntia. Oli muutama päivityskierros jäänyt tekemättä. Ihme ja kumma: iOhjelmalla onnistui myös vanhan luurin tiedot siirtää uuteen.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Enkä ole!KunkkuJ kirjoitti:Hah hah haa, hateystä on tullut iloista kulutusjuhlaa viettävä, kaikenlaisen uuden rihkaman perässä juokseva mallikansalainen!

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei tipu tölkit lattialle, kun ne kiltisti odottelee minua jääkaapissa.Thoth kirjoitti:Joo. Mielikuvassa Kainilta tippuu taskusta oluttölkkejä lattialle.arisel kirjoitti:Mielikuva tästä...Kain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja juoksin myyjiä karkuun, kun hönkivät melkein niskan päällä.![]()
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kain kirjoitti:Mitääää…arisel kirjoitti:Mielikuva tästä...Kain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja juoksin myyjiä karkuun, kun hönkivät melkein niskan päällä.![]()
Nyt kyllä kerrot!
Ainut minkä päästin lähelleni oli kassamyyjä.
Mielikuva karkuun juoksemisen syystä tosiaan puski vastustamattomasti esiin!Thoth kirjoitti:Joo. Mielikuvassa Kainilta tippuu taskusta oluttölkkejä lattialle.arisel kirjoitti:Mielikuva tästä...Kain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja juoksin myyjiä karkuun, kun hönkivät melkein niskan päällä.![]()
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
No offence, man - tunkeilevat myyjät ovat todellakin ärsyttäviä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Oliko ees pitkä jono?Thoth kirjoitti:Kävin suht siistissä baarissa (William K.) vessassa. Kopissa jotkut panivat, kuului vain naisen voihkinta ja jyske ovea vasten.
-
Ei siellä ollut kuin minä. Niin ja ne jotkut siellä kopissa. Kävin itse pisuaarilla.Kain kirjoitti:Oliko ees pitkä jono?Thoth kirjoitti:Kävin suht siistissä baarissa (William K.) vessassa. Kopissa jotkut panivat, kuului vain naisen voihkinta ja jyske ovea vasten.
-
Taisi olla tänään kotimaista tarjontaa.Thoth kirjoitti:Ei siellä ollut kuin minä. Niin ja ne jotkut siellä kopissa. Kävin itse pisuaarilla.Kain kirjoitti:Oliko ees pitkä jono?Thoth kirjoitti:Kävin suht siistissä baarissa (William K.) vessassa. Kopissa jotkut panivat, kuului vain naisen voihkinta ja jyske ovea vasten.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Saitko puoliheijarin kuunnellessasi?Thoth kirjoitti:Ei siellä ollut kuin minä. Niin ja ne jotkut siellä kopissa. Kävin itse pisuaarilla.Kain kirjoitti:Oliko ees pitkä jono?Thoth kirjoitti:Kävin suht siistissä baarissa (William K.) vessassa. Kopissa jotkut panivat, kuului vain naisen voihkinta ja jyske ovea vasten.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Asiasta tuli mieleen: kaupunnissa on ns. valosaaste, mikä johtuu polttavasta tarpeesta valaista katuja ym. epäsopivilla valaisimoilla joissa ei ole kohdistettua valoa (ts. heijastin)hatey kirjoitti:^Ymmärsin että pidät tuosta pimeydestä, märkyydestä, ravasta, kurasta, liasta ja tiesuolasta, kun ei ole kuiva pakkaskeli ja valkoista lunta maassa ja puissa tuomassa valkeutta. Mikäs tuossa pimeydessä ja kurassa nyt niin ottaa päähän?
vaan valo loimottaa ympäriinsä, mm. taivaankanteen ynnä myös puunlatvoihin, missä ei ihmispolo kuunaan sitä tarvitse, ellei ole Tarzan, jos silloinkaan, koska jos olet Tarzan, aistisi ovat terävöityneet suurten apinoiden
tasolle (nm. veikot tietävät mistä puhun). Nyt kun itse olen muuttanut Helsinnin vaaleanpunahehkuisen yötaivaan alta pimeälle maaseudulle, ihmettelen vaan tähtitaivaan satumaista säkenöintiä ja linnunradan, kotogalaksimme, nauhain sanoinkuvaamatonta kauneutta.
Muuttakaa maalle, jo pelkästään niskan taivuttaminen tekee siitä arvoistaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Kiitos, nimihän on ennehatey kirjoitti:^Olette valaistuneet pimeydestä. Olette hieno personoidi. Myönnämme Teille korkea-arvoisen Jedi-Ritarin arvonimen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Miksi sitten ostit iPhone 4S:n liian pienellä muistilla? Ja millä rahoilla ostit sen, vai ostitko sen isin rahoilla? Vai varastitko sen?tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.

-
Isi osti sen itselleen, koska hän tarvitsee piakkoin toisen puhelimen. Sanoin että saan ottaa sen iPhone 4S:än itselleni jos haluan, mutta nyt totsein että se 16Gt on liian pieni itselleni. Joten vaihdoin omaan 32 gigaseen neloseen.Thoth kirjoitti:Miksi sitten ostit iPhone 4S:n liian pienellä muistilla? Ja millä rahoilla ostit sen, vai ostitko sen isin rahoilla? Vai varastitko sen?tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.
-
Kun mainitsit kerran taivaan, niin päätin katsoa sinne. Siellä pyörii ympäriinsä valonheittimet, jotka piirtävät ympyröitä pilviin. En tiedä mistä ne tulevat, mutta ei landella sellaisia näe.darthmother kirjoitti: Asiasta tuli mieleen: kaupunnissa on ns. valosaaste, mikä johtuu polttavasta tarpeesta valaista katuja ym. epäsopivilla valaisimoilla joissa ei ole kohdistettua valoa (ts. heijastin)
vaan valo loimottaa ympäriinsä, mm. taivaankanteen ynnä myös puunlatvoihin, missä ei ihmispolo kuunaan sitä tarvitse, ellei ole Tarzan, jos silloinkaan, koska jos olet Tarzan, aistisi ovat terävöityneet suurten apinoiden
tasolle (nm. veikot tietävät mistä puhun). Nyt kun itse olen muuttanut Helsinnin vaaleanpunahehkuisen yötaivaan alta pimeälle maaseudulle, ihmettelen vaan tähtitaivaan satumaista säkenöintiä ja linnunradan, kotogalaksimme, nauhain sanoinkuvaamatonta kauneutta.
Muuttakaa maalle, jo pelkästään niskan taivuttaminen tekee siitä arvoistaan.
-
Siellä oli ehkä töyk… junttimaisin myyjä ikinä, kun ei edes päästänyt minua sisälle vaan käännytti minut samantien ulos.
Harkitsen vakavasti merkinvaihtoa.
-
What? Miltä oikein näytät, mikä on olemuksesi? Minua ei ole ikinä käännytetty pois mistään kaupasta. Lontoon Harrodsissa vartijat sanoivat, että minun pitää ottaa päiväreppuni käteen selästäni. That's all.Kain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Siellä oli ehkä töyk… junttimaisin myyjä ikinä, kun ei edes päästänyt minua sisälle vaan käännytti minut samantien ulos.
Harkitsen vakavasti merkinvaihtoa.
(Tauvon & co ärsyttämiseksi ylläolevan sekaan on ripoteltu englanninkielisiä sanoja.

-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Vaan kuka on kouluttanut näiden miehistöt - tai jättänyt kouluttamatta?Thoth kirjoitti:Siellä pyörii ympäriinsä valonheittimet, jotka piirtävät ympyröitä pilviin. En tiedä mistä ne tulevat, mutta ei landella sellaisia näe.
Ei tuollaisella pyörimisellä saa mitenkään maalia hakuvalonheittimelle, hallitusta seurantaheittimelle siirrosta nyt puhumattakaan. Kyllä se on nyt niin, että Helsingissä on taso laskenut sitten vuoden -44.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka