Hyvin oli koulutettu. Muistiko myyjä vielä huudella perään ja/tai uhkasiko käyttää kaasua?Kain kirjoitti:Siellä oli ehkä töyk… junttimaisin myyjä ikinä, kun ei edes päästänyt minua sisälle vaan käännytti minut samantien ulos.
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja iMies »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Thoth kirjoitti:
What?
(Tauvon & co ärsyttämiseksi ylläolevan sekaan on ripoteltu englanninkielisiä sanoja.)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitä ihmettä sulla on sielä luurissa? Mulla on vaan 2.5 Gt käytössä.tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Läjä ohjelmia, musiikkia, kuvia.hatey kirjoitti:Mitä ihmettä sulla on sielä luurissa? Mulla on vaan 2.5 Gt käytössä.tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
On minullakin kiljoona kuvaa kun siirsin vanhan luurin kuvat ja pari ohjelmaa, musiikin kohdalla tosin on:tuomaril kirjoitti:Läjä ohjelmia, musiikkia, kuvia.hatey kirjoitti:Mitä ihmettä sulla on sielä luurissa? Mulla on vaan 2.5 Gt käytössä.tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä omistan 4S 64 Gt. Olen melkein Jeesus siinä mitä tulee puhelimiin.tuomaril kirjoitti:Läjä ohjelmia, musiikkia, kuvia.hatey kirjoitti:Mitä ihmettä sulla on sielä luurissa? Mulla on vaan 2.5 Gt käytössä.tuomaril kirjoitti:Vaihdoin itselleni takaisin tuon iPhone nelosen, koska huomasin että se 16 gigaa ei riittänyt mulle.

Käytössä, hmm, 11,7 GB, 45,7 GB vapaana. Siitä 9,4 GB on musiikkia, jonka voisin ihan hyvin poistaa, sillä kuuntelen musiikin yleensä Spotifysta. Eli olen aika lähellä hateyn lukemia.
Tosin olen juuri vähän aikaa sitten tyhjentänyt koneelle tuon puhelimen valokuvakansion, joka oli aika pullollaan siskon lapsesta otettuja kuvia ja videoita joululta. Eli on sille ylimääräiselle tilalle joskus tarvettakin.
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Siellä oli ehkä töyk… junttimaisin myyjä ikinä, kun ei edes päästänyt minua sisälle vaan käännytti minut samantien ulos.
Harkitsen vakavasti merkinvaihtoa.

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Columbine High School 1999.Armada kirjoitti:Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Siellä oli ehkä töyk… junttimaisin myyjä ikinä, kun ei edes päästänyt minua sisälle vaan käännytti minut samantien ulos.
E: Ja ylemmältä taholta ei ole tullut mitään viestiä proffakuvasta, niin jääkööt vielä toistaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Tiesin kyllä mihin kuva liitty,pointtina vaan paheksunta. Ammunta on hieno harrastus jos kohde on oikea,tuossa tuskin oli ja vaan se takia hiukan noKain kirjoitti:Columbine High School 1999.Armada kirjoitti:Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
E: Ja ylemmältä taholta ei ole tullut mitään viestiä proffakuvasta, niin jääkööt vielä toistaiseksi.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Oho, katsoin Kainin avataria vain pikaisesti. Näin siinä jonkun teini-ikäisen ihmisen, mietin hyvin lyhyen hetken, että onkohan se itse Kain. Vasta tämän viestin jälkeen huomasin konepistoolin tuon hahmon kädessä.Kain kirjoitti:Columbine High School 1999.Armada kirjoitti:Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Minua itseäni ei häiritse tuollainen meininki, mutta voin kuvitella, että joitain muita häiritsee. Jätän asian korkeampien voimien haltuun.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Noh, en olisi varmaan saanut kuitenkaan unta ennen kuin sain tuon väsättyä valmiiksi.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Aivan. Kunkku?Thoth kirjoitti:Oho, katsoin Kainin avataria vain pikaisesti. Näin siinä jonkun teini-ikäisen ihmisen, mietin hyvin lyhyen hetken, että onkohan se itse Kain. Vasta tämän viestin jälkeen huomasin konepistoolin tuon hahmon kädessä.Kain kirjoitti:Columbine High School 1999.Armada kirjoitti:Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Minua itseäni ei häiritse tuollainen meininki, mutta voin kuvitella, että joitain muita häiritsee. Jätän asian korkeampien voimien haltuun.
-
-
Ejei, en esiinny siinä avakuvassa.Thoth kirjoitti:
Oho, katsoin Kainin avataria vain pikaisesti. Näin siinä jonkun teini-ikäisen ihmisen, mietin hyvin lyhyen hetken, että onkohan se itse Kain. Vasta tämän viestin jälkeen huomasin konepistoolin tuon hahmon kädessä.
Ja enkä siinä mikserin linkissä, joka on siinä allekirjoituksessa.
E: Ja mitä tein äsken?
Söin tulista ruokaa ja iltähöönillä.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Näin "ylemmän tahon" edustajana on velvollisuutenani kysyä:Kain kirjoitti:Columbine High School 1999.Armada kirjoitti:Joku voisi paheksua tota proffakuvaasi!! Kannattaisi ehkä harkita,mihin lie ammuskeluun liittyy? Et et,Canonii kait myy moni muukin kauppa,mutta asenne lähtee monesti itsestäkinKain kirjoitti:Kävin kaupoissa pyörimässä ja huomasin jonkun kaupan jossa luki CANON.
Miksi moinen avatar?
-
Miksei?kallekilponen kirjoitti: Näin "ylemmän tahon" edustajana on velvollisuutenani kysyä:
Miksi moinen avatar?
En usko tämän loukkaavan ketään, vaikka paheksuntaa saattaa esiintyäkin.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Siis: Onko kyse kenties osaanotosta uhrien omaisille ja hirvittävän tapahtuman muistamisesta, vaiko jostain ihan muusta?Kain kirjoitti:Miksei?kallekilponen kirjoitti: Näin "ylemmän tahon" edustajana on velvollisuutenani kysyä:
Miksi moinen avatar?
-
Sovitaan tuosta keskimmäisestä vaihtoehdosta ja ollaan sujut.kallekilponen kirjoitti:Siis: Onko kyse kenties osaanotosta uhrien omaisille ja hirvittävän tapahtuman muistamisesta, vaiko jostain ihan muusta?Kain kirjoitti:Miksei?kallekilponen kirjoitti: Näin "ylemmän tahon" edustajana on velvollisuutenani kysyä:
Miksi moinen avatar?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
E: Siis hirvittävän tapahtuman muistamisesta.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Intratec TEC-DC9.iDock kirjoitti:^Ai tuolla kuvan hahmolla muka pyssy kädessä?olenpas minä sokea...
-
Sille iLuurille kannattaakin toivotella hyvin hellästi hyvää yötä, koska se on tehty helposti vaurioituvasta lasista, joka muistuttaa posliinia. Kohtele sitä hellästi, niin se juttelee kanssasi myös huomenna!hatey kirjoitti:Pesin hampakset ja pukeuduin yöasusteeseen. Toivottelin myös uudelle iLuurille hyvää yötä ja asetin sen nukkumaan.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Olemme joissain asioissa tiukkoja, ja aiemminkin on foorumin linjaan sopimattomat avataret kehotettu poistamaan. Täällä sopii hassutella, mutta rajansa kaikella. Yksi raja kulkee tällaisten murhaajan kuvien kohdalla.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Olenko se vain minä, vai onko tämä Rivo™Thoth kirjoitti:Sille iLuurille kannattaakin toivotella hyvin hellästi hyvää yötä, koska se on tehty helposti vaurioituvasta lasista, joka muistuttaa posliinia. Kohtele sitä hellästi, niin se juttelee kanssasi myös huomenna!hatey kirjoitti:Pesin hampakset ja pukeuduin yöasusteeseen. Toivottelin myös uudelle iLuurille hyvää yötä ja asetin sen nukkumaan.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka