Ratte olisi kiva lumitöissä ja muissa metsätöissä. Samalla voisi käydä vähän mopopoikia pelottelemassa. Kelpaisi se Maus, jos Rattea ei saa. Nyt joutuu vaan tyytymään lumenluontivälineeseen ja kottikärryihin valtran ohella.darthmother kirjoitti:Landkreuzer P.1000 Ratte olisi ollut myös mainio pihakoriste, sääli että jäi vaan piirrustuspöydälleKain kirjoitti:Minä taas haaveilen Dorasta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Landkreuzer_P._1000_Ratte
Himon kohteet
-
Re: Himon kohteet
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei kai Tauvo kerkee modeemaan, kun se on aina töissä!Citruuna kirjoitti:Kannatan! Äänestys pystyyn?vinouma kirjoitti:Tauvosta pitäisi saada uusi kaulimenheiluttelija aman rinnalle. Tauvosta mode!
/V

Suuruudenhulluutta, ei mahtuisi pihaan. Sergei olisi just sopivan kokoinen pientalon pihamaalle.Kain kirjoitti:Minä taas haaveilen Dorasta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
k18tuomaril kirjoitti:Minä!Kain kirjoitti:Kukahan seuraavaksi?Citruuna kirjoitti:Kannatan! Äänestys pystyyn?vinouma kirjoitti:Tauvosta pitäisi saada uusi kaulimenheiluttelija aman rinnalle. Tauvosta mode!
/V
Noh, k15 ainakin.

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jes! Olen juuri sopivasti 15-vuotias!richidi kirjoitti: k18
Noh, k15 ainakin.

-
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kaikki yli 20 mm on puhdasta välineurheilua - ainakin puupientalojen pihoilla.arisel kirjoitti:Suuruudenhulluutta, ei mahtuisi pihaan. Sergei olisi just sopivan kokoinen pientalon pihamaalle.
Itselläni on pöristelijöiden hätistelyyn sellainen Classic-sarja 1940-luvun alkupuolelta - MG 34, Dreibein ja Kreiskorn. Jotenkin urheilullisempaa, kun osuminen ei ole niin helppoa ja lentävät ruohonleikkurit eivät tule alas ensimmäisestä osumasta.
Jos nyt jotain negatiivista pitää sanoa, niin viime kesänä oli kyllä jo vähän ongelmia tuon 7,9 mm SmK L’spur saatavuuden kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei minulla ole sellaistakaan. Kysy vaikka viranomaisilta.richidi kirjoitti:^ Rikosrekisteriä ei myöskään hyväksytä.

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Entäs tämmöinen 88mm?iMies kirjoitti:Kaikki yli 20 mm on puhdasta välineurheilua - ainakin puupientalojen pihoilla.arisel kirjoitti:Suuruudenhulluutta, ei mahtuisi pihaan. Sergei olisi just sopivan kokoinen pientalon pihamaalle.
Itselläni on pöristelijöiden hätistelyyn sellainen Classic-sarja 1940-luvun alkupuolelta - MG 34, Dreibein ja Kreiskorn. Jotenkin urheilullisempaa, kun osuminen ei ole niin helppoa ja lentävät ruohonleikkurit eivät tule alas ensimmäisestä osumasta.
Jos nyt jotain negatiivista pitää sanoa, niin viime kesänä oli kyllä jo vähän ongelmia tuon 7,9 mm SmK L’spur saatavuuden kanssa.
-
Kaverilla taas on kiinteällä jalustalla varustettu malli mökillä, ihan siinä rantasaunan vieressä. Sinne se kyllä kieltämättä sopii, sillä noita 8,8 cm patruunalaukauksia heitellessä tulee aina aivan armoton hiki.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....darthmother kirjoitti:Landkreuzer P.1000 Ratte olisi ollut myös mainio pihakoriste, sääli että jäi vaan piirrustuspöydälleKain kirjoitti:Minä taas haaveilen Dorasta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Landkreuzer_P._1000_Ratte
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tästä päätellen Hateyllä on jokin elukka tai ukko tai akka. Valehtelija!hatey kirjoitti:Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....
-
Korjaus - minulla.Hieno kirjoitti:Tästä päätellen Hateyllä on jokin elukka tai ukko tai akka. Valehtelija!hatey kirjoitti:Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....
En laske edes ketään tänne ovesta sisään.

-
Etkö edes minua?hatey kirjoitti:Korjaus - minulla.Hieno kirjoitti:Tästä päätellen Hateyllä on jokin elukka tai ukko tai akka. Valehtelija!hatey kirjoitti:Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....

-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ole ensikerralla tarkempi ettei tule sekaannuksiahatey kirjoitti:Korjaus - minulla.Hieno kirjoitti:Tästä päätellen Hateyllä on jokin elukka tai ukko tai akka. Valehtelija!hatey kirjoitti:Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Sitten voisin ostaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Olisi aika nätti, jos tuon siis saisi mahdutettua johonkin.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä ottaisin pelkän esittelijättären, kiitos. Ei tuollainen iso TV mahtuisi kotiini.Kain kirjoitti:^ Tuleeko tuo esittelijätär kaupan päälle?
Sitten voisin ostaa.
-
Asiallista - onko obr. 1936 g. vai 1937?hatey kirjoitti:Meilläpä on 82mm kranaatinheitin olohuoneessa. Läsläslää....
Alkuperäinen neuvostoliittolainen pataljoonaheittimen kollimaattoritähtäin himottaisi kovasti.
-
Keittiöön esim?Mailia kirjoitti:Olisi aika nätti, jos tuon siis saisi mahdutettua johonkin.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kuka idiootti laittaisi television keittiöön?richidi kirjoitti:Keittiöön esim?Mailia kirjoitti:Olisi aika nätti, jos tuon siis saisi mahdutettua johonkin.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Puhuttiin näköjään eri asioista. 8)Mailia kirjoitti:Kuka idiootti laittaisi television keittiöön?richidi kirjoitti:Keittiöön esim?Mailia kirjoitti:Olisi aika nätti, jos tuon siis saisi mahdutettua johonkin.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä tahtoisin ennemmin tuon tyttösen.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Tuossa kuvassa ei ole mitään mitä voisi haluta, saati himottaisi. Jos pakko olisi jotain ottaa, niin tuo viherrehu tuolta matkatelkkarin takaa. Sen voisi laittaa olohuoneen nurkkaan.M.P.T kirjoitti:Minä tahtoisin ennemmin tuon tyttösen.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
-
Aivan pieni on tosiaan kuva tuossa. Tarvii lasit päähän että näkee?hatey kirjoitti:Tuossa kuvassa ei ole mitään mitä voisi haluta, saati himottaisi. Jos pakko olisi jotain ottaa, niin tuo viherrehu tuolta matkatelkkarin takaa. Sen voisi laittaa olohuoneen nurkkaan.M.P.T kirjoitti:Minä tahtoisin ennemmin tuon tyttösen.kallekilponen kirjoitti:LG:n 4K telkkari:lg84inchudtv01.jpg
Hateyllä jo uusi tykki hommattu?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka