Oothan kokeillu päivittää puhelinta DFU-tilassa? Eli puhelin kiinni koneeseen, sitten paina Koti- ja Sammutus-näppäintä 10sek pohjassa yhtäaikaan, sitten päästä Sammutus-painike, mutta jatka Koti-näppäimen painamista, kunnes kone tunnistaa sen uutena laitteena ja iTunes ehdottaa vain palautusta.somo1 kirjoitti:latasin uusimman itunesin ja yritin päivittää 4.2.1 -> 5.0.1. nyt ei suostu restooraa ja valittaa error codee 21. miten saan tän toimimaan, ihan sama vaik vanhat ohjelmat hävii
edit. no sainpahan redsnowlla 4.21 sentään taas toimimaan mut 5.01 ei suostu vitussakaan asentumaan, ei suostu verifoimaan restoree. olipahan hyvin käytetty 5h. itunesin keksijä on homo pelle. turhin paskaohjelma ikinä. en päivitä puheinta enää koskaan
iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
-
Re: iOS 5.0 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
Viesti Kirjoittaja ZipLed »
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
iBooksFix2 tms. En kyllä tiedä miten toimiva ja näin, koska mulla toimii iBooks.ZipLed kirjoitti:Ipad, ios 5.01 redsnowlla jailbreikattu ja nyt ei ibooks toimi. Onko tuohon jotain toimivaa fiksiä?
http://www.idownloadblog.com/2011/12/29 ... ios-5-0-1/
Tuossa ohjeet. IH8Snow kyllä varoitteli, että voi kusta jotain iTunesissa, mutta en sitten tiedä..
-
Viesti Kirjoittaja ZipLed »
Kuinkas se toisilla toimii ja toisilla ei? Tein breikin tällä redsn0w_mac_0.9.10b1, teitkö sinä millä?TR8 kirjoitti:iBooksFix2 tms. En kyllä tiedä miten toimiva ja näin, koska mulla toimii iBooks.ZipLed kirjoitti:Ipad, ios 5.01 redsnowlla jailbreikattu ja nyt ei ibooks toimi. Onko tuohon jotain toimivaa fiksiä?
Tuossa ohjeet. IH8Snow kyllä varoitteli, että voi kusta jotain iTunesissa, mutta en sitten tiedä..
-
Viesti Kirjoittaja TJR77 »
Tässä ei koskaan ole ollut korttia sisällä vaan wlani riittää eli pelkkä jailbreak riittää.
Miten jailbreakkaan (mikä ohjelma winukalle) ja kun otan varmuuskopion ensin niin tää laitehan ei voi mennä niin juntturaan ettei enää koskaan toimisi vaikka koitankin jailbreakia?
Ps. Tuli mieleeni että onkohan mun jailbreak haaveet menny ku muistelin että jossain puhuttiin että pitäs joku asia tehdä järjestelmän valvojana ja oon totaalisesti unohtanu windowssin järjestelmänvalvojan salasanani).
Offtopicina jos sais linkin millä resetoin xp:n järjestelmävalvojan salasanan jos sellasen pystyy tekemään joutumatta asentamaan koko paskaa uudelleen.
EDIT: Sainki resetoitua tuon salasanan eli se ei ole enää ongelma.
ja toinen kysymys kannattaisko mun palauttaa tää uutena ennen jailbreikkiä että tää päivittyisi versioksi (9A406)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tuon firmiksen voi jailbreikata Redsn0wlla, mutta Redsn0w suositellaan suorittettavaksi järjestelmävalvojana...TJR77 kirjoitti:Mulla o käytössä iPad1 3G + WLAN iOS 5.01 (9A405). Modeemin firmware 07.11.01. Ja windows XP
Tässä ei koskaan ole ollut korttia sisällä vaan wlani riittää eli pelkkä jailbreak riittää.
Miten jailbreakkaan (mikä ohjelma winukalle) ja kun otan varmuuskopion ensin niin tää laitehan ei voi mennä niin juntturaan ettei enää koskaan toimisi vaikka koitankin jailbreakia?
