![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mitä meinaat tehdä kohta?
-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minun myös pitäisi ajatella kissaa ja vaihtaa hänelle taas vesi kuppiin, koska kissa ei sitä osaa tehdä. Pitäisi myös tehdä tarkastus kissalle, koska hän tuntuu olevan väsynyt eilisestä elukkalääkäri käynnistä. Voisin tarjota herkkujen herkkua kissalle tänään ja sehän on peuranlihaa sisäelimineen päivineen. Ette muuten osaa kuvitella kuinka pahalta se haisee. Kissaa pitäisi myös harjata kun olen hoitanut edellä olevat asiat. Kun nämä työt on hoidettu niin voisi kipaista tuossa huoltoasemalla. Tässä olisikin asiat mitä meinaan tehdä kohta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tyhmää. Mutta eikö sitä riviä muka voi jatkaa?M.P.T kirjoitti:Ajattelin kömpiä suihkuun ja siitä postilaakolle, koska olen nyt oikeasti likainen ja postit on laatikossa. Sitten samalla olisi tarkoitus viedä myös naapurin postit, koska meillä on yhteinen postilaatikko. Syy miksi on yhteinen on yksinkertainen. Jos menisin ostamaan nytten uuden laatikon niin minun pitäisi irttoittaa ja kiinnittää jokainen postilaatikko rivistä uudelleen. Rivit on täytetty vasemmasta reunasta ja vain oikealla on tilaa. Numerot kasvaa oikealta vasemmalle ja minulla on alueen suurin numero talossani. Epäilen, ettei tule isompaa tulemaankaan ellei innostuta tontteja myymään.
Niin ja mun työpäivä päättyi jo 8 min sitten, mutta en halua mennä kotiin kun on näin hämärä päivä ja pian tulee pimeää.
-
Riviä ei voi jatkaa, koska muuten hieno postilaatikkokatos menettäisi ulkonäkönsä. Eräs herra lähialueelta sen tuohon teki ja nyt harmittaa kun ne täyttivät sen väärin. Olisivat jättäneet molemmille puolille 2 laatikon tilan. Nyt on vain oikealla 4 laatikon tila.Citruuna kirjoitti:Tyhmää. Mutta eikö sitä riviä muka voi jatkaa?M.P.T kirjoitti:Ajattelin kömpiä suihkuun ja siitä postilaakolle, koska olen nyt oikeasti likainen ja postit on laatikossa. Sitten samalla olisi tarkoitus viedä myös naapurin postit, koska meillä on yhteinen postilaatikko. Syy miksi on yhteinen on yksinkertainen. Jos menisin ostamaan nytten uuden laatikon niin minun pitäisi irttoittaa ja kiinnittää jokainen postilaatikko rivistä uudelleen. Rivit on täytetty vasemmasta reunasta ja vain oikealla on tilaa. Numerot kasvaa oikealta vasemmalle ja minulla on alueen suurin numero talossani. Epäilen, ettei tule isompaa tulemaankaan ellei innostuta tontteja myymään.
Niin ja mun työpäivä päättyi jo 8 min sitten, mutta en halua mennä kotiin kun on näin hämärä päivä ja pian tulee pimeää.
-
Voi vattu mitä idiootteja sulla siellä on!M.P.T kirjoitti:Riviä ei voi jatkaa, koska muuten hieno postilaatikkokatos menettäisi ulkonäkönsä. Eräs herra lähialueelta sen tuohon teki ja nyt harmittaa kun ne täyttivät sen väärin. Olisivat jättäneet molemmille puolille 2 laatikon tilan. Nyt on vain oikealla 4 laatikon tila.Citruuna kirjoitti:Tyhmää. Mutta eikö sitä riviä muka voi jatkaa?M.P.T kirjoitti:Ajattelin kömpiä suihkuun ja siitä postilaakolle, koska olen nyt oikeasti likainen ja postit on laatikossa. Sitten samalla olisi tarkoitus viedä myös naapurin postit, koska meillä on yhteinen postilaatikko. Syy miksi on yhteinen on yksinkertainen. Jos menisin ostamaan nytten uuden laatikon niin minun pitäisi irttoittaa ja kiinnittää jokainen postilaatikko rivistä uudelleen. Rivit on täytetty vasemmasta reunasta ja vain oikealla on tilaa. Numerot kasvaa oikealta vasemmalle ja minulla on alueen suurin numero talossani. Epäilen, ettei tule isompaa tulemaankaan ellei innostuta tontteja myymään.
-
Noh. Olisi pitänyt olla mukana kiinnittämäsäs niitä, mutta enpä minä siitä mitään tiennyt. Laatikolle kun menin niin olivat juuri viimeisen laatikon ruuvanneet paikalleen. Onneksi sentään saivat sen vanhan telineen heitettyä jorpakkoon. Voisihan sitä heittää laatikon sinne oikeallekkin, mutta postimies voisi kirota. Ehkä sitten, jos kaikki tulevat hankkimaan samanlaiset postilaatikot tulevaisuudessa niin saadaan rivit korjattua.Citruuna kirjoitti:Voi vattu mitä idiootteja sulla siellä on!
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pikkutalkoot järjestät naapureiden kanssa, ostat halvan kuoharipullon, laitat laatikkoon lappusen että huomenna olis postilaatikoilla projekti ja yhdessä siirtelette ne paikoilleen.M.P.T kirjoitti:Noh. Olisi pitänyt olla mukana kiinnittämäsäs niitä, mutta enpä minä siitä mitään tiennyt. Laatikolle kun menin niin olivat juuri viimeisen laatikon ruuvanneet paikalleen. Onneksi sentään saivat sen vanhan telineen heitettyä jorpakkoon. Voisihan sitä heittää laatikon sinne oikeallekkin, mutta postimies voisi kirota. Ehkä sitten, jos kaikki tulevat hankkimaan samanlaiset postilaatikot tulevaisuudessa niin saadaan rivit korjattua.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Huomennahan ne laatikot voi vaikka räjäyttää ilmaanAnniel kirjoitti:Pikkutalkoot järjestät naapureiden kanssa, ostat halvan kuoharipullon, laitat laatikkoon lappusen että huomenna olis postilaatikoilla projekti ja yhdessä siirtelette ne paikoilleen.M.P.T kirjoitti:Noh. Olisi pitänyt olla mukana kiinnittämäsäs niitä, mutta enpä minä siitä mitään tiennyt. Laatikolle kun menin niin olivat juuri viimeisen laatikon ruuvanneet paikalleen. Onneksi sentään saivat sen vanhan telineen heitettyä jorpakkoon. Voisihan sitä heittää laatikon sinne oikeallekkin, mutta postimies voisi kirota. Ehkä sitten, jos kaikki tulevat hankkimaan samanlaiset postilaatikot tulevaisuudessa niin saadaan rivit korjattua.

iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Siitähän saa kutsuun lisää pontta saapua paikallejjari kirjoitti:Huomennahan ne laatikot voi vaikka räjäyttää ilmaanAnniel kirjoitti:Pikkutalkoot järjestät naapureiden kanssa, ostat halvan kuoharipullon, laitat laatikkoon lappusen että huomenna olis postilaatikoilla projekti ja yhdessä siirtelette ne paikoilleen.M.P.T kirjoitti:Noh. Olisi pitänyt olla mukana kiinnittämäsäs niitä, mutta enpä minä siitä mitään tiennyt. Laatikolle kun menin niin olivat juuri viimeisen laatikon ruuvanneet paikalleen. Onneksi sentään saivat sen vanhan telineen heitettyä jorpakkoon. Voisihan sitä heittää laatikon sinne oikeallekkin, mutta postimies voisi kirota. Ehkä sitten, jos kaikki tulevat hankkimaan samanlaiset postilaatikot tulevaisuudessa niin saadaan rivit korjattua.

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sitäkin on tultu tehtyä, tai siis oltu mukana.jjari kirjoitti: Huomennahan ne laatikot voi vaikka räjäyttää ilmaan
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Citruuna kirjoitti:Ja jätän homppulaiset rauhaan maanantaihin asti.

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Näinkö paljon sait Kunkusta tarpeeksi, että pitää karata meidän ihanasta foorumista?Citruuna kirjoitti:jätän homppulaiset rauhaan maanantaihin asti.
Pienet sille.

-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-

Ai niin, mä meinaan mennä nyt saunaan ja myöhemmin nautin lehtipihviä ja juustoja
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Hienoa! Hienoa! Löysitkö FSNordicin, vai mistä sait koneen?tuomaril kirjoitti:Lähteä lentelemään FSX:llä.Afrikkaan taidan suunnata Airbus A321:llä.
/V
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikö lentokoneita yleensä oteta ns. lentokentän aidalta, vai onko nyt kysymys pikseleistä?vinouma kirjoitti:Hienoa! Hienoa! Löysitkö FSNordicin, vai mistä sait koneen?tuomaril kirjoitti:Lähteä lentelemään FSX:llä.Afrikkaan taidan suunnata Airbus A321:llä.
/V
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Lennän sillä originaali A321:llä. Sillä mikä on siinä valmiina. Yritin ladata sieltä FSNordicistä koneita, mutta suurin osa niistä lataamistani koneista ei toiminut koska niissä oli vain jotain "Texsture"-juttuja.vinouma kirjoitti:Hienoa! Hienoa! Löysitkö FSNordicin, vai mistä sait koneen?tuomaril kirjoitti:Lähteä lentelemään FSX:llä.Afrikkaan taidan suunnata Airbus A321:llä.
/V
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Pikseleillä mennään. 8)hatey kirjoitti:Eikö lentokoneita yleensä oteta ns. lentokentän aidalta, vai onko nyt kysymys pikseleistä?vinouma kirjoitti:Hienoa! Hienoa! Löysitkö FSNordicin, vai mistä sait koneen?tuomaril kirjoitti:Lähteä lentelemään FSX:llä.Afrikkaan taidan suunnata Airbus A321:llä.
/V
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pikseli on hieno keksintö.tuomaril kirjoitti: Pikseleillä mennään. 8)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Sä oot sitten ladannu pelkän liveryn sieltä. Sulla pitää olla koko kone! Siinä paketin kohdalla lukee, mitä se sisältää.tuomaril kirjoitti: Lennän sillä originaali A321:llä. Sillä mikä on siinä valmiina. Yritin ladata sieltä FSNordicistä koneita, mutta suurin osa niistä lataamistani koneista ei toiminut koska niissä oli vain jotain "Texsture"-juttuja.

/V
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Onkos muuten ompulle mitään FS?:ää vastaavaa. Tietysti voisi pelata jotain ikivanhaa versiota virtualboxin kautta, vaikka eihän minulla ole kyllä ohjaimiakaan.tuomaril kirjoitti:Lähteä lentelemään FSX:llä.Afrikkaan taidan suunnata Airbus A321:llä.
Aikoinaan, joskus kauan kauan sitten kultaisella 80-luvulla tuota tuli pelattua PS/2:lla (olisikohan ollut jopa 286). Ja ellen väärin muista niin joku versio oli kuuslankullekin.
E: Wikin mukaan onkin ollut eli olen lennellyt tuon avulla myös C64:llä.
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Mistäs sen koko koneen saa ladattua?vinouma kirjoitti:Sä oot sitten ladannu pelkän liveryn sieltä. Sulla pitää olla koko kone! Siinä paketin kohdalla lukee, mitä se sisältää.tuomaril kirjoitti: Lennän sillä originaali A321:llä. Sillä mikä on siinä valmiina. Yritin ladata sieltä FSNordicistä koneita, mutta suurin osa niistä lataamistani koneista ei toiminut koska niissä oli vain jotain "Texsture"-juttuja.
/V
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka