Olin vain välilaskulla, niin jäi käymättä.nalle76 kirjoitti:Kai muistit käydä "kahvilla", eikös ensi vuonna tarjonta ole supistunut ulkolaisille?Aadee kirjoitti:Damin lentokentällä nauttien viimeisestä 10 ilmaisesta wifi-minuutista.

Viesti Kirjoittaja Aadee »
Olin vain välilaskulla, niin jäi käymättä.nalle76 kirjoitti:Kai muistit käydä "kahvilla", eikös ensi vuonna tarjonta ole supistunut ulkolaisille?Aadee kirjoitti:Damin lentokentällä nauttien viimeisestä 10 ilmaisesta wifi-minuutista.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei ole helppoa sinullakaan.Kain kirjoitti:Taas junassa.
Mutta kyllä se on sen arvoista. VR:n kidutuksen jälkeen saan nauttia omasta ylhäisestä itsestäni, niin paljon kuin minä haluan.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole helppoa sinullakaan.Kain kirjoitti:Taas junassa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Junan vessassakin voi nauttia omasta ylhäisestä itsestä.Kain kirjoitti:Mutta kyllä se on sen arvoista. VR:n kidutuksen jälkeen saan nauttia omasta ylhäisestä itsestäni, niin paljon kuin minä haluan.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole helppoa sinullakaan.Kain kirjoitti:Taas junassa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko se sitä macittamista, vai mitä hittoa tuo otsikko tarkoittaa?Thoth kirjoitti:Junan vessassakin voi nauttia omasta ylhäisestä itsestä.Kain kirjoitti:Mutta kyllä se on sen arvoista. VR:n kidutuksen jälkeen saan nauttia omasta ylhäisestä itsestäni, niin paljon kuin minä haluan.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole helppoa sinullakaan.Kain kirjoitti:Taas junassa.
Ei passaa, WC-paperi on loppunut ja käsidesi käytössä.Thoth kirjoitti:Junan vessassakin voi nauttia omasta ylhäisestä itsestä.Kain kirjoitti:Mutta kyllä se on sen arvoista. VR:n kidutuksen jälkeen saan nauttia omasta ylhäisestä itsestäni, niin paljon kuin minä haluan.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole helppoa sinullakaan.Kain kirjoitti:Taas junassa.
Macci on joko predikaatti tai objekti.Tauvo kirjoitti: Onko se sitä macittamista, vai mitä hittoa tuo otsikko tarkoittaa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Macci on joko predikaatti tai seksiobjekti.Kain kirjoitti:Macci on joko predikaatti tai objekti.Tauvo kirjoitti: Onko se sitä macittamista, vai mitä hittoa tuo otsikko tarkoittaa?
Viesti Kirjoittaja Ja_Ri »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tietäisitpä miten kovasti siellä on joskus mäkitelty...Ja_Ri kirjoitti:Sokos hotelli Arina Oulu. Valmistautumassa viikonlopun töihin.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Lare »
mercury kirjoitti:Tietäisitpä miten kovasti siellä on joskus mäkitelty...Ja_Ri kirjoitti:Sokos hotelli Arina Oulu. Valmistautumassa viikonlopun töihin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä tiedän, mutta punastumiseen ei ole tarvis! 8)Lare kirjoitti:mercury kirjoitti:Tietäisitpä miten kovasti siellä on joskus mäkitelty...Ja_Ri kirjoitti:Sokos hotelli Arina Oulu. Valmistautumassa viikonlopun töihin.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Takaisin räntäisessä Suomessaarttula kirjoitti:EFHK, Gate 30C. Matkalla Teneriffalle.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kiitos ilmoituksesta. Ei tarvitse enää olla kateellinen.arttula kirjoitti:Takaisin räntäisessä Suomessaarttula kirjoitti:EFHK, Gate 30C. Matkalla Teneriffalle.
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja dev null »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja wakio »
Viesti Kirjoittaja everythingapple »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Huomattu on 8)tuomaril kirjoitti:Helsinki-Vantaa Airport
Viesti Kirjoittaja redhat »
Määrä korvaa laadun, näyttää hyvältä kun postauksien määrä vuodessa on 10 000.iDock kirjoitti:Huomattu on 8)tuomaril kirjoitti:Helsinki-Vantaa Airport
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ja näyttää hyvältä kun nimimerkin alla lukee viestejä kirjoitetun se 10 000.redhat kirjoitti:Määrä korvaa laadun, näyttää hyvältä kun postauksien määrä vuodessa on 10 000.iDock kirjoitti:Huomattu on 8)tuomaril kirjoitti:Helsinki-Vantaa Airport
Viesti Kirjoittaja Tzygä »