Ps. Tuli mieleeni että onkohan mun jailbreak haaveet menny ku muistelin että jossain puhuttiin että pitäs joku asia tehdä järjestelmän valvojana ja oon totaalisesti unohtanu windowssin järjestelmänvalvojan salasanani).
Offtopicina jos sais linkin millä resetoin xp:n järjestelmävalvojan salasanan jos sellasen pystyy tekemään joutumatta asentamaan koko paskaa uudelleen.
-
Eli järjestelmävalvojan ongelma ratkaistu tuohon päivitin toisen kyssärin ja sit vielä tarkempia ohjeita tarvisin...tuomaril kirjoitti:Tuon firmiksen voi jailbreikata Redsn0wlla, mutta Redsn0w suositellaan suorittettavaksi järjestelmävalvojana...TJR77 kirjoitti:Mulla o käytössä iPad1 3G + WLAN iOS 5.01 (9A405). Modeemin firmware 07.11.01. Ja windows XP

-
Viesti Kirjoittaja nexusanger »
Vaikuttaa siltä että olet astetta viisaampi kaveri!somo1 kirjoitti:latasin uusimman itunesin ja yritin päivittää 4.2.1 -> 5.0.1. nyt ei suostu restooraa ja valittaa error codee 21. miten saan tän toimimaan, ihan sama vaik vanhat ohjelmat hävii
edit. no sainpahan redsnowlla 4.21 sentään taas toimimaan mut 5.01 ei suostu vitussakaan asentumaan, ei suostu verifoimaan restoree. olipahan hyvin käytetty 5h. itunesin keksijä on homo pelle. turhin paskaohjelma ikinä. en päivitä puheinta enää koskaan
Voisitko antaa neuvoja muilla elämän saroilla?
-
Ensin tallenssin plopsit tällä ohjeella:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=17063
Sit breikkasin ja asensin cydian tällä ohjeella
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=18997
Käytin tätä redsn0w_win_0.9.10b3
Näyttäs tulleen nyt Cydia kuvake iPadiin eikä herjaillu mitään.
Eli jos nyt yhdistän iPadin koneeseen niin että iTunesi aukeaa niin se saa tehdä varmuuskopiot ja muut ja ne löytyy sit jatkossa vai pitääkö varmuuskopiot (jos on asennellut jotain teemoja yms.) tehdä redsn0w:n kautta?
Helpmii.. meneekö tää rikki jos iTunesi pääsee aukeemaan?
edit: ja nyt jos asennan täältä Cydiasta maksullisia ohjelmia jotka toimii iPad ja iPhone niin onko nää niinku Applenki ohjelmat että saan sit samaan rahaan molempiin vai pitääkö ostella erikseen?
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Iha normaalisti voi iTunesin kanssa käyttääTJR77 kirjoitti:Nonni nyt asentuu jailbreakki... toivottavasti toimii...
Ensin tallenssin plopsit tällä ohjeella:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=17063
Sit breikkasin ja asensin cydian tällä ohjeella
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=18997
Käytin tätä redsn0w_win_0.9.10b3
Näyttäs tulleen nyt Cydia kuvake iPadiin eikä herjaillu mitään.
Eli jos nyt yhdistän iPadin koneeseen niin että iTunesi aukeaa niin se saa tehdä varmuuskopiot ja muut ja ne löytyy sit jatkossa vai pitääkö varmuuskopiot (jos on asennellut jotain teemoja yms.) tehdä redsn0w:n kautta?
Helpmii.. meneekö tää rikki jos iTunesi pääsee aukeemaan?
edit: ja nyt jos asennan täältä Cydiasta maksullisia ohjelmia jotka toimii iPad ja iPhone niin onko nää niinku Applenki ohjelmat että saan sit samaan rahaan molempiin vai pitääkö ostella erikseen?

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Paha sanoa. Itse tein Windows 7:lla, RedSn0w 0.9.10b3. Voit kokeilla tehdä tuolla 0.9.10b3 versiolla jailbreakin nykyisen päälle, eli iha normaalisti lähdet nyt vain suoraan Jailbreikkaamaan, mutta muista ottaa RedSn0wista "Install Cydia" täppi pois, koska sulla on jo Cydia asennettuna.ZipLed kirjoitti:Kuinkas se toisilla toimii ja toisilla ei? Tein breikin tällä redsn0w_mac_0.9.10b1, teitkö sinä millä?TR8 kirjoitti:iBooksFix2 tms. En kyllä tiedä miten toimiva ja näin, koska mulla toimii iBooks.ZipLed kirjoitti:Ipad, ios 5.01 redsnowlla jailbreikattu ja nyt ei ibooks toimi. Onko tuohon jotain toimivaa fiksiä?
-
Viesti Kirjoittaja enkuli »
Kokeilin palauttaa asetukset mutta se edelleen puskee tuota paivitettya versiota. Pitaako vieda luuri huollon kautta vai voiko talle tehda jotakin itse?
EDIT: kyseessa siis iPhone 4
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Googlella löyty jonkimoisia ohjeita.. Täällä ainakin onnistuneet parilla ohjeella saamaan tuon toimimaan:III kirjoitti:noniin, elikä nyt itellä on jailbreakattu ios 4.2.1 omassa iphone 4 puhelimessa, enkä ole ehtinyt päivittää sitä, ja nyt kun aloin päivittämään niin se pyysi päivittää myös ton itunesin, ja nyt kun päivitin sen, niin itunes ei enään toimi, vaikka kuinka monta kertaa olen asentanut sen uudelleen. käytössä on siis windows 7. ja latasin tuon "iTunes 10.5.2 for Windows (64-bit)". Nyt en oikeen tiedä mitä tehdä, ja oon sen verran pitkään yrittänyt tehdä asialle jotain, että menee jo hermotja jäin siis tuossa itunesin kohdalla jumiin. auttakaapas tämmöstä omenajutuissa jälkeenjäänyttä ihmistä
E: nyt kun yritän avata itunesin, kone kirjottaa jotai että
"apple application support was not found.
apple application support is required to run itunes. please uninstall itunes, then install itunes again.
error 2 (windows error 2)"
ja sitä ennen kirjotti jotai jostai ituneshelpperist... auttakaapas joku avutonta
https://discussions.apple.com/thread/21 ... 0&tstart=0
Jos ei nuo toimi, niin sitten iTunesin yms. poisto ja uudelleen asennus näillä ohjeilla:
http://support.apple.com/kb/HT1925
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mitäs iPhone sanoo jos yrität käynnistää? Kannattaa yrittää käynnistää sen liittymän SIM-kortin kanssa, jolle puhelin on lukittu. Unlock nimittäin katoaa päivityksen yhteydessä, ja siksi ei hyväksy toisia kortteja. Harmi vaan jos olet mennyt päivittämään ja samalla baseband päivittyi.. Voi olla että unlockia et saa ainakaan vähään aikaan..enkuli kirjoitti:Menin typerana sitten paivittamaan iPhonen kun hankin uuden lapparin. Nyt iTunes ei enaa hyvaksy tata jeilbreikattua SIMia ja koko luuri on jumissa. Perhana!
Kokeilin palauttaa asetukset mutta se edelleen puskee tuota paivitettya versiota. Pitaako vieda luuri huollon kautta vai voiko talle tehda jotakin itse?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
"Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card."TR8 kirjoitti:Mitäs iPhone sanoo jos yrität käynnistää? Kannattaa yrittää käynnistää sen liittymän SIM-kortin kanssa, jolle puhelin on lukittu. Unlock nimittäin katoaa päivityksen yhteydessä, ja siksi ei hyväksy toisia kortteja. Harmi vaan jos olet mennyt päivittämään ja samalla baseband päivittyi.. Voi olla että unlockia et saa ainakaan vähään aikaan..enkuli kirjoitti:Menin typerana sitten paivittamaan iPhonen kun hankin uuden lapparin. Nyt iTunes ei enaa hyvaksy tata jeilbreikattua SIMia ja koko luuri on jumissa. Perhana!
Mutta en loyda sita mistaan kun on jo 2 kertaa breikattu :/ hitsit en tajunnut ennekuin oli jo liian myohaista...
Pitaako tama nyt vaan jailbreikata uudelleen?
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ei taida puhelin aueta edes Springboardiin asti puhelin? Jailbreak ei auta tuohon, koska et pysty unlockaamaan puhelinta.. Joudut varmaan hommaamaan jostain tuollaisen SIM-kortin jolla puhelin toimii..enkuli kirjoitti:"Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card."TR8 kirjoitti:Mitäs iPhone sanoo jos yrität käynnistää? Kannattaa yrittää käynnistää sen liittymän SIM-kortin kanssa, jolle puhelin on lukittu. Unlock nimittäin katoaa päivityksen yhteydessä, ja siksi ei hyväksy toisia kortteja. Harmi vaan jos olet mennyt päivittämään ja samalla baseband päivittyi.. Voi olla että unlockia et saa ainakaan vähään aikaan..enkuli kirjoitti:Menin typerana sitten paivittamaan iPhonen kun hankin uuden lapparin. Nyt iTunes ei enaa hyvaksy tata jeilbreikattua SIMia ja koko luuri on jumissa. Perhana!
Mutta en loyda sita mistaan kun on jo 2 kertaa breikattu :/ hitsit en tajunnut ennekuin oli jo liian myohaista...
Jos nyt oikeassa olen, muut korjatkoon jos olen väärässä.
-
Viesti Kirjoittaja somo1 »
oon sitten se just jumittaa 5-10min varmistuskohdassa kunnes tulee error code 10xx vai 1602, toinen noist virheist tuli kuitenki siit et vedin puhelimen irti johdost ku luulin et se ohjelma meni jumii. Tosin puolet kerroist se jatko varmistust viel sen jälkeenkinTR8 kirjoitti:Oothan kokeillu päivittää puhelinta DFU-tilassa? Eli puhelin kiinni koneeseen, sitten paina Koti- ja Sammutus-näppäintä 10sek pohjassa yhtäaikaan, sitten päästä Sammutus-painike, mutta jatka Koti-näppäimen painamista, kunnes kone tunnistaa sen uutena laitteena ja iTunes ehdottaa vain palautusta.somo1 kirjoitti:latasin uusimman itunesin ja yritin päivittää 4.2.1 -> 5.0.1. nyt ei suostu restooraa ja valittaa error codee 21. miten saan tän toimimaan, ihan sama vaik vanhat ohjelmat hävii
-
Viesti Kirjoittaja xopox »
-
Kyseiset ohjelmat liittyvät waretukseen, johon taas tällä foorumilla ei neuvoja anneta.xopox kirjoitti:vähän OT, mutta mikä ero on AppSyncillä ja Installous 4:lla?
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Applen sivuilta löyty tommoset ohjeet 1602 ratkasemisee ainakin..somo1 kirjoitti:oon sitten se just jumittaa 5-10min varmistuskohdassa kunnes tulee error code 10xx vai 1602, toinen noist virheist tuli kuitenki siit et vedin puhelimen irti johdost ku luulin et se ohjelma meni jumii. Tosin puolet kerroist se jatko varmistust viel sen jälkeenkinTR8 kirjoitti:Oothan kokeillu päivittää puhelinta DFU-tilassa? Eli puhelin kiinni koneeseen, sitten paina Koti- ja Sammutus-näppäintä 10sek pohjassa yhtäaikaan, sitten päästä Sammutus-painike, mutta jatka Koti-näppäimen painamista, kunnes kone tunnistaa sen uutena laitteena ja iTunes ehdottaa vain palautusta.somo1 kirjoitti:latasin uusimman itunesin ja yritin päivittää 4.2.1 -> 5.0.1. nyt ei suostu restooraa ja valittaa error codee 21. miten saan tän toimimaan, ihan sama vaik vanhat ohjelmat hävii
http://support.apple.com/kb/ta38633
-
TR8 kirjoitti:Ei taida puhelin aueta edes Springboardiin asti puhelin? Jailbreak ei auta tuohon, koska et pysty unlockaamaan puhelinta.. Joudut varmaan hommaamaan jostain tuollaisen SIM-kortin jolla puhelin toimii..enkuli kirjoitti:"Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card."TR8 kirjoitti:Mitäs iPhone sanoo jos yrität käynnistää? Kannattaa yrittää käynnistää sen liittymän SIM-kortin kanssa, jolle puhelin on lukittu. Unlock nimittäin katoaa päivityksen yhteydessä, ja siksi ei hyväksy toisia kortteja. Harmi vaan jos olet mennyt päivittämään ja samalla baseband päivittyi.. Voi olla että unlockia et saa ainakaan vähään aikaan..enkuli kirjoitti:Menin typerana sitten paivittamaan iPhonen kun hankin uuden lapparin. Nyt iTunes ei enaa hyvaksy tata jeilbreikattua SIMia ja koko luuri on jumissa. Perhana!
