Haluun eri värin silleAries kirjoitti:^Mikä itu noin hyvännäköistä runkoa on hiekkapuhaltaa?

Viesti Kirjoittaja carrbon »
Haluun eri värin silleAries kirjoitti:^Mikä itu noin hyvännäköistä runkoa on hiekkapuhaltaa?
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Äh, ei jaksa polkea ostamaan yhtä 2 sentin ruuvia, vai mikäsevastakappaleennimi nyt oli?hatey kirjoitti:^Olisiko rautakaupan tms ruuviosasto mitään...?
Viesti Kirjoittaja Dasboot »
Viesti Kirjoittaja janosh »
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Oih, Biopacet 8) Mulla on kans Olmossa.janosh kirjoitti:Siinä oli sellanen shimanon valmistama ovela vaihteisto että eturattaat oli ovaalin muotoiset, en kyllä sitten tiedä oliko siitä apua, hiton kovaa sillä kyllä pääsi, jos vaan uskalti ajaa
Viesti Kirjoittaja janosh »
Oli muuten hyvä vaihteisto, vaihto kuin unelma. Toimi niin sulavasti et olos voinu olla Apple tuotantoa.mercury kirjoitti:Oih, Biopacet 8) Mulla on kans Olmossa.janosh kirjoitti:Siinä oli sellanen shimanon valmistama ovela vaihteisto että eturattaat oli ovaalin muotoiset, en kyllä sitten tiedä oliko siitä apua, hiton kovaa sillä kyllä pääsi, jos vaan uskalti ajaa
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Biopace
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Wautsi wau! Sehän on tyylikäs. Onko fillarin runko kestänyt hyvin? Se näyttää hieman vääntöherkältä.rodchop kirjoitti:Tollasella 3-vaihteisella omavalmisteella tullu ajeltuu. Tuossa tosin nykyään 7 vaihteinen nexuksen takanapa
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja rodchop »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Rakenne on erittäin mielenkiintoinen. Suurin rasitus syntynee ylä- ja alaputken aiheuttamana emäputkeen. Vai miten olet hahmottanut rasitukset? Joka tapauksessa rakenne on hauskan ja keveän näköinen. Mitä materiaalia runko on?rodchop kirjoitti:kiitos vaan. Hyvin kestäny toi on ainakin 7 vuotta vanha. nuo kaarevat runko putket tehty ovaalin muotoseks, jolloin paljon jäykempi, tuossa keulassa jousto joka poimii pahimmat iskut kanttareista jne...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tai nättejä auton varaosiahatey kirjoitti:Pitääkö ihmiset oikeasti polkupyöriään olohuoneissa? Olohuoneeseen kuuluu kranaatinheitin, sinko ja konetuliaseita, mutta polkupyörä.....
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ihailen tyylitajuanne ja hyvää makuanne! Osaatte sisustaa kodin viihtyisäksi ja kodikkaksi.hatey kirjoitti:Minulla on keittiön seinällä edesmenneen Jeepin kytkinlevy, MoParin 225 koneen pakosarjan tiiviste, MoParin 318 koneen jakoratas, erinäisiä Dodgen, Plymouthin ja Jeepin pölykapseleita ja Jeepin ratti.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Olen vähän kade tuosta Ponista.Maza kirjoitti:Olen jo esitellyt ensisijaisen fillarini. Mutta on minulla toinenkin, joka on muuten eteisessä. Se on ollut siinä kohta kuukauden. Se on n. 40 vuotta vanha kullanvärinen Tunturi Poni (tehty Turussa), pienehköillä pyörillä ja taitettavalla rungolla. Tai ei se varsinaisesti ole taitettava, vaan katkaistava. Se on upea. Aion putsata ja rasvata siitä takakapan, siksi se on sisällä.
Viesti Kirjoittaja via »
Katsopa Pelagoa, malli Stavanger. Pelagon sivut löytyvät Facebookista. On kivijalkamyymälä ehkä Vallilassa tai siellä päin.Peitsamo kirjoitti:Onko kenelläkään suositella pääkaupunkiseudulta jotain hyvää polkypyöräliikettä kohtuullisella valikoimalla ja hintatasolla? Ei jaksaisi millään kahlata läpi ainoastaan cittareita...
Homman pointtihan on siinä, että olen ajanut vanhan pyörän kirjaimellisesti sanottuna loppuun ja on aika hommata uusi. Ei noilla näköjään reilua 10 000-15 000 kilometriä ajeta ilman keskiöiden, kettinkien ym. vaihtoa.
Jokin kohtalainen maantiepyörä siis hakusessa. Ei mitään kilpapyörän tyyppistä vaan ehkä jokin hybridi lähinnä. Kellään suosituksia?
Viesti Kirjoittaja p-veli »