Litsaat kukkasia tuon kulkimen renkaalla.

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuhatkaunoja ny on maailma täynnä ja lisää kasvaa. Mun ranskatar haluaa kulkea kukkaniityillä enkä halua kieltää häneltä mitään.hatey kirjoitti:Brutaali luonnonturmelija
Litsaat kukkasia tuon kulkimen renkaalla.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
^ Arvostelitko oman avataresi?Peitsamo kirjoitti:^ Erinomainen minimalismin taidonnäyte
Viesti Kirjoittaja Kain »
0Peitsamo kirjoitti:^ Erinomainen minimalismin taidonnäyte
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hei sinusta tuli juuri nyt mun ystävä!!! Tunnistat hienon auton toisin kuin nämä juntit täällä!omenamyyrä kirjoitti:Hieno auto.
Maalaisjuntteja, sanon minä.Citruuna kirjoitti:Hei sinusta tuli juuri nyt mun ystävä!!! Tunnistat hienon auton toisin kuin nämä juntit täällä!omenamyyrä kirjoitti:Hieno auto.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Jotain sen suuntaistaomenamyyrä kirjoitti:^ Arvostelitko oman avataresi?Peitsamo kirjoitti:^ Erinomainen minimalismin taidonnäyte
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Psykoottinen suoraan naisen vaginaan hampaansa iskevä säälittävä rotta!omenamyyrä kirjoitti:Hiljainen Siri.
Me olemme kaikki aina alasti, sitä vaan ei huomaa vaatteiden läpiKain kirjoitti:Alastomuus, eikö se ole syntiä?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä en ainkaan ole alasti silloin minulla on vaatteet päällä. Paistaahan aurinkokin aina pilvien yläpuolella, mutta silloin on pilvistä, kun ne pilvet ovat edessä. Joko olet alasti, tai sitten sinulla on vaatteita päällä.omenamyyrä kirjoitti:Me olemme kaikki aina alasti, sitä vaan ei huomaa vaatteiden läpiKain kirjoitti:Alastomuus, eikö se ole syntiä?
Hyvän- ja pahantiedonpuu antoi tiedon oikeasta ja väärästä. Syötyään siitä Aatami ja Eeva näkivät, mikä on hyvää ja mikä pahaa, ja alastomuus oli mitä ilmeisimmin pahaa, sillä he häpesivät sitä.omenamyyrä kirjoitti:Me olemme kaikki aina alasti, sitä vaan ei huomaa vaatteiden läpiKain kirjoitti:Alastomuus, eikö se ole syntiä?
Nyt ei tainnut mennä ihan oikeinKain kirjoitti:Hyvän- ja pahantiedonpuu antoi tiedon oikeasta ja väärästä. Syötyään siitä Aatami ja Eeva näkivät, mikä on hyvää ja mikä pahaa, ja alastomuus oli mitä ilmeisimmin pahaa, sillä he häpesivät sitä.omenamyyrä kirjoitti:Me olemme kaikki aina alasti, sitä vaan ei huomaa vaatteiden läpiKain kirjoitti:Alastomuus, eikö se ole syntiä?
Sanot minun olevan väärässä ilman perusteluita ja välttelet kysymystäni jollakin tekosyyllä, joka ei ole vielä varmaa.omenamyyrä kirjoitti:^ Uskontokeskustelu alkaa vasta ylihuomenna, palataan asiaan