Jos nyt oikeassa olen, muut korjatkoon jos olen väärässä.
Kiitos avusta, oikeassa olitte!
Pitaa odottaa etta julkaisevat uusimman version SIM kortista etta saan lukituksen auki. Eli meni nyt sitten uuden luurin ostoon mutta jotain hyvaakin etta ainakin sain nyt vihdoin lukitusvapaan paikallisen version missa jopa toimii 3G
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Eli parin viikon paasta multa sais ostaa suomalaisen iPhone4:sen ja hyvaan hintaan

-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Onpa muuten paska päivitys. Kontaktit hävisivät, eikä niitä saanut takaisin kuin iCloudin kautta. iTunes ei suostu niitä synkkaamaan.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Arranger »
Jonkin matkaa lueskelin ketjua, mutta luovutin. Käsissä kaverilta äskettäin ylimääräisenä saatu 3GS, jonka haluaisin breakata. Viimeksi olen jailbreakkaillut 1G iPod Touchia, ja näyttää systeemit muuttuneen niistä ajoista.. Lähdin ensin sokkona arpomaan iClarifiedin ohjeiden ja redsn0wn kanssa, mutta nyt putosin jo kärryiltä. Redsn0w vs. Pwnage tool? Tethered/Untethered? Hä?

Jos on linkata johonki aiempaan kohtaan tätä/muuta ketjua, niin riittää kyllä. Postauksia on vaan sen verran, että haulla on vaikea löytää muuta kuin ihmisten kysymyksiä ongemista yms.
-
Eli siis siinä puhelimessa on iOS 5? 5.0 vai 5.0.1?Arranger kirjoitti:Hopsan.
Jonkin matkaa lueskelin ketjua, mutta luovutin. Käsissä kaverilta äskettäin ylimääräisenä saatu 3GS, jonka haluaisin breakata. Viimeksi olen jailbreakkaillut 1G iPod Touchia, ja näyttää systeemit muuttuneen niistä ajoista.. Lähdin ensin sokkona arpomaan iClarifiedin ohjeiden ja redsn0wn kanssa, mutta nyt putosin jo kärryiltä. Redsn0w vs. Pwnage tool? Tethered/Untethered? Hä?![]()
Jos on linkata johonki aiempaan kohtaan tätä/muuta ketjua, niin riittää kyllä. Postauksia on vaan sen verran, että haulla on vaikea löytää muuta kuin ihmisten kysymyksiä ongemista yms.
-
Viesti Kirjoittaja Arranger »
Menin tuohon ensin iTunesilla päivittämään firmiksen ennenkuin sain päähäni koko breakkailun, eli lienee nyt 5.0.1. Tekasin tuolla Pwnagella customin, mutta sitä en saa tyrkättyä sisään, lykkää erroria 1600. Tuossa nopeasti nyt googlettelin että tarkottaisi ei tuettua firmistä.tuomaril kirjoitti:Eli siis siinä puhelimessa on iOS 5? 5.0 vai 5.0.1?Arranger kirjoitti:Hopsan.
Jonkin matkaa lueskelin ketjua, mutta luovutin. Käsissä kaverilta äskettäin ylimääräisenä saatu 3GS, jonka haluaisin breakata. Viimeksi olen jailbreakkaillut 1G iPod Touchia, ja näyttää systeemit muuttuneen niistä ajoista.. Lähdin ensin sokkona arpomaan iClarifiedin ohjeiden ja redsn0wn kanssa, mutta nyt putosin jo kärryiltä. Redsn0w vs. Pwnage tool? Tethered/Untethered? Hä?![]()
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka